Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ihmebantu (Julmahuvi-fanit myös suuri huom!)
1 2 3 4 5 6 7
bedlam
12.05.2009 10:35:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

6.6 alkaa Yle 1:llä seitsenosainen sketsisarja, jossa tekijöinä Julmahuvistakin tuttua jengiä. Trailerit ainakin hämmentävät sopivalla tavalla: http://www.julmahuvi.net/
 
Käsikirjoitus: Jani Volanen, Tommi Korpela
 
Näyttelijät: Tommi Korpela, Pirjo Lonka, Kari Hietalahti, Elina Knihtilä, Jukka Rasila
 
Vierailijoita mm. Ismo Kallio, Rauha Puntti, Kari Ketonen, Pihla Viitala, Iina Kuustonen, Aku Hirviniemi, Ville Seivo, Nina Sallinen, Esa Kylmälä, Janus Hanski, Tomi Enbuska, Armi Toivanen, Kreeta Salminen, Lotta Kaihua, Eero Ritala, Eero Järvinen ym.
 
Ohjaus: Jani Volanen
 
Kulkunen
12.05.2009 12:30:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Kari Hietalahti, Elina Knihtilä
 
Tuo pisti silmään, eikä sillä hyvällä tavalla. Onneksi noin muutoin esiintyjät ja tekijät vaikuttaisivat olevan varsin osaavaa porukkaa, joten ihan mielenkiinnolla odotan. Varsinkin Jani Volasen mukanaolo voipi vaikuttaa positiivisesti, miehellä käsittääkseni oli suht. iso rooli Julmahuvin tuotannossa ja nimenomaan kameran takana.
 
Ja mikä helvetti tuo alin "DETLEF" -video oli? :D
 
The downward spiral never ends.
Informaatiokameli
12.05.2009 13:33:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Videopätkät saivat mielenkiinnon syttymään, ihan hyvältä vaikuttaa. Olis se jo aikakin kun Julmahuvin jälkeen suurin osa suomalaisesta komediasta on ollut vaan helvetin vaivaannuttavaa paskaa.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Qsine
12.05.2009 15:57:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla porukalla ei millään voisi kuvitella projektin epäonnistuvan. "Julmahuvilaisten" pelkkä läsnäolo ei toki todista mitään, kässäristähän komedia on kiinni. Vaan nyt kun mukana on vielä Suomen kaksi parasta naiskoomikkoakin, niin luulisi tässä tapauksessa riittävän hieman väljempikin setti...
 
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
Heissi
12.05.2009 16:41:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohjaus: Jani Volanen
 
Tän on oltava kovaa tavaraa...
 
Noista pätkistä tuli mieleen Mennen Tullen -sarjan paikoin painostava ja makaaberi tunnelma.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Hipelius
12.05.2009 17:03:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohhoh! Saapi nähdä mitä tulee, toivottavasti hyvää kamaa. Trailerit kyllä vaikuttivat lupaavilta.
Röntgen-Jeesus
12.05.2009 19:53:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trailerit olivat kohtuu hämmentäviä. Suurinta osaa en kylläkään jaksanut katsoa kokonaan. Toivottavasti ohjelma pitää paremmin pihdeissään.
 
"Lets black some metal, shall we?"
TommiTomminen
12.05.2009 20:56:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie en ymmärtänyt trailereista juuri mitään. Eli tää on todennäköisesti hyvä.
 
Lähikauppias
12.05.2009 21:41:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mikä helvetti tuo alin "DETLEF" -video oli? :D
 
Noita Detlef Straussenberger -videoita on Youtubessa kahdeksan. En tajua niistä mitään, mutta ne on jotenkin melkoisen häiritseviä ja itse asiassa musta jopa aika vangitsevia ja nerokkaita.
 
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
Phenom991
06.06.2009 16:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään alkaa. Vaikuttaa että on tulossa jotain melkoisen hämärää.
 
slipkorn
06.06.2009 21:59:05 (muokattu 06.06.2009 21:59:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, 22:30 eli puolen tunnin päästä alkaa YLEn ykköseltä. Toivottavasti on hyvä. Korpelan ja Volasen mukanaolon vuoksi on jonkin verran odotuksiakin.
zekeode
06.06.2009 23:06:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yle on mulle velkaa 30 minuuttia.
jassi
06.06.2009 23:12:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa ihan perkeleen hyvä! Nyt oltiin pitkästä aikaa oikealla asialla! Jess!
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
zekeode
06.06.2009 23:13:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Olipa ihan perkeleen hyvä! Nyt oltiin pitkästä aikaa oikealla asialla! Jess!
 
Eli lisää alapäähuumoria...toimii aina?
juuso a
06.06.2009 23:14:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas erikoista settiä. Ei paha, ei paha.
 
Wake up!
Rattata
06.06.2009 23:17:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zekeode: Eli lisää alapäähuumoria...toimii aina?
 
On alapäähuumoria ja sitten on alapäähuumoria. Mun mielestä tässä ei sitä ollut vaikka runkkailuks menikin. Mulle toimi. Tuntu vaan että toi puoli tuntia oli turhan vähän tälle.
 
jassi
06.06.2009 23:44:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Cheaters parodia oli loistava veto. Vemparen=) Toki myös ne 13 askelta naisen sydämeen oli hillitöntä kamaa. Olin jo luovuttaa noiden jannujen suhteen sen Hietalahti&Rasila-sekoilun myötä (oon onnistuneesti unohtanu nimen), mutta onneksi annoin tälle mahollisuuden!
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
chico_miguel
07.06.2009 00:22:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voikohan tuon kattoo YLE Areenasta tai jostain? Missasin...
 
"Eres tú cabron hijo de puta"
JOO100
07.06.2009 00:40:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten kyllä hyvä ja hauska, mutta se ulkonäkösketsi oli todellakin liian pitkä.
 
Jaa ei kiinnosta
Juugeli
07.06.2009 01:00:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei paha alku, ei paha. Tuli naurettua muutamaan kertaan ääneen, Badding-läppä reväytti ehkä pahimmin :D Vempparisketsi ei kyllä toiminu musta yhtään.
 
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «