Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 523 24 25 26 27122 123 124 125 126
Antroid
11.05.2009 15:08:29
loner: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=320651

Jos nyt en ihan väärin muista niin noita myytiin aika edullisesti uutena,ei todellakaan 1400€,eikä tosiaan voi puhua mistään keräilysoittimista.pulttikaulainen halpiserä.kusetuksen makua.

No mutta kato siinä on julkkiksen omistama talla ja vintage-emg:t. Lisäksi 400€ flightcase on todennäköisesti Jimin synnyintalon pihalla kasvaneesta puusta käsin veistetty.
Seba
11.05.2009 16:37:46

Tuolla perusteella mun tb:n arvoa nostaa varmaan ihan vitusti se että se on ollut hanoi rocksin matkassa ympäri maailmaa ja flightcasessakin on vielä hanoin tarroja :)

Pitäiskö laittaa torille myyntiin 3500€?

Harmi vaan että on tätä uudempaa hanoita, ja ääninäytteetkin löytyy vaan twelwe shots on the rocks levyltä joka on ehkä kaikista huonoin ja hätäisimmin tehty levy..
Muuten tuosta saisi varmaan 8000€ vähintään. +alvi.
FensonGibder
11.05.2009 18:12:20
Seba:

Onko tuo nyt OVH? Eli lähtee oikeesti neljällä sadalla?
riffi, nyt
Simo78
11.05.2009 20:54:12
Seba: Tuolla perusteella mun tb:n arvoa nostaa varmaan ihan vitusti se että se on ollut hanoi rocksin matkassa ympäri maailmaa ja flightcasessakin on vielä hanoin tarroja :)

Pitäiskö laittaa torille myyntiin 3500€?

Harmi vaan että on tätä uudempaa hanoita, ja ääninäytteetkin löytyy vaan twelwe shots on the rocks levyltä joka on ehkä kaikista huonoin ja hätäisimmin tehty levy..

No eihän kukaan Andyn kitaroista mitään maksa, kun kaikki tietää et niitä saa kanista sairaan halvalla ;-)
imppa86
11.05.2009 20:59:45
Taitaa olla kuitenki bassosta kyse...? :)
Antroid
11.05.2009 22:27:33
http://cgi.ebay.com/Dumble-Overdriv … 240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Toisaalta, ei toi 55000$ oo niin paha kun miettii mitä vaikka LP Burstit maksaa...
lavaamo
12.05.2009 15:35:06
Ei nyt päätön, mutta bluebookille kevät tarjous ilmeisesti tarkoittaa hinnan nostoa 40€

Ja eikös noi isot dotit oo vanhemmis RGeis eikä vajaa kaks vuotta vanhas?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=319087
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
ballfish
12.05.2009 16:28:49
Antroid: http://cgi.ebay.com/Dumble-Overdriv … 240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Toisaalta, ei toi 55000$ oo niin paha kun miettii mitä vaikka LP Burstit maksaa...

Ei oo paha, kun uutena saa todella nihkeästi. Maksavat ilmeisesti kymppitonneja uutenakin eikä niitä saa muuten kuin herra Dumblen hyväksynnällä, eli lähetät sinne soittonäytteen.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
speech
12.05.2009 16:33:32

lavaamo: Ei nyt päätön, mutta bluebookille kevät tarjous ilmeisesti tarkoittaa hinnan nostoa 40€

Miksihän bluebook rellestää vieläkin vai onko toiminta nyt hyväksytty.
loner
12.05.2009 19:11:13
lavaamo: Ei nyt päätön, mutta bluebookille kevät tarjous ilmeisesti tarkoittaa hinnan nostoa 40€

No ei ole ihan eka kerta,kun ukko keksii speksit omasta päästään tai jostain poimii hyvänkuuloisia.Huomautettu on miljoona kertaa eikä muutu miksikään ja ylläpitoa ei tunnu kiinnostavan mikään.Luulin jo hetken ettei ole mitään ylläpitoa edes ole,mutta sitten löivät kirjoituskiellon mulle joten olin taas väärässä.
speech
12.05.2009 19:25:28

loner: No ei ole ihan eka kerta,kun ukko keksii speksit omasta päästään tai jostain poimii hyvänkuuloisia.Huomautettu on miljoona kertaa eikä muutu miksikään ja ylläpitoa ei tunnu kiinnostavan mikään.Luulin jo hetken ettei ole mitään ylläpitoa edes ole,mutta sitten löivät kirjoituskiellon mulle joten olin taas väärässä.

Ilmeisesti helpompaa tukkia meidän suut tai sitten voitelurahat määrää. Haha.
Crossroad
12.05.2009 20:34:40
Aivan käsittämättömiä on torilla hintaerot samoista laitteista,kun hiukan vertailee.Etsiskelin analogisia delay-pedaaleita ja esim Ibanez AD99.Kaksi löytyi,toinen 140€ ja toinen 220€.Ibanez FL-9:t näyttää pyörivät 70€ ja 250€ välillä,kunnosta riippumatta.Vanhat tubescreamerit ymmärrän,että ne maksaa,mutta nuo muut ratsastaa ihan suotta niillä hinnoilla.
Antti1
12.05.2009 23:14:09
No 250€ 50W laitteesta ei sinänsä ole paljon, muttakun ei saakeli... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=320926

Uudempia malleja saa samaan hintaan, niin, uutena. Nekin on jo tarpeeksi perseestä, niin toi sit. Huhheijaa. :D
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
Lonesome
12.05.2009 23:27:27
loner: No ei ole ihan eka kerta,kun ukko keksii speksit omasta päästään tai jostain poimii hyvänkuuloisia.Huomautettu on miljoona kertaa eikä muutu miksikään ja ylläpitoa ei tunnu kiinnostavan mikään.Luulin jo hetken ettei ole mitään ylläpitoa edes ole,mutta sitten löivät kirjoituskiellon mulle joten olin taas väärässä.

