Aihe: Laulunäytteitänne tähän
1 2 3 4 513 14 15 16 1782 83 84 85 86
embe
07.04.2009 10:23:58
You have to stop the Q-Tip when there's resistance.
sliger
15.04.2009 16:29:54

Morjesta pöytään!
Tässäpä olisi pikku näyte minun rääkymisestäni videon kera. Keikka oli peräti jo toinen järjestyksessään minkä olen heittänyt. Äänessä saattaa kuulua hiukka jännitystä ja välillä menee huutamiseksi. Mutta, mutta sen enempiä selittelemättä tässäpä olisi:

http://www.youtube.com/watch?v=GOz9nhsZ7RE

Ja ei muuta kuin rehellistä mielipidettä ja pro:t voisi antaa vaikka hiukan vinkkiäkin.

P.S. siel on myös lisää materiaalia samaiselta keikalta.
rok
tommijk
16.04.2009 17:24:04
hoho. ei oikein toimi tämä ketju kun ei kukaan anna kellekään mitään palautetta :)
Nick Bone
19.04.2009 17:06:43
Tommy The Cat: hoho. ei oikein toimi tämä ketju kun ei kukaan anna kellekään mitään palautetta :)

Komppaan! Itse en sinänsä laulamisesta tiedä hevonvittua eli kunhan vedän kovaa ja pyrin hengittämään oikein, joten en myöskään ala muiden suorituksia arvioimaan.
Mutta yleisemmin tota palautetta sais kyllä tipahdella näiltä, jotka sjungaamisen hallitsee ja viitsivät muiden vikinöitä kuunnella :D
All work and no play makes Nick a dull boy
virevire
13.05.2009 16:57:21
www.myspace.com/whensalvationdiesband

Joo tässäkin pientä rääkymisnäytettä ;D
Coil
18.05.2009 09:29:59 (muokattu 18.05.2009 09:30:16)
Miks kaikki laulajat asuu Oulussa, kajaanissa tai saksassa? Ihan sama kuka kuulostaa hyvälle niin voi olla varma, että ei ainakaan etelä-suomessa asustele. :p

joo offtopiccc
Kre-per
19.05.2009 11:15:49
Tommy the catti lauloit ainakin hyvin. Tykkäsin tosi paljon sun saundista ja pysyt vireessä. Artikulaatiota vois ehkä työstää, mutta tommonen samanlainen veto vähän suuremmalla voimalla ja itseluottamuksella niin mykkebraa!
Nick Bone
27.05.2009 16:45:29
Uutta musaa tulossa Black Fly-nimen ottaneen, nelihenkiseksi muuntautuneen Roughbonen kanssa, mutta laulunäyte löytyy edelleen sivulta

www.myspace.com/roughbone.

Kaikki palaute otetaan ilolla vastaan!
All work and no play makes Nick a dull boy
Ruthh
27.05.2009 21:05:47

Yeas. Tuollapa olisi settiä www.myspace.com/johannarutto
dj_pirtu
05.06.2009 11:58:03 (muokattu 05.06.2009 13:40:25)
http://www.nbl.fi/~nbl2192/biisui/

Tuolla hieman satasen kotivehkeillä vedettyä matskua. Elvikset on kyl aika imitoimalla vedetty ja jotain epävireyksiäkin sieltätäältä varmasti löytyy mutta amatööri mikä amatööri. Kommentteja kiitos.
Jim Tonic
06.06.2009 11:04:30
Tuolta löytyis näytteittä, eli www.myspace.com/engravermusic Tyyli on tuollaista vaihtoehtometallia SOAD, Tool, FNM jalanjäljillä.
solesurvivor
06.06.2009 16:46:09
Jim Tonic: Tuolta löytyis näytteittä, eli www.myspace.com/engravermusic Tyyli on tuollaista vaihtoehtometallia SOAD, Tool, FNM jalanjäljillä.

Nyt kyllä täytyy sanoa, että tämä vakuutti ja lujaa. Mielettömän hieno ja sopivan rouhea ääni sulla on ja tulkintakaan ei jätä kylmäksi. Piru vie!
"If you shake my hand, better count your fingers.."
dj_pirtu
07.06.2009 19:41:45
Jim Tonic: Tuolta löytyis näytteittä, eli www.myspace.com/engravermusic Tyyli on tuollaista vaihtoehtometallia SOAD, Tool, FNM jalanjäljillä.

Kyllä, ei ole ainakaan laulamisesta kiinni tämä homma.
Jim Tonic
08.06.2009 14:34:38
Kiitos kommenteistanne. Jos viittitte, niin biisejä vois käydä ja kommentoimassa demostudion puolella http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=179193
-Cale
08.06.2009 19:36:09
dj_pirtu: http://www.nbl.fi/~nbl2192/biisui/

Tuolla hieman satasen kotivehkeillä vedettyä matskua. Elvikset on kyl aika imitoimalla vedetty ja jotain epävireyksiäkin sieltätäältä varmasti löytyy mutta amatööri mikä amatööri. Kommentteja kiitos.

Minä ainakin diggasin sen mitä kuuntelin, Elvis imitointi (Devil In Disguise) oli hauska mutta ei liian överi, eikä pienet epävireydet haitanneet. By The Way kuulosti minusta paremmalta kuin alkuperäinen. Orbbarikin toimii hienosti alkuperäisversiolle uskollisena. Hyvin sä vedät, mitä minä nyt itse laulutaidottomana osaan arvostella. Vaikutatko jossain bändiprojektissa?
dj_pirtu
09.06.2009 11:25:38
-Cale: Minä ainakin diggasin sen mitä kuuntelin, Elvis imitointi (Devil In Disguise) oli hauska mutta ei liian överi, eikä pienet epävireydet haitanneet. By The Way kuulosti minusta paremmalta kuin alkuperäinen. Orbbarikin toimii hienosti alkuperäisversiolle uskollisena. Hyvin sä vedät, mitä minä nyt itse laulutaidottomana osaan arvostella. Vaikutatko jossain bändiprojektissa?

Kiitoskiitos. Juu, parisen kuukautta sitten sain vasta ensimmäisen bändini pystyyn. Rokkilinjalla covereita vedellään ja keikkaa varmaan kesälle saadaan aikaiseksi jonnekin. Vielä on hieman hakusessa että olenko enemmän rokkimiehiä vai menisikö se tango-osasto sittenkin paremmin. No, kumpikin yhtä hyvin/huonosti tällä hetkellä. :)
Connor
11.06.2009 13:10:00

Jumalotion! Vasen kives ja kurkkupastilli tuommosesta äänestä. Oli tiukkaa muutenkin.
Setä ei ole paha. Setä on vaan ruma.
strophe
16.06.2009 09:48:09
Pitkästä aikaa pääsen laittamaan tälle palstalle uutta näytettä. Viime kerrasta ääniala on kasvanut melkein kvintillä ja paketti pysyy paremmin kasassa. Mutta ovatko kaikki samaa mieltä? Se selviää kuuntelemalla yhtyeemme ensimmäistä promoa.

www.mikseri.net/sapiska

PS. Laulutunneilla en ole valitettavasti vielä pahemmin käynyt, mutta se on kyllä työn alla, kunhan vain löydän hyvän opettajan.

PPS. Kaikki lauluraidat on luonnollisesti tuplattu.

PPPS. Milliäkään autotunea ei ole käytetty.
~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~
meriluoto
17.06.2009 00:23:15
riippumatto: Tällainen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZKEJdAm2Ls4

Haluaisin kovasti kuulla mielipiteitä, kun en ole palautetta lalulustani saanut juuri yhtään. Omasta mielestä kuulostaa hyvältä, mutta sillä ei ole paljon merkitystä.

En tiedä, mutta veikkaan että laulu on vedetty AutoTunen tai vastaavan läpi.
Vieläpä niin ettei säädöt ole ihan kohdillaan... ;)

Jos nyt tähän loppuun kannustukseksi: huonompiakin on kuultu :))
-T-R-Ö-F-Ö-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)