Brian May jr. 09.05.2009 23:40:43 | |
---|
Onko kukaan ehtinyt jo katsastamaan tätä eilen ensi-iltansa saanutta elokuvaa? En ole seurannut Star Trekiä aiemmin ja yhden leffan olen tainnut nähdä, mutta kyllä tämä oli melkoisen viihdyttävä ja tiivis paketti. Paha sanoa kuinka paljon henkilöhahmot olivat esikuvilleen uskollisia kun en pysty vertaamaankaan, mutta mielestäni näyttely oli hyvää etenkin Chris Pinen osalta(joka näyttelee siis pääosaa). Sen perusteella mitä olen alkuperäistä sarjaa nähnyt niin eihän tämä sitä liikaa muistuta, mutta se on tainnut olla koko homman pointtikin tätä leffaa tehdessä, ja olihan joukkoon viljelty jokunen "en tajunnut hevon helvettiä tuosta 5-minuuttia kestäneestä tieteismonologista"-tyyppinen lause kuitenkin :P Aika raikas tekele. Mielipiteitä? Vettä! |
Freddie Mercury 09.05.2009 23:42:54 | |
---|
Brian May jr.: Onko kukaan ehtinyt jo katsastamaan tätä eilen ensi-iltansa saanutta elokuvaa? En ole seurannut Star Trekiä aiemmin ja yhden leffan olen tainnut nähdä, mutta kyllä tämä oli melkoisen viihdyttävä ja tiivis paketti. Paha sanoa kuinka paljon henkilöhahmot olivat esikuvilleen uskollisia kun en pysty vertaamaankaan, mutta mielestäni näyttely oli hyvää etenkin Chris Pinen osalta(joka näyttelee siis pääosaa). Sen perusteella mitä olen alkuperäistä sarjaa nähnyt niin eihän tämä sitä liikaa muistuta, mutta se on tainnut olla koko homman pointtikin tätä leffaa tehdessä, ja olihan joukkoon viljelty jokunen "en tajunnut hevon helvettiä tuosta 5-minuuttia kestäneestä tieteismonologista"-tyyppinen lause kuitenkin :P Aika raikas tekele. Mielipiteitä? The movie was golden. Musiikki ei ole nuoteissa, musiikki on se joka soi. |
Hetfield 09.05.2009 23:54:46 | |
---|
Repesin, kun huomasin kahden ensimmäisen vastaajan nimimerkit =P Mutta itse leffasta sen verran, että ei ole vielä tullut käytyä katsomassa, mutta jos tämä keskiverto Star Trekkiä viihdyttävämpää on, niin mikä ettei. I quit the band... Now I just play with myself. |
hulilutteri 10.05.2009 12:29:27 | |
---|
|
Lennu 10.05.2009 23:06:30 | |
---|
Kaikista paras Star Trek leffa on kyllä se, jossa ne joutuu hakee menneisyydestä ryhävalaan, koska avaruudesta lipuu maapallon likelle joku pallo, joka alkaa höyrystämään meriä, koska maassa ei oo enää yhtään ryhävalasta juttelemassa sille. Sit ne roudaa semmosen menneisyydestä ja sit se pallukka menee pois ja kaikki on taas jeppisch. Kyllä, ryhävalas. |
lapio 11.05.2009 10:05:49 | |
---|
Lennu: Kaikista paras Star Trek leffa on kyllä se, jossa ne joutuu hakee menneisyydestä ryhävalaan, koska avaruudesta lipuu maapallon likelle joku pallo, joka alkaa höyrystämään meriä, koska maassa ei oo enää yhtään ryhävalasta juttelemassa sille. Sit ne roudaa semmosen menneisyydestä ja sit se pallukka menee pois ja kaikki on taas jeppisch. Kyllä, ryhävalas. Missä spoilerivaroitus! |
Bonham 11.05.2009 10:08:50 | |
---|
lapio: Missä spoilerivaroitus! 15 vuoden takana? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lennu 11.05.2009 10:33:26 | |
---|
Bonham: 15 vuoden takana? Niin, kyllä. Jostain kasarin lopulta oli tuo leffa. |
Lennu: Niin, kyllä. Jostain kasarin lopulta oli tuo leffa. Oliko siinä jo digitaalisesti pienennetty kapteeni Kirkin persettä? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Brian May jr. 11.05.2009 16:34:07 | |
---|
Jahas, nyt se sitten tapahtui. Olin toivonut ettei tätä ketjua tarvitsisi ruveta rölöttämään, vaikka osasinkin pelätä pahinta. Ärsyttää kun pelot osuvat oikeaan. Vettä! |
Qsine 11.05.2009 16:57:39 | |
---|
Onko muita, joita risoo suht perkeleenmoisesti Nokian tuotesijoittelu? Joku roti! Gene Roddenberry -vainaa ei varmasti haluaisi, että hänen Star Trek -utopiaansa kuuluisi joku vtn nokia millään lailla! "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Veikko 11.05.2009 18:35:04 (muokattu 11.05.2009 18:36:52) | |
