Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
DJKaaos
11.05.2009 02:22:12
Avasin uuden jalkapallotopikin, kun tuo aiempi täyttyi ja meni lukkoon.

Mustikkamuffinssi:

Ja ton tasurin lisäksi myös Iniesta loukkaantui, eikä ole varmaa kuntoutuuko Roomaan ajoissa. Jos sekä Titi, Abidal, Alves, Marquez että Andres on poissa CL-finaalista, niin turhan helpolla pääsee ManU. Toivotaan että olisi edes ehjä keskikenttä ja hyökkäyskolmikko, vaikka laitapakkeja ei olisikaan.

Ovathan nuo pahoja menetyksiä, mutta uskon silti, että Barca pystyy tarjoamaan Manulle täyden vastuksen. Eikä Manu mun mielestä lähde tuohon finaaliin mitenkään erikoisena suosikkina. Kunhan vaan tulisi hyvä peli.
Minä olen minä.
Angus
11.05.2009 17:45:00

hibernance: iniesta ainakin vakuuttaa, että pystyy pelaamaan. toivotaan että niin myös on

Iniestan poissaolo olisi kyllä todella paha ongelma CL-finaalissa, mies on kuitenkin aivan ehdottomasti Barcan keskeisiä pelaajia.
Simo78
11.05.2009 20:49:26 (muokattu 11.05.2009 20:49:53)
Jotenkin musta tuntuu, että Barca vie kummatkin(UCL.n ja Espanjan mestaruuden siis). Vaikka en sitä toivo, toisaalta Manua vastaan aika fifty-sixty, ehkä ois kiva nähdä Cristiinan diivailuja voiton jälkeen, tai sitten ei :-). Espanjan mestaruus kun on käytännössä varma, niin pystyvät täysillä keskittymään yhteen matsiin. Toisin kuin Manu, millä vielä tekemistä omassa liigassaan.
carlos
12.05.2009 08:26:37
"The magnetic resonance scan carried out this Monday morning confirms that Andrés Iniesta has a two-centimetre tear in his right thigh muscle. Club medical staff will be working to get him ready for the CL final in Rome." - fcbarcelona.com

Voi voi.. Eipä noi lihasrepeämät mitään kivoja juttuja ole. Parissa viikossa toki ehtii tapahtua vaikka mitä.
by the grace of God
Van Hannes
14.05.2009 14:08:42
Simo78: Jotenkin musta tuntuu, että Barca vie kummatkin(UCL.n ja Espanjan mestaruuden siis). Vaikka en sitä toivo, toisaalta Manua vastaan aika fifty-sixty, ehkä ois kiva nähdä Cristiinan diivailuja voiton jälkeen, tai sitten ei :-). Espanjan mestaruus kun on käytännössä varma, niin pystyvät täysillä keskittymään yhteen matsiin. Toisin kuin Manu, millä vielä tekemistä omassa liigassaan.

Nyt ei ole enää suurempaa vaaraa mestaruuden häviämiseen. Tuskinpa manu menettää kaikki pisteensä tulevista peleistä.
"There Can Be Only One Hannes"
carlos
14.05.2009 23:30:09
Aika makeesti Barca eilen kolas Copa del reyn voiton. Ok, vastustaja ei nyt mikään pahin mahdollinen ollut, mutta silti Henryn, Iniestan sekä parin luottopakin poissaolo ei liiemmin haitannut. Bojan pisti aika viileän maalin, vaikka olis Eto'olle voinut syöttää. Eipä Xavin vaparikaan pöllömpi ollut.

http://www.youtube.com/watch?v=9Ej0v9GTHAE tuolta maalit.
by the grace of God
Angus
14.05.2009 23:55:40 (muokattu 14.05.2009 23:59:00)

Ok, vastustaja ei nyt mikään pahin mahdollinen ollut

Athletic on kuitenkin Cup-joukkueena aika kova ja tälläinen finaalipeli nyt on muutenkin vähän erilainen kuin yksi sarjapeli, eli mitä vaan voi tapahtua. Tottakai nyt silti hieman eri luokkaa kuin ManU, mutta kuitenkin...

Bojan pisti aika viileän maalin, vaikka olis Eto'olle voinut syöttää.

Eto'o on kyllä ollut aika hukassa viime aikoina, tässäkin pelissä oli muutamakin paikka pistää pallo maaliin, mutta ei vaan millään tunnu onnistuvan. Toivottavasti nyt löytää sen vireen viimeistään CL-finaaliin.
Angus
17.05.2009 04:34:05

Nyt on sitten La Ligan mestaruus varmistettu. 2 down, 1 to go :)
Van Hannes
17.05.2009 12:58:19
Angus: Nyt on sitten La Ligan mestaruus varmistettu. 2 down, 1 to go :)

Sekä valioliigan mestaruus.
"There Can Be Only One Hannes"
VR
18.05.2009 13:40:27
Van Hannes: Sekä valioliigan mestaruus.

Sekä Serie A:n mestaruus.
Everything is a OK! YNWA
anssopikasso
18.05.2009 15:28:54
VR: Sekä Serie A:n mestaruus.

Amen!

Forza Nerazzurri!
"Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan." -Maelstorm @ M.Net
Simo78
18.05.2009 16:27:08
Saksanliigaa loistaa jälleen tasaisuudellaan. Ehdottomasti mielenkiitoisin euroopan sarjoista, mestaruuden voi voittaa huomattavasti useampi joukkue kuin muissa liigoissa. Oikeesti mikä vitun Wolfsburg? :-D
Angus
18.05.2009 17:40:27

Simo78: Saksanliigaa loistaa jälleen tasaisuudellaan. Ehdottomasti mielenkiitoisin euroopan sarjoista, mestaruuden voi voittaa huomattavasti useampi joukkue kuin muissa liigoissa. Oikeesti mikä vitun Wolfsburg? :-D

Kunnes lopulta salaattilautanen lähtee taas Müncheniin... ei vaan, ehdottomasti La Ligan kanssa mielenkiintoisin sarja.
Jkob
18.05.2009 18:11:22
Heh.. muija pisti eilen viestiä kun Milanoon saapui. Kyseli että onko joku Inter voittanut jotain ja mitäköhän Forza Inter mahtaa tarkoittaa :)

Aikamoiset hulinat kuulemma. Toisin kuin Valenciassa prkl
Wanking is timeless
Simo78
19.05.2009 12:51:35
Angus: Kunnes lopulta salaattilautanen lähtee taas Müncheniin... ei vaan, ehdottomasti La Ligan kanssa mielenkiintoisin sarja.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_jalkapallon_Saksan-mestareista No joo aika munchen painotteista näkyy olevan, mutta sentään mestaruuksista taistelee enempi joukkueita, kuin esim. Espanjassa. Missä Madrid on ihan ilmaiseksi saanut kakkossijan tänä vuonna, niin pari mestaruuttakin viime vuosina;-). Vaikka kyllä mä silti niitä olen juhlistanut

Jkob: Heh.. muija pisti eilen viestiä kun Milanoon saapui. Kyseli että onko joku Inter voittanut jotain ja mitäköhän Forza Inter mahtaa tarkoittaa :)

Aikamoiset hulinat kuulemma. Toisin kuin Valenciassa prkl

Voi vaan kuvitella. Olin vuonna 98 Italiassa MM-kisojen aikaan ja pelkästään alkusarjan ottelun voittominen aiheutti aikamoiset hulinat, niin voi vain kuvitella minkämoinen meno mestaruuden jälkeen.
DJKaaos
19.05.2009 14:41:37
Angus: ehdottomasti La Ligan kanssa mielenkiintoisin sarja.

Mikä tosta La Ligasta tekee ehdottomasti mielenkiintoisen sarjan? La Liga on joka jeesuksen vuosi Barcaa-Realia-Barcaa-Realia-Barcaa-Realia. Käsittämättömintä ja surkeinta on se, että Real on pelannut "huonon" kauden ja on silti aivan ylivoimainen sarjakakkonen!? On tietenkin totta, että näiden kahden suuren väliset Klassikot ovat viihdearvoltaan yleensä huikeita, mutta keskiverto liigapeli on liian usein mitäänsanomaton tai tragikoomista räpellystä. Viime sunnuntain peli oli jälleen hyvä esimerkki tuosta mitäänsanomattomuudesta. Hyvin kuvaava asia on se, että selostaja-Virkkunen usein nauraa halveksivasti pelille ja kenttätapahtumille. Kaikista vittumaisinta näissä peleissä on kuitenkin tuomarit, jotka nousevat aivan liian usein pääosaan ja käytännössä tuhoavat pelin.

Bundesliiga on täysin omassa luokassaan, mitä tulee pelien- ja meneillään olevan sarjan mielenkiintoisuuteen. La Liga on loppujen lopuksi aivan yhtä tyhjänpäiväinen sarja kuin Valioliiga tai Serie A.
Minä olen minä.
carlos
19.05.2009 20:39:29 (muokattu 19.05.2009 20:55:17)
djKaaos: Mikä tosta La Ligasta tekee ehdottomasti mielenkiintoisen sarjan? La Liga on joka jeesuksen vuosi Barcaa-Realia-Barcaa-Realia-Barcaa-Realia. Käsittämättömintä ja surkeinta on se, että Real on pelannut "huonon" kauden ja on silti aivan ylivoimainen sarjakakkonen!?

