Mazah 12.05.2009 13:52:01 | |
---|
Harmi että oli kaiken maailman treenit ja äänityshommat nyt viemässä mehut, ei jaksanut enää äänestää vaikka olisi periaatteessa ehtinytkin, mutten olisi jaksanut kommentoida kaikkia niin jätin mieluummin sitten pisteet lunastamatta. Onnea voittajalle! www.myspace.com/themetalmonk |
Kiitos ja kumarrus kaikille! Mazah näköjään veti hihasta taktiset ja meikälle napsahti nakki. Edelleenkään ei koneelta löydy mitään järkipätkää tohon joten pitää yrittää väsätä asap. Varauksella näin maailman saamattomimpana kehvelinä voin kertoa, että siinä saattaa hetki vierähtää joten VETOAN kollegoihin joilla olis kenties pöytälaatikkokamaa?! |
Jzci 15.05.2009 09:31:34 | |
---|
Hohoi! Uutta skabaa pystyyn! Kai nyt joltain löytyy jostain joku tausta johon rämpytellä. |
BigPapa 15.05.2009 11:02:23 | |
---|
Jzci: Hohoi! Uutta skabaa pystyyn! Kai nyt joltain löytyy jostain joku tausta johon rämpytellä. Oishan noita.... They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Räkkipeli 15.05.2009 11:13:29 | |
---|
BigPapa: Oishan noita.... Rykäses pystyyn ku ei kukaan muukaan laita tikkua ristiin. Jos toiveen saa esittää, niin joku kiva hidas mollibluus vois olla makee vaihteeks. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
BigPapa 15.05.2009 11:27:21 | |
---|
Räkkipeli: Rykäses pystyyn ku ei kukaan muukaan laita tikkua ristiin. Jos toiveen saa esittää, niin joku kiva hidas mollibluus vois olla makee vaihteeks. Eikös säännöissä sanota kuka seuravan skaban aina vetää!!! Tai jos hää ei kykene nii siitä aina seuraava sit. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Räkkipeli 15.05.2009 11:50:06 | |
---|
No jaksaisko Akkimus tai Imper laittaa skabaa pystyyn? Jos ei, niin mulle on henk.koht. ihan sama kuka sen laittaa pystyyn. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
BigPapa 15.05.2009 12:00:50 (muokattu 15.05.2009 12:26:06) | |
---|
Kokeillaas tälläisellä muutoksella ÄÄNESTYS : Mukavaa olisi jos osallistujat kommentoisivat antamansa pisteet, ei ole pakko. Myös muut äänestämiään sooloja kommentoivat voivat äänestää, vaatii kirjautumisen Mnettiin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Räkkipeli 15.05.2009 12:27:54 (muokattu 15.05.2009 12:32:40) | |
---|
Jea. Bluussin tarinaa sitten vaan kirjoittelemaan. E: Olisiko mahdollista laittaa pidempi osallistumisaika? Meinaa käydä vähän tiukoille. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Imper 15.05.2009 15:01:17 | |
---|
Nonii, bluesia ei olla vielä soitettukaan!:) Ja musta VÄHINTÄÄN pisteille päässeitä sooloja pitää kommentoida. Onko se iso homma? Toi kommentointipakko varmistaa sen että niitä sooloja on oikeesti kuunneltu. Ja miksei esim. bigpapa äänestänyt viime kisassa ollenkaan? Etkö ehtinyt vai etkö vaan vaivautunut äänestämään? Vaikka aikaa kuitenkin on. Sori, mutta mua vaan ärsyttää se asenne että näihini skaboihin osallistutaan vaan pisteiden perässä eikä kommentointi kiinnosta, vaikka ne nimenomaan kehittää ja pakottaa vähän analysoimaan sooloja. Everyone is a per-son |
BigPapa 15.05.2009 15:06:12 (muokattu 15.05.2009 15:07:03) | |
---|
Imper: Nonii, bluesia ei olla vielä soitettukaan!:) Ja musta VÄHINTÄÄN pisteille päässeitä sooloja pitää kommentoida. Onko se iso homma? Toi kommentointipakko varmistaa sen että niitä sooloja on oikeesti kuunneltu. Ja miksei esim. bigpapa äänestänyt viime kisassa ollenkaan? Etkö ehtinyt vai etkö vaan vaivautunut äänestämään? Vaikka aikaa kuitenkin on. Sori, mutta mua vaan ärsyttää se asenne että näihini skaboihin osallistutaan vaan pisteiden perässä eikä kommentointi kiinnosta, vaikka ne nimenomaan kehittää ja pakottaa vähän analysoimaan sooloja. No voit katella vaika roots-skaboja ja bassoskabaa siellä on kommentointia ihan vapaasta tahdosta. Mulla on niin monta rautaa tässä ollu tulessa ja ei toi edellinen tausta ollu sellanen että ois ollu mulla siihen mitään sanottavaa, että silleen. Ja mikäli haluut että en vedä skabaa niin sano vaan, kyllä mä sen voin lopettaa ihan tähän. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Räkkipeli 15.05.2009 15:08:13 (muokattu 15.05.2009 15:08:39) | |
---|
Aaaaappp...ei mitään. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Imper 15.05.2009 15:10:04 | |
---|
Antaa skaban pyöriä vaan. Soitto on tärkeintä. Mutta kai täällä saa mielipiteensä sanoa?:) Everyone is a per-son |
BigPapa 15.05.2009 15:14:08 (muokattu 15.05.2009 15:35:29) | |
