Aihe: mapex black panther messinki virveli
1 2
seppo i
10.05.2009 11:53:08
Soundimaailman puolesta mielenkiinto kohdistuu Kumun ja Ludwigin virveleihin.

Hetken mietin tuota messinki/koivu vertailua. Tosin noissa Kumuissa on mun mielestä puurummuiksi aika terävä ääni suht pikaisen kokeilun perusteella. En tiedä, johtuiko rumpujen vireestä tai siitä ettei niissä kaikissa taida olla ventholea. Ilmeisesti kummastakin. Että sillä tavalla vertailu on kuin onkin ihan looginen.

Mutta esim. Yamahan 14x4 messinki ja SClassixin 13x5 koivu oli aivan eri planeetoilta, tietysti kokopolitiikastakin johtuen. Yamaha = keskiääninen paukkurauta, Sonori = botnekas funkkipamahdus.
Hoo_
11.05.2009 16:05:45
Noniin teinpä sitten periaate ratkaisun ja jätin mustan pantterin ostamatta. Säästyypähän nekin rahat sitten uuden tuotannon bb:tä varten. Kiitos kuitenkin kaikille vaivaa nähneille. Näköjään vieläkin dlx myy tuohon alennettuun hintaan sitä virppaa, jos jotakuta muuta kiinnostaa.
Tapatsä aikaa kunnes aika tappaa sut...?
stogis_88
17.05.2009 21:07:13
Itse taas menin ja ostin tuon saman virvelin DLx:stä ja tyytyväinen olen ollut. Kuulostaa aivan mahtavalta pelkillä tehdaskalvoilla (Ambassadorit, eli ei ihan paskat kuitenkaan) ja soundi on juuri sitä mitä hain. :) Ja hintahan ei tosiaan päätä huimannut! Ja onhan se komia! :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)