Riskialtista estää "rehellistä" kaupantekoa. Saattaa tulla korvausvaatimuksia ja ties mitä ihmisoikeustuomioistuimia kuvioon. Huijareista saa ilmeisesti vain yleisesti varoittaa. Muihin toimenpiteisiin vaadittaneen oikeuden päätös ilman valitusoikeutta. Kaikki ovat rehellisiä, kunnes toisin tuomitaan...

Vaan onhan se suoraan sanottuna vittumaista, että terveen järjen käyttö ei ole enää sallittua, kun selvästi ammattijopparit mellastaa Torilla. Kiitos ja anteeksi.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
trih
13.05.2009 00:11:00
Antti1: No 250€ 50W laitteesta ei sinänsä ole paljon, muttakun ei saakeli... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=320926

Uudempia malleja saa samaan hintaan, niin, uutena. Nekin on jo tarpeeksi perseestä, niin toi sit. Huhheijaa. :D

Joo-o. Itse arvioisin noin vanhan tietokoneen hinnaksi max 100e. No, jengi on pihalla. Ehkä joku umpiluupää sortuu tuohonkin :D.
Just.
Jormaz
13.05.2009 00:11:52
Lonesome: Riskialtista estää "rehellistä" kaupantekoa. Saattaa tulla korvausvaatimuksia ja ties mitä ihmisoikeustuomioistuimia kuvioon. Huijareista saa ilmeisesti vain yleisesti varoittaa. Muihin toimenpiteisiin vaadittaneen oikeuden päätös ilman valitusoikeutta. Kaikki ovat rehellisiä, kunnes toisin tuomitaan...

Vaan onhan se suoraan sanottuna vittumaista, että terveen järjen käyttö ei ole enää sallittua, kun selvästi ammattijopparit mellastaa Torilla. Kiitos ja anteeksi.

Eihän ylläpito ole kellekään selitystä velkaa jos ilmoituksia poistetaan tai vaikka koko tunnuskin suljetaan.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
lotjauuno
13.05.2009 01:29:54
-Myyjällä on vapaus pyytää mitä lystää.Ei ole tyhmä se joka pyytää,vaan se joka maksaa.....
-Ostajalla on valinnanvapaus.
Päivittäin jengi maksaa ylihintaa kaikesta.Totuus on KAIKKI KUSETTAA KAIKILLA TASOILLA.Huijareita jää kiinni päivittäin niin poliitikkoja,lafkojen bosseja,kirkon väkeä,urheilijoita.. jne.......Helwetin koijareita koko yhteiskunta....

siihen nähden ,henk.koht .olen kohdannut Muusikkojen torilla erittäin rehellisiä ja reiluja kaupustelijoita,......mutta kerrankos.............

Ja noista lakijutuista:
aina on joku tutun ,tutun ,Desmond tutun tuttu jolle on sattunut jotain ikävää jossain päin jotain valtakuntaa,joku vissiin kertoi...........

Jos tympii,niin tekstiä tontille ja kusettajat kuriin.mutta kannattaa myös miettiä mikä on omaa typeryyttä ja mikä selkeä ohari.
loner
13.05.2009 08:02:42
Suht sekavaa tekstiä,mutta on jo moraalisestikin arveluttavaa,varsinkin näin laman aikana kannattaa harmaata taloutta,koska tuo on juuri sitä.Ei yksittäisestä artikkelista tavoiteltavaa pientä voittoa,vaan järjestelmällistä liiketoimintaa,ilman veroja.Kauppalehdessä oli muuten iso juttu nettikauppa jobbari ongelmasta,joka pistää rehelliset kauppiaat ahtaalle.Eli ei se ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka kannattaa harmaata taloutta ja sulkee silmänsä moiselta.

lotjauuno: -Myyjällä on vapaus pyytää mitä lystää.Ei ole tyhmä se joka pyytää,vaan se joka maksaa.....
-Ostajalla on valinnanvapaus.
Päivittäin jengi maksaa ylihintaa kaikesta.Totuus on KAIKKI KUSETTAA KAIKILLA TASOILLA.Huijareita jää kiinni päivittäin niin poliitikkoja,lafkojen bosseja,kirkon väkeä,urheilijoita.. jne.......Helwetin koijareita koko yhteiskunta....

siihen nähden ,henk.koht .olen kohdannut Muusikkojen torilla erittäin rehellisiä ja reiluja kaupustelijoita,......mutta kerrankos.............

Ja noista lakijutuista:
aina on joku tutun ,tutun ,Desmond tutun tuttu jolle on sattunut jotain ikävää jossain päin jotain valtakuntaa,joku vissiin kertoi...........

Jos tympii,niin tekstiä tontille ja kusettajat kuriin.mutta kannattaa myös miettiä mikä on omaa typeryyttä ja mikä selkeä ohari.
ReBeat
13.05.2009 08:21:48

loner: Eli ei se ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka kannattaa harmaata taloutta ja sulkee silmänsä moiselta.

Mun mielestä kyllä harmaassa pyytäjässäkin on vikaa tuollaisessa hommassa --> kaikki osapuolet ovat tyhmiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)