masterhat 09.05.2009 20:23:22 (muokattu 09.05.2009 20:24:41) | |
---|
Moi vaan! muutaman autotunetopicin löysin, mutta kiinnostaa tietää mikä on homman nimi now a days Help! Mä tarvisin jonkun helppokäyttöisen autotune-plugarin, mielusti vielä mahdollisimman edullisen, ilmainen tietysti aina parempi. Jos juuri sä omistat jonkin hyvän ja todella helppokäyttöisen autotunen, niin kerro ihmeessä mikä se on, ja miten sitä käytetään ja toki hintakin kiinostaa, ei tässä kroisoksia olla. joskus Daunt linkitti mulle jonkin ilmasen autotuneplugarin, jonka käytöstä en tajunnut yhtään mitään.. :( Siis haen sellaista plugaria, jolla voidaan fiksailla melko ronskillakin kädellä vokaaleja, niin että ne menee nuotissa/voi itse ohjelmoida esim. midikiipparilla "pianorollin/melodian" laululle, jota se orjallisesti noudattaa. Sillä ei ole mitään väliä, että kuinka luonnolliselta korjailu kuulostaa, koska nyt on ihan TODELLA kuuma trance-prokkis pikkuhiljaa valmistumassa, mutta vokaalit pitää saada autotunetettua, jotta ne pysyy nuotissa ja soundaa kornilta (ei siis siltä bändiltä)+diggaan yliautotunetetusta soundista, en tosin kaikessa musassa. Mutta kuten tiedätte, musan ehdoilla mun softana toimii cubaseSX3 ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
samantien 09.05.2009 21:29:31 | |
---|
"haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu. |
samantien: http://www.gvst.co.uk/gsnap.htm tossa on ilmainen. toimivuudesta en osaa sanoa. no toi sama mul joskus oli, mut en tajunnu tyylii yhtään miten se toimii, vaik noit online-manuaalei kahlasinkii läpi. mut kai sitä vois huomen duunin jälkee perehtyy viel ja kokeilla. ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
axelsson 09.05.2009 22:32:33 | |
---|
mun softana toimii cubaseSX3 Hä? Oisko aiheellista päivittää softa vähän tuoreempaan versioon niin tulis siinä samalla noi vireenkorjaus-systeemit mukana.. |
Janie Jones 10.05.2009 01:44:06 | |
---|
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
koponen 10.05.2009 10:12:55 | |
---|
axelsson: Hä? Oisko aiheellista päivittää softa vähän tuoreempaan versioon niin tulis siinä samalla noi vireenkorjaus-systeemit mukana.. Kompit. Parilla sadalla päivityy Cubase 5:n ja siinä on kyllä pirun hyvä viritystyökalu. Muista jutuista puhumattakaan. I'm endorsed by Marshall |
masterhat 10.05.2009 14:42:13 | |
---|
axelsson: Hä? Oisko aiheellista päivittää softa vähän tuoreempaan versioon niin tulis siinä samalla noi vireenkorjaus-systeemit mukana.. no joo, mut jotenki diggailen tostasx3+teen ihan vaan harrastuksena näit prokkiksii ja oon oppin käyttää semi ok tät, joten mielusti pitäytyisin täs. Mut onko ainoo vaihtis tosiaan hommata cubase femma, et sais mukavan autotunen/vireensäätö-plugarin. etenkin, kun viimein on löytynyt combinaatio, jossa läppäri, Win XP, audio interface ja kaikki muukin (softat) toimii oikein mukavasti. mutta jos isot pojat sanoo, ni kai se on sit alettava vakavissaa miettii päivitystä cubis femmaan, koska ite en o kauheen hyvin perehtyn näihin juttuihin. sain joskus frendilt tän SX3:n edullisesti, ja ajaa asiansa mainiosti, until... thanks linkist, pitää tarkistaa illemmal ku on aikaa joo, tiedän, oon paska kirjottaa ymmärrettävää lausetta... ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
jannu 10.05.2009 22:47:36 | |
---|
Vitonen on kokonaisuudessaan jo täysin eri levelillä kuin SX. Päivitys on suorastaan naurettavan halpaa ja suositeltavaa, muidenkin kuin tuneominaisuuksien vuoksi. |
masterhat 11.05.2009 08:37:43 | |
---|
jannu: Vitonen on kokonaisuudessaan jo täysin eri levelillä kuin SX. Päivitys on suorastaan naurettavan halpaa ja suositeltavaa, muidenkin kuin tuneominaisuuksien vuoksi. okei okei. laitetaan summer09 tehtävien asioiden listalle. Pystyykö tolla femmalla muuten avaamaan SX3:lla nauhotettuja/luotuja/tallennettuja tiedostoja? ÖJa jos osaan käyttöö semi ok tota sx:3sta (vaikka paljon on juttuja jotka menee way too high), ni oonko ihan kuses ton cubis vitosen kans? okei, enempää en laita tyhmii kyssäreitä, mut käyttömukavuus on mulle puoliruokaa musiikin tekemisessä, kun siihen liitetään sana tietokone ja softat ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Cornflake 11.05.2009 15:04:12 | |
---|
masterhat: Pystyykö tolla femmalla muuten avaamaan SX3:lla nauhotettuja/luotuja/tallennettuja tiedostoja? Alaspäin pystyy. Ainakin omalla 4:lla pystyy sx3:n yms projektit avaamaan. ___ ___ ___ Yleistämuminaa ketjun aihepiirin pohjalta: Hmmm.... Toi vitonen on vissiin kova luu. Täytynee ottaa ja päivittää toi nelonen. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
koponen 15.05.2009 21:33:29 | |
---|
Mulla on vitonen ja se on ihana. Avaa ainakin SX3:lla tehdyt jutut. Nelonen jäi mulla välistä. I'm endorsed by Marshall |
masterhat 16.05.2009 12:38:47 | |
---|
^^ thanks, nyt se on sit pakko hommata femman! oon ihan täpinöissä ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |