Aihe: Winterborn
1
Aresius
19.02.2006 20:50:09
Olin kattomassa kyseistä yhtyettä FME:ssä koska olin kuullut että poweria veivaavat ja suurena powerin ystävänä oli pakko mennä. Ja perseelle potkivat aika pirun kovaa. Laulajalla oli aivan loistava ääni ja muutenkin olivat kovassa vedossa. Basistin ongelmat vain hieman häiritsivät. Keikan jälkeen oli sellanen fiilis et tätä on pakko saada ja kyseltiin kaverin kanssa bändin jätkiltä et millon tulee lätty ulos. Sanoivat että vuoden aikana, viimestään syksyllä. Sitä odotellessa..
Älä uhoa! Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta. Siinä on jöpinää! THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
SomethingWild
20.02.2006 18:45:15 (muokattu 20.02.2006 18:45:55)
Oliskohan josain jotain piisinäytettä?
Tilumaha pitää olla!
Katiska
20.02.2006 20:28:14
natch
13.05.2009 02:12:29
Kyllä, kyllä. Olen kirjoittamassa yli 1177 päivää vanhaan ketjuun! Mielestäni tämä kannattaa kuitenkin nostaa esille. Winterborn on julkaissut nyt vihdoin Suomessakin kauan odotetun kakkos levyn "Farewell to Saints". Ensimmäiseen levyyn "Cold Realityyn" verrattuna muutos on melkoinen. Uusi levy on raskas verrattuna aiempaan ja ehkä paremmin kasassa pysyvä paketti. Raskaamman musiikin diggarin kannattaa ehdottomasti viimeistään nyt tutustua tähän loistavaan bändiin, josta varmaan vielä tullaan kuulemaan.

http://www.winterborn.info/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)