Aihe: Treble Booster Rory Gallagher Signature
1
Piledriver72
12.05.2009 21:17:43 (muokattu 12.05.2009 21:19:50)
http://www.thomann.de/fi/bsm_signature_treble_booster_rg.htm

Juu eli olen hankkimnassa kyseistä pedaalia ja kyselisin kyseisen pedaalin omistajilta/kokeilijoilta onko hintansa arvoinen? Eli kannattaako maksaa 200 e tuollaisesta? Itse pidän Gallagherin soundista siksi olen tällaiseen päätynyt.
Antti1
12.05.2009 22:11:32
Piledriver72: Eli kannattaako maksaa 200 e tuollaisesta?

Onhan sulla signaalitie muuten aivan timmissä kunnossa, etkä suinkaan ole vain tuohon omakuvan MG-sarjan Marshalliin laittamassa tuollaista poljinta eteen? Tuon vahvarin kanssa meinaan ihan täysin hukkaan heitettyä rahaa.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
Lonesome
12.05.2009 22:51:47
Tuon vahvarin kanssa meinaan ihan täysin hukkaan heitettyä rahaa.

Dallas Range Master oli Roryn käytössä, vaan en minäkään usko, että trankku-Marsu on parasta seuraa tuolle. Onhan toi tietysti halvempi kuin RG signature Strato.... ;)

Edullinen brittityylin putkikombo mahdollistaa jo ilman kummempia buustereita rouheat bluesrock-soundit Roryn tyyliin, jos kitarasta ja sormista lähtee. Minun mielestäni.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Da Make
12.05.2009 23:01:33
Luultavasti jäisi kalliksi pettymykseksi, jonka jälleenmyynnissä tulisi isosti takkiin. Näin siis ellei löydy sitä hyvin reunasäröön taipuvaa putkistyrkkaria.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Antti1
12.05.2009 23:17:28
Säästä ne rahat mieluummin siihen vahvariin ja varaputkiin pahan päivän varalle. Mä olen melko varma, että löydät silleen sen oman soundisi. Mutta mikä jottei, jos on ylimääräistä valuuttaa laittaa tommoseen. Ei se varmaankaan ihan huono ole.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
Satu ja Tuija
12.05.2009 23:28:35
Luultavasti kokisit yhden kauheimmista saundeista jos transuvahvarin eteen sen boosterin laitaisit.
Vox AC30, tai esim. Marshall JTM45, pääteputket särölle ja siihen eteen se treble boosteri niin kylä lähtee. :)
Itte en luopuis noista treble boostereista kovin helpolla. Loisto vehkeitä, kun oikeen vahvistimen eteen niitä laittaa.
Oma suosikkini on Vox AC30. Winner!

Jos kolvi pysyy kädessä niin BYOC TriBooster vois olla hyvä millä lähteä kokeilemaan, plus että sais muitakin buuusteja samaan boksiin jos ei se treble booster oliskaan se oma juttu.
http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/2088
Da Make
12.05.2009 23:28:35
Trebleboosteri on kiva vaihtoehto cleanboostille tai overdrivelle. Usein tuppaavat vähän olemaan yhden tempun purkkeja, joten niitä voidaan ajatella jo valmiiksi maukkaan kakun päälle kuorrutteena.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Janne19691
13.05.2009 08:17:26 (muokattu 13.05.2009 08:26:42)

Da Make: Trebleboosteri on kiva vaihtoehto cleanboostille tai overdrivelle. Usein tuppaavat vähän olemaan yhden tempun purkkeja, joten niitä voidaan ajatella jo valmiiksi maukkaan kakun päälle kuorrutteena.

Pidän itse treble boostereista kovin mutta sillai vähän toppuuttelisin että treble boosteri kyllä kandee valita vahvistimen mukaan (tai toisinpäin, ihan kuin vaan) sillä eri boosterit kyllä tykkää vähän eri vahvistimista ja pahimmillaan sukset voi mennä ristiin tykkänään ja maku treble boostereihin samalla.

Toinen asia jonka itse olen ainakin kokenut (ja mistä olisin tuon edellisen kirjoituksen kanssa vähän eri mieltä) on se että vahvistin säädetään treble boosterille. Kyseessä on soundikombinaatio, kumpikin yksinään on kauheaa kuunneltavaa. (Tästä johtuen omat treble boosterini on aina päällä.)

Sopivat erityisesti soittajille jotka käyttää kitaran volumepotikkaa soundin hakemiseen. Siinä mielessä ovat yhden tempun purkkeja että laitteessa on karuimmillaan vain on/off kytkin. Juju onkin siinä että osaa soveltaa laite käyttöön jossa se loistaa, ja se vaatii mielestäni vähintäänkin sopivaa vahvistinta.
Rule #1: There are no rules.
Puavali
13.05.2009 13:17:01
Tuossa hinnassa on kyllä katetta, toi on aika heleppo tehdä itsekin.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)