Jonkun aikaa olen jo etsinyt sitä oikeaa kitaraa joka soi hienosti ja on helppo soitettava jne. Vaan meinaa olla täällä ep:lla huonot valikoimat hyviä teräskielisiä akustisia. Joka kauppa tarjoaa suurimmaksi osaksi sellaisia halpoja vaikeasti soitettavia tai rämiseviä akustisia joita en ottaisi kotiin asti vaikka maksettaisiin. Voisiko joku siis kertoa jonkin kaupan, joka tarjoaisi laajasti HYVIÄ teräskielisiä akustisia kitaroita. |
TommiTomminen 10.05.2009 02:31:55 | |
---|
P3tteri: Jonkun aikaa olen jo etsinyt sitä oikeaa kitaraa joka soi hienosti ja on helppo soitettava jne. Vaan meinaa olla täällä ep:lla huonot valikoimat hyviä teräskielisiä akustisia. Joka kauppa tarjoaa suurimmaksi osaksi sellaisia halpoja vaikeasti soitettavia tai rämiseviä akustisia joita en ottaisi kotiin asti vaikka maksettaisiin. Voisiko joku siis kertoa jonkin kaupan, joka tarjoaisi laajasti HYVIÄ teräskielisiä akustisia kitaroita. Tämä rakkaan muusikoiden.netin tori? |
P3tteri 10.05.2009 02:33:30 | |
---|
TommiTomminen: Tämä rakkaan muusikoiden.netin tori? Muuten hyvä mutta en ole ostamassa sikaa säkissä :/ ajattelin ihan koittaa kitaraani ennen kuin ostan. |
Tarkastaja 10.05.2009 07:48:36 | |
---|
P3tteri: Voisiko joku siis kertoa jonkin kaupan, joka tarjoaisi laajasti HYVIÄ teräskielisiä akustisia kitaroita. www.kitarapaja.com |
sticky fingers 10.05.2009 14:31:51 | |
---|
P3tteri: Muuten hyvä mutta en ole ostamassa sikaa säkissä :/ ajattelin ihan koittaa kitaraani ennen kuin ostan. Mitenkäs tuo nyt niin mahdotonta sitten on? Kyllä mä sain sitä yhtä torilta ostamaani kitaraa hypistellä ehkä tunnin, ennekun tein mitään ostopäätöksiä. Kysyt vaan myyjältä mahdollisuutta. Jos mahdollisuus evätään, on luultavaa, että jotain vikaa soittimessa on...ehkä. -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
P3tteri 10.05.2009 14:38:38 | |
---|
sticky fingers: Mitenkäs tuo nyt niin mahdotonta sitten on? Kyllä mä sain sitä yhtä torilta ostamaani kitaraa hypistellä ehkä tunnin, ennekun tein mitään ostopäätöksiä. Kysyt vaan myyjältä mahdollisuutta. Jos mahdollisuus evätään, on luultavaa, että jotain vikaa soittimessa on...ehkä. -sf Olisi kiva vain yhdessä läjässä koittaa niitä kitaroita jos pitää verrata vaikka kahta kitaraa. Ei ole intoa ensin ajaa ouluun koittamaan yhtä kitaraa ja sitten hesaan toista. Mutta tuo kitarapaja näytti mielenkiintoiselta. Voisinpa tehdä ensiviikon aikana visiitin sinne :) Jos joku vielä keksii jonkin paikan niin ehdotuksia otetaan vielä vastaan. |