---|
Imper: Antaa skaban pyöriä vaan. Soitto on tärkeintä. Mutta kai täällä saa mielipiteensä sanoa?:) Mikä on mielipide ja mikä vivahtaa v...iluun on aika häilyvää. Toi taustahan nyt on sellanen että siihen voi vetää vaikka Terje Rypdalia jos huvittaa. Mitä tulee tohon pisteiden takia osallistumiseen, niin hoho, kyllä mullla on ihan tarpeellista terapiaa osallistua näihin, en tiiä hiffaatko miksi, mutta näiden kautta kuitenkin on jotain sellaista tekemistä mikä antaa iloa ja sellaista tekemistä mikä pitää ajatukset ehkä positiivisina. Musa on ollu aina mulle tärkeetä. Täs oli sellasia hetkiä kun en edes kuunnellu mitään, saati soittanut, vieläkin välillä potkii takas. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Harrastelija 15.05.2009 18:02:20 | |
---|
Imper: Sori, mutta mua vaan ärsyttää se asenne että näihini skaboihin osallistutaan vaan pisteiden perässä eikä kommentointi kiinnosta, vaikka ne nimenomaan kehittää ja pakottaa vähän analysoimaan sooloja. Toi on hiukan kohtuutonta Big Papan osalta. Montakohan kertaa hän on laittanut skaban pystyyn kun voittaja tai seuraava ei ole siihen omista syistään pystynyt/ehtinyt? Näin sivusta seuranneena ilman häntä olis jäänyt aika monta skabaa pitämättä. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |
Imper 15.05.2009 18:13:01 | |
---|
No ei minulla ole henkilökohtasta ketään kohtaan. Enkä halua että tää sellaseksi meneekään!:) Kerron vaan, mikä olisi mielestäni parasta kisan kannalta. Ei siihen tarvii vetää mitään muita juttuja mukaan. Rauhaa ja rakkautta kaikille. Enemmän soittoa ja vähemmän puhetta!:) Everyone is a per-son |
pietari-poika 16.05.2009 14:56:40 | |
---|
Tuli nyt sitten osallistuttua ekaan sooloskabaan. Minulla ei paljoa kokemusta ole nauhoittamisesta etukäteen. Pocket Pod, Audacity sekä Eee PC 901 miniläppäri toimivat studionani. Eee PC:ssä ei vaan oikeen tehot riittäneet nauhotteluun, välillä siihen tuli sellaisia pieniä katkoja samalla kun nauhoitti, mikä tietysti hankaloitti asiaa, koska sitten piti aina ottaa se kohta uudestaan (ja toivoa ettei pätkimistä tule). Itse soolon "säveltäminen" oli melko helppoa, eipä tuosta kummoinen tullutkaan silti. On se jännä kun siinä nauhoittaessa tekee paljon enemmän virheitä kuin normaalisti soittaessa. :D Taitaa mennä psyykkeen piikkiin. |
jyrki_i 17.05.2009 01:10:50 (muokattu 17.05.2009 03:12:37) | |
---|
Hienoa että on SÄÄNNÖT :-D Ei mene maailma sekaisin. EDIT: Nyt minun oli kai sitten pakko osallistua, kun satuin langalle :-) Rykäisin räpellykseni äsken kokoon kuuntelematta muita. Sitten repesin, kun kuuntelin, mitä muut olivat laittaneet. Mikä meitä kitaristeja oikein vaivaa? Kaikki soolot on melkein kuin samasta puusta veistetty. Laitoin omani mukaan kun ajattelin loppujen lopuksi selvinneeni vähimmillä nuoteilla :-) Meikäläisen soolo on äänitetty ilman vahvistinta suoraan kitaran mikistä. Ihailkaa Dr. Parts halpismikkien jumalaista soundia ja kuulkaa, kuinka saunanlaudeleppä soi. Delay ja reverb on lisätty jälkikäteen. "Less is more" myös varusteissa. Jos olisin kuullut Kuhan soolovedon etukäteen, niin en olisi tarttunut kitaraan tänä yönä. Siinä on mies, joka soittaa niin kuin minä, jos osaisin soittaa :-) Propsit Big Papalle hyvästä taustasta. Itse jätin vaikeimman kohdan soittamatta :-) Haluaisin kuulla tämän vielä joskus David Gilmourin soittamana. |
Cucumber? 17.05.2009 15:37:47 | |
---|
Joopa itsekin sivusta seuranneena on helppo toki kommentoida...Mutta kyllä Imperin kommenteissa vinha perä on. Ja onhan se nyt kumma jos ei saa kritiikkiä esittää. Ja kun on sitä roots osaston skabaa niin täytyykö täälläkin vetää samaa linjaa. Ja jos aika ei riitä kaikkiin skaboihin, tarviiko osallistua. Aikapitkälti samat naamat pyörii skaboissa, ja kun kommentointi ei ole pakollista tulee kaikenlaista mieleen. Mutta kuten sanottu olen vain sivusta seuraaja joten olkoot. |
Harrastelija 17.05.2009 19:47:08 | |
---|
Juu, kritiikkiä saa ja on välillä toivottavaakin esittää. Sehän kehittää juttuja aina johonkin suuntaan. Kommentoitikin on oma hyödyllinen lisänsä ja varmasti toivottavaa melkein jokaisen kohdalla ainakin oman soolon ollessa kyseessä. Oma sepustukseni ei koskenutkaan tätä kokonaisuutta vaan lähinnä sitä, että esimerkkinä heitettiin soittaja joka kyllä on sooloskabojenkin eteen tehnyt paljon muutakin kuin vaan kalastellut pisteitä. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |