aalataur 01.05.2009 21:38:44 | |
---|
Minusta kaikilla jotka itse laittaa kisaan soolon, on oikeus arvostellakin. Ja jos arvostelija kuulostaa taitavammalta kuin itse olet, niin kannattaa ehkä kuunnellakin kritiikkiä. Ellei nyt tarkoituksellisesti haluta lytätä ja vittuilla. Jos kommentoi vain niitä sooloja mille antaa pisteitä niin ei tarvitse ainakaan mitään väkinäisiä kehuja alkaa vääntämään. |
MaQ 03.05.2009 23:24:38 | |
---|
Timo Tolkku: Uuden lelun testiä... kerro kerro lelusta, makia saundi... |
Jucciz 04.05.2009 01:15:33 | |
---|
Vois joku päivä tässä taas osallistua. |
Vladi 04.05.2009 10:49:25 | |
---|
Jucciz: Vois joku päivä tässä taas osallistua. Älä osallistu, ei me pärjätä sulle. Kyllä se siitä. |
Jucciz 04.05.2009 13:00:26 | |
---|
Sit voisinkin tehdä tyttärelle tunnukset ja saan vähintään 3 pojoo joka skabassa. |
Lennu 04.05.2009 13:12:00 | |
---|
Jucciz: Sit voisinkin tehdä tyttärelle tunnukset ja saan vähintään 3 pojoo joka skabassa. Eiku pistät vaan tyhjän raidan ja saat silti 6 pojoo. |
BigPapa 04.05.2009 13:23:09 | |
---|
Jucciz: Sit voisinkin tehdä tyttärelle tunnukset ja saan vähintään 3 pojoo joka skabassa. Onkos tzigarit kärytelty jo, onneks olkoon. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
blaekie 04.05.2009 13:32:43 | |
---|
Jucciz: Vois joku päivä tässä taas osallistua. Ai mut kukas sit vaipanvaihdon hoitaa ? Onneks olkoon muuten. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Jucciz 04.05.2009 13:53:57 (muokattu 04.05.2009 13:54:11) | |
---|
BigPapa: Onkos tzigarit kärytelty jo, onneks olkoon. Minen polta kuin CD:itä ja DVD:itä, mutta malja on pariinkin otteeseen nostettu asian kunniaksi. Kiitoksia vaan. |
pietari-poika 05.05.2009 18:55:21 | |
---|
Eihän näihin sooloskaboihin viitsi kukaan (varsinkaan allekirjoittanut) osallistua kun oma taso nyt on mitä on... Esp Horizon FR & Line6 Pocket Pod |
Vladi 05.05.2009 21:11:49 | |
---|
pietari-poika: Eihän näihin sooloskaboihin viitsi kukaan (varsinkaan allekirjoittanut) osallistua kun oma taso nyt on mitä on... Äläs nyt viiti. Meikäläinenkään ei mikään huippukitaristi ole, mutta osallistuinpa silti. Suosittelen lämpimästi, koska itselle ainakin teki hyvää kuulla omaa soittoja ja huomata juttuja mitä tekee ja mitä vois jättää tekemättä. Ens kerralla kumpikin lähdetään mukaan, eiks je? :) Kyllä se siitä. |
Tuomo_ 06.05.2009 22:15:09 | |
---|
Eihän näihin sooloskaboihin viitsi kukaan (varsinkaan allekirjoittanut) osallistua kun oma taso nyt on mitä on... Taso on kova, mutta siinähän nuo hyvät voi loistaa, kun on meitä huonompia joukossa. Hauskaa on kuitenkin vetää säveliä taustoihin. Voisi sitä huonomminkin aikansa käyttää. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
pietari-poika 07.05.2009 11:29:44 | |
---|
Vladi: Äläs nyt viiti. Meikäläinenkään ei mikään huippukitaristi ole, mutta osallistuinpa silti. Suosittelen lämpimästi, koska itselle ainakin teki hyvää kuulla omaa soittoja ja huomata juttuja mitä tekee ja mitä vois jättää tekemättä. Ens kerralla kumpikin lähdetään mukaan, eiks je? :) Juu voishan sitä kattella jos on joku tarpeeksi simppeli taustaraita. :D (Ja nauhotusvermeet kunnossa.) Jotekin vaan se oma soitto... Käytän tosi paljon pentatonista ja siihen ympärille meneviä likkejä, mutta aina sitä välillä huomaa toistavansa samoja juttuja. Nojoo, kai sitä tästä vielä ehtii kehittymään... Esp Horizon FR & Line6 Pocket Pod |
Räkkipeli 07.05.2009 11:35:26 | |
---|
pietari-poika: Juu voishan sitä kattella jos on joku tarpeeksi simppeli taustaraita. :D (Ja nauhotusvermeet kunnossa.) Jotekin vaan se oma soitto... Käytän tosi paljon pentatonista ja siihen ympärille meneviä likkejä, mutta aina sitä välillä huomaa toistavansa samoja juttuja. Nojoo, kai sitä tästä vielä ehtii kehittymään... Tekemällä oppii, itse kukin. Mukaan vaan vaikka ei heti pisteitä heruisikaan. Itseähän siinä pääsee parhaiten toteuttamaan. Omalla kohdalla etenkin tulee kokeiltua kaikenlaista ja itseään vartenhan siinä kisaa, eikä muita miellyttääkseen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
fasces 07.05.2009 13:41:20 | |
---|
pietari-poika: Juu voishan sitä kattella jos on joku tarpeeksi simppeli taustaraita. :D (Ja nauhotusvermeet kunnossa.) Jotekin vaan se oma soitto... Käytän tosi paljon pentatonista ja siihen ympärille meneviä likkejä, mutta aina sitä välillä huomaa toistavansa samoja juttuja. Nojoo, kai sitä tästä vielä ehtii kehittymään... Voihan sitä osallistua, vaikkei vehkeetkään "kunnossa" ole. Itsekkin kokeilin nyt ekaa kertaa hetken mielijohteesta, suoraan Mikro Cubesta linjaan. Ei efektejä lopun fade out:tia lukuunottamatta. Vähän huteraa oli, kun ei omaa soittoakaan kuullu (monitorointi jäljessä) :). Ja skaaloista viis, kunhan kuulostaa edes suurinpiirtein oikealta :D! Ens kerraksi sitten puitteet kuntoon (ja kitara vireeseen)! I kissed the goat, I liked it. |
Imper 07.05.2009 15:05:27 (muokattu 07.05.2009 15:05:43) | |
---|
fasces: Voihan sitä osallistua, vaikkei vehkeetkään "kunnossa" ole. Itsekkin kokeilin nyt ekaa kertaa hetken mielijohteesta, suoraan Mikro Cubesta linjaan. Ei efektejä lopun fade out:tia lukuunottamatta. Vähän huteraa oli, kun ei omaa soittoakaan kuullu (monitorointi jäljessä) :). Ja skaaloista viis, kunhan kuulostaa edes suurinpiirtein oikealta :D! Ens kerraksi sitten puitteet kuntoon (ja kitara vireeseen)! Mun viimeisin veto on sm57 micro cuben eteen!:) Ei jaksa viritellä isoja vehkeitä kun homma on muutenkin tyylin rec päälle ja veto sisään. Miten muuten porukka duunailee noita sooloja? Onko kuinka sponttaania meno? Vai tapahtuuko oikein sävellystyötä soolon eteen? Ite ajattelen noi livetilanteina ja sen verran jammailen päälle että suurinpiirtein tuntee taustan ja sit eka tai toka otto tulee tänne. Everyone is a per-son |
Räkkipeli 07.05.2009 15:33:49 | |
---|
Imper: Mun viimeisin veto on sm57 micro cuben eteen!:) Ei jaksa viritellä isoja vehkeitä kun homma on muutenkin tyylin rec päälle ja veto sisään. Miten muuten porukka duunailee noita sooloja? Onko kuinka sponttaania meno? Vai tapahtuuko oikein sävellystyötä soolon eteen? Ite ajattelen noi livetilanteina ja sen verran jammailen päälle että suurinpiirtein tuntee taustan ja sit eka tai toka otto tulee tänne. Allekirjoittaneella tulee snadisti suunniteltua että mitä fiilistä mihinkin kohtaan, lähinnä sillä meiningillä että jammaa sen läpi niin monta kertaa että siitä tulee sellainen kuin oli ideana. Eli pientä sävellystä jamin aikana, mutta aika paljon spontaania juttua on messissä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
velsa 11.05.2009 03:18:16 | |
---|
Vähän riippuen pohjasta.....jos tulee tommosta Kummeli viihde blyyssii tai jotain muuta mis on sointu hommaa enempi ku tarpeeks ni on pakko vähän aikaa pyöritellä et vähän tietää mis mennään..... muuten kyllä aika tosta vaan "tsägällä"....8)......muutamaan oon vetäny ihan "sävelletyn" rautalanka tyylisen teeman......ja sit välillä kaasu pohjassa ja perillä vasta miettiny mitä tuli tehtyy......yleensä se tapa toimii mulle parhaiten tommosessa perus rokkenrollissa......! Eli miten milloinkin!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Juzpe 11.05.2009 16:43:07 | |
---|
Vois joku päivä tässä taas osallistua. Niinkait sitä vois. Paitsi, että luin puolivahingossa kolme viimesintä sivua tästä ketjusta... ja sitten ei oikein hotsittanutkaan... eikä mulla toisaalta konettakaan oo himassa... meni paskaks ja aikaansaavana kaverina en oo vielä jaksanu uutta hommata. Mutta kiva huomata, että teillä on täällä hyvä meininki... Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
Kampanius: Viim. aktiivinen:_07.05.2009 10:04 (5vrk, 1h ja 13min sitten) They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |