Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Sergei Fallinen
07.05.2009 12:24:50
no kyl mä tota kitinää haluun ymmärtääkin, ei toi varmaan ihan helppo paikka oo, mutta drogba tosiaan hyvä ettei vetänyt tuomaria turpaan, ja luulis kyllä että sanktiota tulee vielä
reverend
07.05.2009 12:29:41
Myös Ballack kävi melko kuumana, kun juoksi pitkän matkaa tuomarin vieressä ja huuti koko ajan.
Stradlin
07.05.2009 13:09:09
Simo78: Mä yleensä pyrin olemaan toisen puolella ja toista vastaan ja jos kumpikin yhden tekeviä, niin en katso.

Mun mielestä on ihan hauska joskus katsella yhdentekeviä ja varsinkin jotain neverheard-jengien pelejä, kun pystyy jotenkin paremmin keskittymään siihen itse peliin.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
carlos
07.05.2009 14:35:56
Tietenkin tuollainen tuomarointi kuumentaa, mutta yhtä hyvin Drogba olis voinu tällätä sen voittomaalin hyvästä paikastaan ja unohtaa itkut. Ehkä siks sitä just niinpal vituttaa. Kait Abidaliakin hitusen ärsyttää, että Anelka filmas hänelle punaisen.
by the grace of God
DJKaaos
07.05.2009 16:02:17
Simo78: No eipähän tarvitse vaivautua finaalia katsomaan... Ja vielä Suomi hävisi, niin voi käyttää aikansa vaikka opettelemaan soittamaan kitaraa.

Älähän nyt viitsi. Vai, että vaivautuakko pitäisi? Kyllä joku Mestareiden Liigan loppuottelu on aina katsomisen arvoinen peli. Kaiken lisäksi nuo finaalit ovat olleet hyvin harvoin "etukäteen selviä" tapauksia ja kaikkein vähiten se on sitä tänä vuonna. Kuten jo mainittiin, finaalissa pelaavat euroopan parhaimmat seurajoukkueet ja sitäkin vasten katsottuna on lupa odottaa hyvää peliä.
Minä olen minä.
W-Man
07.05.2009 21:56:09
Kait Abidaliakin hitusen ärsyttää, että Anelka filmas hänelle punaisen.

Ei kai Anelka voinu sille mitään et kompastu omiin jalkoihinsa? :)
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Simo78
08.05.2009 09:51:56
The Duke: Tsemppiä sinne sit vaan! Mut onneks Veikkausiiga on alkanut niin ei sunkaan tarvi olla ihan "kuivin suin".

Musta tuntuu, että sä sitä tsemppiä tarviit, kun otat vähän liian tosissaan mun kirjoitukset ;-).
DJKaaos
08.05.2009 14:55:32
Simppa saatana, sä narrasit meitä ;
Minä olen minä.
The Duke
09.05.2009 19:06:42
Simo78: Narrasin ja narrasin, mutta enpä vaan ihan snaijaa miksi miksi otetaan asiat turhan tosissaan? Turkulaiset fudiskannattajatkin tuli silloin taannoin keskenään tappelemaan Helsinkiin--> siis oikeesti mitä järkeä? Yleisestikin voisin kysyä jengin mielipidettä "firmoihin"? Mä en pysty tajumaan, miten aikuiset ihmiset voi tuollaista paskaa harrastaa...

Nyt korkki kiinni.
*Brian Jones Boozing Society*
Jkob
10.05.2009 10:56:29
hibernance: no kyl mä tota kitinää haluun ymmärtääkin, ei toi varmaan ihan helppo paikka oo, mutta drogba tosiaan hyvä ettei vetänyt tuomaria turpaan, ja luulis kyllä että sanktiota tulee vielä

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009 … -0-04D58D3A000005DC-946_468x339.jpg
Wanking is timeless
carlos
10.05.2009 16:02:30 (muokattu 10.05.2009 16:05:02)
Jkob: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009 … -0-04D58D3A000005DC-946_468x339.jpg

Mahtoi olla kova vastatuuli? :)

Spanjassa reali otti eilen pataansa Valencialta, joten Barcalla olis tänään ihan hyvät mahkut niitata sinetti mestaruudellensa..

EDIT: Ja nyt kattelen Manchesterin Derbya. Ronaldo iski vaparista 1-0, mutta mihin tyyliin taas.. Ensin tais muuttaa muurista suuntaa, jolloin moke joutuukin vaihtamaan täysin torjuntasuuntaansa saaden käden väliin, mutta siitä kuitenkin sivuverkkoon... Onhan se hyvä jätkä tykittämään noita vapareita sisään, mutta kyllä hittovie sillä tuuriakin on. Tevez on tulessa.
by the grace of God
TiiaS
10.05.2009 16:59:27
Vinkki niille, jotka itse pelaavat futista jossain puulaaki/harrastejoukkueessa. Tämän kuukauden ajan kaikille harrastejoukkueille avoin kilpailu, jossa yksi joukkue voittaa sponssisopparin (paidat + 2000e). Rajoitteena ainoastaan ikä eli sitä pitää löytyä 18-vuotta, kun sponssi on olutmerkki.

Joten sinne vaan ilmoittamaan oma joukkue, voisi olettaa että voittajaksi valikoituu sellainen joukkue, jolle matsin jälkeinen aika on yhtä tärkeätä kuin itse matsi eli hyvä meininki kunniaan. Kisasta löytyy lisää -> www.vivalafutis.fi
DJKaaos
10.05.2009 17:29:14
carlos:

EDIT: Ja nyt kattelen Manchesterin Derbya. Ronaldo iski vaparista 1-0, mutta mihin tyyliin taas.. Ensin tais muuttaa muurista suuntaa, jolloin moke joutuukin vaihtamaan täysin torjuntasuuntaansa saaden käden väliin, mutta siitä kuitenkin sivuverkkoon... Onhan se hyvä jätkä tykittämään noita vapareita sisään, mutta kyllä hittovie sillä tuuriakin on. Tevez on tulessa.

Ronaldon reaktiot olivat kyllä naurettavan kusipäiset, kun joutui vaihtoon. Vittu sanktiota diivalle.
Minä olen minä.
washburn21
10.05.2009 18:23:09
Mitäs se sitten teki? Videoita?
"Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "
DJKaaos
10.05.2009 18:49:04
washburn21: Mitäs se sitten teki? Videoita?

No lähinnä tommosta idioottimaisen junttia käytöstä. Ei ollut tyytyväinen, kun otettiin vaihtoon. Seisoi kentänreunalla pitkään pyöritellen päätään, kunnes lopulta siirtyi rajan yli. Siinä oli Manulla kaksoisvaihto, jossa Scholes tuli Ronaldon tilalle. Ronaldo ei huomioinut Scholesia mitenkään, ei "onnen toivotusta" tai muutakaan. Myös Rooney oli siinä ja hän tarjosi Ronaldolle kättä, mutta Ronaldo käveli vain kylmästi ohi. Lopuksi huoltaja ojensi Ronaldolle takin, jonka Ronaldo otti ja paiskasi maahan.

