joku muu sikko 12.05.2009 13:58:05 | |
---|
Punainen on se etupaneeli. |
Antti1 12.05.2009 14:24:25 (muokattu 12.05.2009 14:25:02) | |
---|
joku muu sikko: Punainen on se etupaneeli. Niin tommonen pointillistinen taideteos siis, joka häipyy mustaan alareunastaan? Niiden hintatasosta en tiedä noihin muihin verrattuna. EDIT: Vai onko noita ihan täyspunaisinakin Piranhan tyyliin? "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
joku muu sikko 12.05.2009 14:50:08 (muokattu 12.05.2009 14:53:33) | |
---|
|
Ibanez RG270 - kielilukoissa kielten tekemät lovet, ei pidä virettä - vibrakammesta lainattu 6-koloruuvi kieli lukkoon E: niin että mihinkähän ton sais hukattua kun tuntuu olevan isomman huollon tarpeessa(lelufloikan vaihto ym.) Eikä muutaman sadan kitaraa viittis kalliilla huoltaa. |
The Clansman 13.05.2009 08:56:17 | |
---|
Käytetty Tokai ALC-53. Kuinka paljon tuommosesta on järkevää maksaa, jos kitara on moitteettomassa kunnossa? Parasta lääkettä stressiin on luukutus ja mehujäätelöt. |
mrermer 14.05.2009 20:21:45 (muokattu 14.05.2009 20:23:21) | |
---|
mitä vois pyytää Alhambra 2c kitarasta mikä on muuten täydessä kunnossa mutta yks kieli on poikki.about 6 vuotta vanha mutta soitettu yhteensä noin 10h. |
Antti1 14.05.2009 21:04:55 | |
---|
mrermer: mitä vois pyytää Alhambra 2c kitarasta mikä on muuten täydessä kunnossa mutta yks kieli on poikki.about 6 vuotta vanha mutta soitettu yhteensä noin 10h. No totapa... 200€? "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Samu007 17.05.2009 11:23:36 | |
---|
Millä hinnalla pääsis eroon LTD M-50 - kitarasta jossa on teslan ah-1 setti kiinni + Line6 Spider II 30W vahvistin + siihen se kanavanvaihtopedaali + Crate GX-15R 15W vahvistimesta? |
Silppuri 19.05.2009 08:07:58 | |
---|
Mitähän kannattaisi maksaa tuollaisesta JCM 900 Hi Gain Dual Reverb -nupista? Soundiltaan ilmeisesti aikasta... nooh.... mutta kun olis tarjolla tuossa sellainen... "I havent slept since I woke up." |
Synestesia 19.05.2009 16:12:34 | |
---|
ESP:n LTD MHB-400 hintaa tiedustelisin. Uutena maksanee jotain vähän yli 700€. Tottakai hieman naarmuja löytyy ja nyt nauhassa jotain vikaa. Muuten hyvässä kunnossa. Paljos tästä nyt siis uskaltaa pyytää (olettaen että tuo nauhavika nyt selviää)? |
Tombbade 22.05.2009 11:57:13 | |
---|
Paljon kannattaisi pyytää aivan käyttämättömästä Behringer Compressor-säröpedaalista? |
Antti1 22.05.2009 17:16:43 | |
---|
Tombbade: Paljon kannattaisi pyytää aivan käyttämättömästä Behringer Compressor-säröpedaalista? Mallista riippuen (tai no oikeastaan riippumatta) 20€. Se ei muuten ole säröpoljin, vaan nimensä mukaisesti kompressori. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
CountX 24.05.2009 16:36:13 (muokattu 24.05.2009 19:22:16) | |
---|
Omistan Ibanezin '70-luvulla valmistaman kopion vuoden '68 Flying-V:stä. Kitaralle olisi ollut vuosien varrella useita ostajia, mutta en ole raaskinut luopua siitä. Hintaakaan en ole osannut sille määritellä. Nyt olen kuitenkin päättänyt luopua tuosta kaunottaresta, joten pientä osviittaa kaivataan hinnan suhteen. Kitarassa ei ole sarjanumeroa, eli se olisi sillä perusteella valmistettu ennen vuotta '75. Kitaraan on joskus vaihdettu virittimet ja nauhat. Itse ostin siihen uuden tallan, alkuperäisen ollessa todella surkeassa kunnossa. Lakkapinnasta huomaa että sitä ei ole valmistettu tällä vuosituhannella. Käytönjäljet ja ajanpatina näkyy, mutta ei mitään suurempia vaurioita. Väriltään se on transparent cherry, tai tässävaiheessa voisi jo sanoa worn tp cherry. ;) Säätöähän tuo kaipaisi, nauhojen hiontakin olisi paikallaan. Vintage-arvoahan tuolla ei enää muutostöiden takia ole, mutta kai siitä jotain voi vielä pyytää? |
pöpö 24.05.2009 23:10:55 | |
---|
Korg Mr.Multi Fk-2 Kuinka paljon tuollasesta vintage-wahista vois pyytää teidän mielestä? MiKs Mä OoN TäÄlLä, VaI SiElLä.. Ai MiSsÄ? EnKö Mä SaIs OlLa JuSt TäSsÄ? |
esprit de corps 25.05.2009 13:54:59 | |
---|
Kysymys koskee kylläkin studiokamaa, mutta kaipa tätäkin lukee henkilöitä, jotka niistä jotakin tietävät. Mulla on täysin käyttämättömänä Emun 0202 usb-äänikortti, mutta kaikki sälät, mitä siinä ostettaessa mukana tuli (cd:t, lappuset jne) on muuttojen varrella kadonneet jonnekin erittäin hyvään piiloon. Usb-piuha on tietty kuitenkin tallella. Onko tuolla pelkällä äänikortilla ja usb-piuhalla siis minkälainen arvo? |
Kema 26.05.2009 11:31:23 | |
---|
crowfield: Mulla on täysin käyttämättömänä Emun 0202 usb-äänikortti 50 eur saattaisi joku maksaa. |
Yazka 26.05.2009 19:49:44 | |
---|
Paljonko kannattaisi tarjota Marsun tämmöisestä TSL combosta? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=323885 Tämä ymmärtääkseni taipuis soundien puolesta monenlaiseen menoon, ja kanaviakin olis mulle riittävästi.Vai oisko parempi kuitenkin satsata pikkasen enemmän ja hommata suoraan TSL nuppi+4x12 kaappi? "En missään nimessä halua kuulua yhteisöön joka huolisi minut jäsenekseen" |
muroaivo 27.05.2009 02:02:25 | |
---|
Nyt se iski, kitaranvaihtokuume. Taidan hankkiutua hevivehkeestä eroon ja hankkia tilalle jonkun näppärän, kuulin allround-kitaraksen. Mutta ongelma on, etten todellakaan yhtään tiedä, mitä entisestä kitarastani voisin pyytää. Kyseessä on Japanista tuomani Edwardsin lespa. Kitara on n. 2 ja puoli vuotta vanha ja lähestulkoon uutta vastaavassa kunnossa. Tarkempi malli onpi EDWARDS E-LP-105CE/DPS. Tässä kitaran tarkemmat speksit: BODY Maple Top/Mahogany Back NECK Mahogany FINGERBOARD Ebony / 22frets SCALE 628mm JOINT Set-Neck FRONT PU EMG81 REAR PU EMG81 BRIDGE Tune-Matic/Stop Tailpiece CONTROL 2 Volume/2 Tone/PU Selector SW COLOR DPS BODY : (Top)Hard Maple(Back)Mahogany NECK : Mahogany FINGERBOARD : Ebony , 22frets SCALE : 628mm (24.75 inch) / Medium JOINT : Set-Neck PICKUPS : (Front) EMG81(Rear) EMG81 CONTROL : Front & Rear VolumeFront & Rear ToneToggle PU Selector BRIDGE : Tune-Matic / Stop Tailpiece DPS=Deep Purple Satin Jonkinlainen kuva kitarasta taitaa löytyä tuolta miun profiilista. Mieli ei tekisi kitarasta luopua, mutta ei ole oikein varaa pitää useampaa kitaraa. Listahinta tälle oli ostoaikoihin muistaakseni jossain 865 euron hujakoilla. Mitä tästä kannattaa nyt pyytää? Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolta
ja suuri surkastua alhaiseen?
Miks meillä niin on monta mielipuolta?
Miks vähän käyttäjiä kanteleen?
-Eino Leino- |
fox 27.05.2009 12:42:08 | |
---|
CountX: Omistan Ibanezin '70-luvulla valmistaman kopion vuoden '68 Flying-V:stä. Kitaralle olisi ollut vuosien varrella useita ostajia, mutta en ole raaskinut luopua siitä. Hintaakaan en ole osannut sille määritellä. Nyt olen kuitenkin päättänyt luopua tuosta kaunottaresta, joten pientä osviittaa kaivataan hinnan suhteen. Kannattaa katella vaikka eBay ja tietenkin www.ibanezcollectors.com .. tuolta ICW:sta saa oikeastaan "kaiken tiedon maailmassa" vintage-Iboista. Tokihan tuolla vintagearvoa on edelleen, eihän siihen oo muuta ku vaihdettavia osia vaihdeltu. Veikkaisinpa, että "suuresta maailmasta" sais parhaan hinnan, tietenkin tuossa on enemmän vaivaakin. Suomen markkinat on pienet näet, eikä oo siihen malliin ostajia kuin muualla. Hinta-arviota tuosta en ainakaan ite osaa antaa, en oo sillee seurannut noita lawsuit-kitaroitten hintoja toteutuneissa kaupoissa. |
pegi69 31.05.2009 17:19:16 | |
---|
Paljonko uskallan pyytää ESP ltd Viper-200FM kitarasta? Kitara ollut aika käyttämättömänä vajaan vuoden ja sitä ennen ostettu musaliikkeestä uutena.Pikku naarmu löytyy takaa ja siitä maalia ihan vähän lähteny. 300 e meinasin itse pyytää mut onks liikaa? |