Jaa, munsta Realin pakka hajos vasta kauden edetessä. Ite pidän La ligassa semmoisesta semiröytömeiningistä. Harvoin siellä näkee semmoista tarkkaan harkittua peliä - itseä ainakin ärsyttää turhan laskelmoitu ja varman päälle pelattu futis, josta puuttuu iloinen hyökkäyspeli. Viihdearvo kummasti nousee kun ei vaan odotella ja heitetä toivomispalloja molarilta hyökkääjille... Tietty yllätyksellisyys on myös plussaa. Vaikka sarjataulukko on kärkikaksikon osalta aika selvä, niin huvittavaa on, että esim. Barcan tappiot ovat tulleet Numanciaa, Espanyolia, Atletico Madridia ja Mallorcaa vastaan, joista Atletico on ainut "kovempi" jengi - Numancia tällä hetkellä liigan toisiks viiminen.

Ja niin, pelataanhan siellä röytämisen ohessa ihan taidokasta futistakin.

EDIT: Ja eiköhän toi muutamien seurojen dominointi oo ihan joka liigassa tavanomaista? Valioliigasta ei viitsi nyt edes mainita, Serie A:ssa Milanin joukkueet ja Juventus ovat aika hyvin pallotelleet pokaalia seuralta toiselle, Bayern München on aika hyvin kolannut bundesliigassa, Hollannissa Ajax ja PSV...
by the grace of God
Simo78
20.05.2009 00:05:34
carlos: Jaa, munsta Realin pakka hajos vasta kauden edetessä. Ite pidän La ligassa semmoisesta semiröytömeiningistä. Harvoin siellä näkee semmoista tarkkaan harkittua peliä - itseä ainakin ärsyttää turhan laskelmoitu ja varman päälle pelattu futis, josta puuttuu iloinen hyökkäyspeli. Viihdearvo kummasti nousee kun ei vaan odotella ja heitetä toivomispalloja molarilta hyökkääjille... Tietty yllätyksellisyys on myös plussaa. Vaikka sarjataulukko on kärkikaksikon osalta aika selvä, niin huvittavaa on, että esim. Barcan tappiot ovat tulleet Numanciaa, Espanyolia, Atletico Madridia ja Mallorcaa vastaan, joista Atletico on ainut "kovempi" jengi - Numancia tällä hetkellä liigan toisiks viiminen.

Ja niin, pelataanhan siellä röytämisen ohessa ihan taidokasta futistakin.

EDIT: Ja eiköhän toi muutamien seurojen dominointi oo ihan joka liigassa tavanomaista? Valioliigasta ei viitsi nyt edes mainita, Serie A:ssa Milanin joukkueet ja Juventus ovat aika hyvin pallotelleet pokaalia seuralta toiselle, Bayern München on aika hyvin kolannut bundesliigassa, Hollannissa Ajax ja PSV...

Mun mielestä noi Saksanliigan pelit tarjoaa useasti muuta kuin tuota mainitsemaasi varman päälle pelaamista. Saksalaisen fudiksen taso on mun mielestä paljon mainettaan parempaa. Tottahan se on, että silloin menestys vuosinaan ne pelasi sitä nyky-Kreikan tyylistä liberopeliä--> onneksi vain Kreikka pelaa enää tuolla tavalla ja onneksi viime kisoissa eivät pärjänneet. Ihan hirveetä fudista!
carlos
20.05.2009 16:41:36
Simo78: Mun mielestä noi Saksanliigan pelit tarjoaa useasti muuta kuin tuota mainitsemaasi varman päälle pelaamista. Saksalaisen fudiksen taso on mun mielestä paljon mainettaan parempaa. Tottahan se on, että silloin menestys vuosinaan ne pelasi sitä nyky-Kreikan tyylistä liberopeliä--> onneksi vain Kreikka pelaa enää tuolla tavalla ja onneksi viime kisoissa eivät pärjänneet. Ihan hirveetä fudista!

Joo. Kuten varmaan huomasit, en Bundesliigaa syyttänytkään missään vaiheessa tylsästä fudiksesta. Se tulee meikäläisen kategoriassa heti kakkosena La ligan jälkeen. Yllä mainitsin vain syitä, miksi pidän La ligasta.
by the grace of God
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)