Kyllähän tota tommosta kiukuttelua näkee välillä, mutta on se vaan niin saatanan epäkunnioittavaa joukkuetta kohtaan. Ei tarvitse edes kyetä kovin korkeatasoiseen ajatteluun, kun ymmärtää tuon vaihdon tarkoitusperän, mutta Ronaldon ajattelukyvylle tuokin näytti olevan liikaa.
Minä olen minä.
dipshit
10.05.2009 19:11:34
Cristiano Ronaldo on maailman vittumaisin pelaaja ihan ylivoimaisesti. Kaikki siinä jätkässä on niin vitun raivostuttavaa. Onhan se kova pelaamaan juu, mutta ei jumalauta mikä vitun pelle diiva se on. Pistää ihan oikeasti vihaksi, mua oksettaa katsella sitä sen vinkumista, itkemistä ja ylipäätänsä käyttäytymistä siellä kentällä. Pienimmästäkin tönäisystä kaveri huutaa sellaiset tuskanilmeet naamalla, että voisi hyvin kuvitella jonkun kastroivan häntä tylsillä puutarhasaksilla. Ja sitten vielä tuo ylimielisyys.. ei jumalauta. Tuohon jätkään kulminoituu kaikki se, mikä mun mielestä jalkapalloilijoissa ja ihmisissä ylipäätänsä on perseestä.
"Music is there when words fail us"
DJKaaos
10.05.2009 19:34:02
Dipsetcityboy: Cristiano Ronaldo on maailman vittumaisin pelaaja ihan ylivoimaisesti. Kaikki siinä jätkässä on niin vitun raivostuttavaa. Onhan se kova pelaamaan juu, mutta ei jumalauta mikä vitun pelle diiva se on. Pistää ihan oikeasti vihaksi, mua oksettaa katsella sitä sen vinkumista, itkemistä ja ylipäätänsä käyttäytymistä siellä kentällä. Pienimmästäkin tönäisystä kaveri huutaa sellaiset tuskanilmeet naamalla, että voisi hyvin kuvitella jonkun kastroivan häntä tylsillä puutarhasaksilla. Ja sitten vielä tuo ylimielisyys.. ei jumalauta. Tuohon jätkään kulminoituu kaikki se, mikä mun mielestä jalkapalloilijoissa ja ihmisissä ylipäätänsä on perseestä.

Nuo sanat pätevät myös Drogbaan. Ehkä Ronaldo on vittumaisin pelaaja maailmassa, mutta ei sentään "ihan ylivoimaisesti". Molemmat kyllä itkevät, kärttyävät, filmaavat ja kaatuvat jopa siitä jos himassa kopauttaa televisiota. Yksi asia näitä pelaajia kuitenkin ratkaisevasti erottaa: Ronaldo on myös monen mielestä maailman paras pelaaja, jota Drogba ei ole, ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule koskaan olemaan.
Minä olen minä.
Simo78
10.05.2009 20:18:23 (muokattu 10.05.2009 20:34:42)
The Duke: Nyt korkki kiinni.

On kyllä ollu jo aika pitkään kiinni. Niin ja jos et keksi järkevämpi kommetteja niin oisko parempi jättää kirjoittamatta?

Mitäs tossa nyt oli taas ihmeellistä? Kysyinpä vaan, että mitä mieltä jengi on, kun tuo "firma" meininki on rantautunut Suomeen. Muuallekin kuin fudikseen esim. Jokereilta löytyy moista porukkaa. Eikä nyt ollut edes piikettelyä turkulaisille vaan lähinnä hyvä esimerkki, kun silloin vuosi vai kaksi sitten TPS vs. Inter cup-finaalissa(tai joku vastaava peli, Helsingissä kuitenkin) kannattajat ottivat yhteen...

Spanjassa reali otti eilen pataansa Valencialta, joten Barcalla olis tänään ihan hyvät mahkut niitata sinetti mestaruudellensa..

Eiköhän se sinetti ole jo niitattu? Se surullinen klassikko oli mun mielestä jo viimeinen naula meikäläisten arkussa.
carlos
10.05.2009 21:02:47 (muokattu 10.05.2009 22:00:08)
Simo78: Eiköhän se sinetti ole jo niitattu? Se surullinen klassikko oli mun mielestä jo viimeinen naula meikäläisten arkussa.

Periaatteessa joo. Voitto tänään, niin myös teoriassa.

Ihan hyvältä toistaiseksi näyttää, Barca johtaa 3-1. Erityisesti plussaa siitä, että Eto'o sai maalattua kertaalleen. Äijän suoritukset ovat kauden mittaan hiipuneet, vaikka maalipörssiä johtaakin 28 osumalla. Huhtikuussa tais tehdä vain kaks maalia ja aika haamuna liiteli chelseaa vastaan molemmissa osaotteluissa... Toinen plussa siitä, että Dani alves osui vihdoin vaparista! :D Onhan sillä ihan hyviä yrityksiä ollut, mutta yritykset ei oo ennenkään riittäny.

EDIT: Abidal punaisella pihalle, taas. 3-3 päättyi.
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)