Toukkis 10.05.2009 02:00:23 | |
---|
onko tietoa mistä ja miten paljon maksaa? esim pro mark (sipe santapukilla näin moiset ja vitutti kun ei omasta kapulapussista löydy :) must have! niin ja jos turun seudulla halvalla huonot 16" ja 12" tomit niin hajen pois ja voin antaa hiukan rahaakin..tai kaljaa jos on täysi-ikäinen :D pitää rakentaa katusetti mahd. halvalla. |
Simbe 10.05.2009 10:45:19 | |
---|
Vic Firthillä on se players label -juttu. Mallit on hiukan erilaisia totutusta tippien osalta ja niitä on lähinnä perusmalleista ja parista marssikapulasta. Kannattaa tulostaa se tilauskaavake Vic Firthin sivuilta ja ottaa yhteyttä Soitin Laineen Tommi Laineeseen. Minimimäärä on 12 parin tukkupakkaus tai sen monikerrat. Hinta jää jopa alle kaupan hyllyhinnan, mutta toimitusaika voi olla Laineen kautta jopa kuukausia. |
kimizu 10.05.2009 13:59:40 | |
---|
Timing stinks but cheerfully winks... |
Toukkis 11.05.2009 00:18:28 | |
---|
balbexia sen verran selvitin että minimi on 50 paria ja pari maksaa karvan vajaa 8e painatuksineen. ei siis kallis kpl hinta tosiaan (jos niistä on mihinkään? en ole koskaan koittanut) mutta yhteishinnaksi tuleekin sitten melkein 400e... mistä köyhä rumpali sellaiset rahat tekee. vic virthejä mulla on ollut 2 paria, kummatkin kesti alle treenit. halkeili ihan homo isosti (melkein tipistä perään) eli kauas niistä. ...olis pitäny ostaa se hiton huilu pienenä |
Kailis 11.05.2009 02:14:53 | |
---|
Tota...mitä sä teet signeeratuilla tseboilla? Ihan vaan must have? |
Toukkis 11.05.2009 11:21:19 | |
---|
komiahan noita on yleisöön heitellä häh? ballbex laski minimäärän 40pariin näemmä. |
kimizu 11.05.2009 13:06:49 | |
---|
Toukkis: komiahan noita on yleisöön heitellä häh? Jos on varaa heitellä kapuloita yleisölle niin ei kai se hankintahintakaan tunnu silloin missään, häh? Ei kun tilaus vetämään vaan... Timing stinks but cheerfully winks... |
jtpennane 11.05.2009 15:07:32 | |
---|
Toukkis: komiahan noita on yleisöön heitellä häh? ballbex laski minimäärän 40pariin näemmä. Siinä vaiheessa, kun ketään kiinnostaa kapulasi keräilymielessä, ei sua itseäsi luultavasti enää jaksa kiinnostaa... Mut hei rock 'n roll! Mä tiedän missä sä asut! |
Kailis 11.05.2009 17:25:58 | |
---|
Toukkis: komiahan noita on yleisöön heitellä häh? ballbex laski minimäärän 40pariin näemmä. Jos sulla ei kestä VF:t niin ei kannata ainakaan kokeilematta Balbexeja tilata. Muuta kuin ihan yleisölle heittämismielessä. |
markkuliini 11.05.2009 21:32:05 | |
---|
Toukkis: komiahan noita on yleisöön heitellä häh? Ja noloa väistellä kun yleisö heittää ne takaisin. Kohti ja lujaa. Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
hansakemanelius 11.05.2009 21:42:29 | |
---|
markkuliini: Ja noloa väistellä kun yleisö heittää ne takaisin. Kohti ja lujaa. Tai sitten ne kimpoaa posliinista...... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Ruutikallo 12.05.2009 20:29:07 | |
---|