---|
Trailerin perusteella kyseessä on kunnon anaaliraiskaus vanhasta kunnon Star Trekista. Joku roti! Gene Roddenberry -vainaa ei varmasti haluaisi, että hänen Star Trek -utopiaansa kuuluisi joku vtn nokia millään lailla! Nokia beaming people Selvinpäin ateisti, krapulassa hindu |
Mika Kangas 11.05.2009 18:35:25 | |
---|
Trailerin perusteella vaikutti aika starwarsmaiselta.Tiedä sitten vielä onko hyvä vai huono asia.Vaikuttaisi ainakin olevan sama tuotantoyhtiö kuin Quantum Of Solacella kun toi tuubista katsomani traileri oli aika identtinen :). Kukas muuten muistaa ettei Kirk ollut alkuperäinen Enterprisen kapteeni? |
Samu S. 11.05.2009 20:30:44 | |
---|
Kävin katsomassa. Olen jonkun sortin semi-trekkie ja tykkäsin kyllä. Vanhoja kunnon elementtejä - juonen peruskikka, techno-babblea, ihmisen hengen jaloutta jne - oli riittävästi. Oma diggailuni kohdistuu lähinnä TNG-osaston trekkiin, joten tuo uuden leffan äksön-paahto ei välttämättä ole automaattisesti lähinnä sydäntä. Silti tunnusti siltä, että uudessa leffassa saatiin hahmoista jotain uutta irti. Leonard Nimoy oli tietenkin paras. Hauskasti oli avaruuslaivojen miljöitä muunnettu tehdasmaisemmiksi, Enterprisen konehuone näytti just siltä miltä "konehuoneen" oikeastaan olettaisi näyttävän. Onhan tuo Star Trek snadisti pöhköä aina, mutta ai miten sitä silti rakastan. Vähän kuin sankarihevi. When all you have is a hammer, everything looks like a nail |
Atomic Cafe 12.05.2009 18:23:16 (muokattu 12.05.2009 20:15:27) | |
---|
Sehän on hienoa jos vihdoinkin on tehty elokuva joka yltää edes suunnilleen sarjan tasolle. Minun suosikkeja tässä avaruushömpässä on ihan ylivoimaisesti toinen ja kolmas sukupolvi mutta kyllä Kirk henkilökuntineen uppoaa sekin kun pieru mustaan aukkoon. |
Antiharras 12.05.2009 19:21:27 | |
---|
Aivan törkeen hyvä fiilis jäi tästä leffasta. Pikku-Spockin suhdekuviot hämmensi hieman, mutta mikäpä minä olen sanomaan kun olisin toki itsekin käynyt kimppuun vallan hanakasti! Twister is easier with corpses. |
Mika Kangas 15.05.2009 18:58:14 | |
---|
Atomic Cafe: Sehän on hienoa jos vihdoinkin on tehty elokuva joka yltää edes suunnilleen sarjan tasolle. Minun suosikkeja tässä avaruushömpässä on ihan ylivoimaisesti toinen ja kolmas sukupolvi mutta kyllä Kirk henkilökuntineen uppoaa sekin kun pieru mustaan aukkoon. Toi Next Generation oli minunkin suosikki silloin kun se ekaa kertaa Suomessa näytettiin.Sopi jotenkin siihen lauantain päiväaikaan.Oliko toi kolmas sukupolvi se sarja missä ei edes Enterpriseä ollut?Sellainen sarja ainakin tuli eikä iskenyt ei sitten yhtään. Niin ja Khanin viha tuli joskus natiaisena käytyä kattomassa oikein teatterissa.Pitäisi jostain kaivaa se uudelleen kun ei muista siitä oikeastaan muuta kuin ne jotkut koppakuoriaiset mitkä tunkeutuivat korvaan. |
lapio 15.05.2009 20:10:19 | |
---|
Oliko toi kolmas sukupolvi se sarja missä ei edes Enterpriseä ollut?Sellainen sarja ainakin tuli eikä iskenyt ei sitten yhtään.
Deep space 9:ssä pyöritään lähinnä avaruusasemalla ja voyagerissa seikkailee voyager-alus. |
gandar 15.05.2009 20:44:19 | |
---|
Mika Kangas: Trailerin perusteella vaikutti aika starwarsmaiselta. http://www.collegehumor.com/video:1910892 Mutta eipä siinä, kaikki elokuvan nähneet tutut ovat kehuneet ja varmaan sitä itsekin joutuu elokuvan tarkastamaan. Ceci n'est pas une signature |
Atomic Cafe 16.05.2009 00:32:18 (muokattu 16.05.2009 00:42:54) | |
---|
Mika Kangas: Oliko toi kolmas sukupolvi se sarja missä ei edes Enterpriseä ollut? Sarja keskittyi avaruusasemalle ja oli jonkinlainen kauniit ja rohkeat ulkoavaruudessa mutta siinä oli hyviä henkilöhahmoja ja ensimmäistä kertaa myös ferengit olivat ihan keskeisessä osassa, nämä rumat pikkunilviäiset ovat mielenkiintoista väkeä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ferengit |