markkuliini: Ja noloa väistellä kun yleisö heittää ne takaisin. Kohti ja lujaa. Been there, done that =) Tosin se oli vahinkolaukaus. Tai sihti oli hukassa. Joku mimmi taannoin kovasti hamus kapulaa, siis rumpukapulaa, ja aattelin notta heitetään nyt yks sitten. Niin eikös se kimmonnut jotain känniördööjää otsaan ja salamana, valon nopeudella kaiffa paskasi mua sillä takaisin. Minä että jooh, jos antaa sen kapulan viskelyn sit olla. Kalliitakin ovat. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Brucepekka 12.05.2009 21:02:19 | |
---|
www.drumstick.hu 2€ pari+toimituskulut omalla logolla. Ihan ok keppejä. Kestää siinä missä balbexikin. Tai sitten on kohdalle osunut pari hyvää satsia. 50 paria saapui juuri viimeviikolla. 132e toimituskuluineen taisi olla koko jööti. Parihinnaksi tuli siis 2,64€. Eriasia sitten mitä tolla omalla logolla tossa tekee. No ohan se ny siisti. |
DonH 12.05.2009 22:45:03 | |
---|
hansakemanelius: Tai sitten ne kimpoaa posliinista...... Mut sitkö ei kimpoa jos on karvaa välissä? "Perkele noi rummut jytisee voi vitsit tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
kimizu: Jos on varaa heitellä kapuloita yleisölle niin ei kai se hankintahintakaan tunnu silloin missään, häh? Ei kun tilaus vetämään vaan... ei tullut mieleen että rikkinäiset vois nakella menemään? jos sä syöt vielä riisiä rikkinäisillä niin anna mennä. |
Toukkis 12.05.2009 23:23:29 | |
---|
Brucepekka: www.drumstick.hu 2€ pari+toimituskulut omalla logolla. Ihan ok keppejä. Kestää siinä missä balbexikin. Tai sitten on kohdalle osunut pari hyvää satsia. 50 paria saapui juuri viimeviikolla. 132e toimituskuluineen taisi olla koko jööti. Parihinnaksi tuli siis 2,64€. Eriasia sitten mitä tolla omalla logolla tossa tekee. No ohan se ny siisti. toi on kokeilemisen arvoinen! |
Kailis 13.05.2009 08:56:41 (muokattu 13.05.2009 09:27:32) | |
---|
Attilalta tuli viestiä. Hikkoriset 4 egeä pari ja posti 32 eeroa. 232 ilman omaa logoa. Ja siis 10 lisää niin saa sen oman nimensä siihen sitten juum. |
JanneO 13.05.2009 09:11:08 | |
---|
Brucepekka: www.drumstick.hu 2€ pari+toimituskulut omalla logolla. Ihan ok keppejä. Kestää siinä missä balbexikin. Tai sitten on kohdalle osunut pari hyvää satsia. 50 paria saapui juuri viimeviikolla. 132e toimituskuluineen taisi olla koko jööti. Parihinnaksi tuli siis 2,64€. Eriasia sitten mitä tolla omalla logolla tossa tekee. No ohan se ny siisti. Tuolla oman logon painattaminen maksaa 10 euroa, minimimäärä on 10 paria mihin lähtevät tekemään logoa. Olen tilannut tuolta vuosia erillaisilla logoilla ja olen tykännyt. Jatkossa jos tilaat samalla logolla lisää kapuloita, niin silloin ei enään logokustannusta tule erikseen. |
hansakemanelius 13.05.2009 09:19:33 | |
---|
DonH: Mut sitkö ei kimpoa jos on karvaa välissä? Voi olla. Kysele Markkuliinilta, se tietää paremmin tällaiset jutut....... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kukkis 77 13.05.2009 18:49:05 | |
---|
Brucepekka: www.drumstick.hu 2€ pari+toimituskulut omalla logolla. Ihan ok keppejä. Kestää siinä missä balbexikin. Tai sitten on kohdalle osunut pari hyvää satsia. 50 paria saapui juuri viimeviikolla. 132e toimituskuluineen taisi olla koko jööti. Parihinnaksi tuli siis 2,64€. Eriasia sitten mitä tolla omalla logolla tossa tekee. No ohan se ny siisti. Oho, halpaa ku saippua. 50 paria vois kyllä tilata. Onpahan sitten rikottavaa vähäksi aikaa. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |