Aihe: Basso
1
Monsteri1
08.05.2009 21:21:00
Olen saanut vaihdossa Applause merkkisen basson..Onko kyseessä lelu vai onko oikea soitin ja minkäköhän arvoinen basso oikeesti on??(vaihto h.n.200€)
piivei
09.05.2009 11:39:24
Ensimmäinen bassoni (joskus 80-luvulla) oli Applause Precision. Sen verran muistan että kaula oli aika letku eikä kieliä saanu laskettua riittävän alas. Raskas oli soittaa mutta ihme ja kumma, soittoinnostus säilyi kuitenkin niin kauan että oli varaa ostaa parempi soitin:) Hintaa en oikein muista mutta sen ajan halvimpia bassoja se oli joka tapauksessa.
poppamies
09.05.2009 12:53:49

Thominisk: Mä oon ite hiton kova basisti ja omistan kymmeniä eri merkkisiä bassoja mut tollasesta en oo kuullu...

Applause on Ovationin halpis. tekevät lähinnä akustisia vehkeitä mutta bassoja löytyy ainakin presarinmallinen ja akustinen bassokitara.
200,- on liian kova hinta presarikopiosta. Satanen on lähempänä totuutta.
G strings are for strippers!
Monsteri1
09.05.2009 15:06:53
OK!Kiitos tiedoista!!
Jamz
09.05.2009 17:31:18
Eikö nuo Applauset ollu jotaki japsipelejä? Mulla oli aikanaan Applausen strato ja se oli ainaki ihan kelpo soitin. Oiskohan ollu vielä leppäbodykin. Puuta kuiteski, eikä vaneria.
Raja se on raittiudellakin.
J.Nikkanen
11.05.2009 10:54:12
Jamz: Eikö nuo Applauset ollu jotaki japsipelejä? Mulla oli aikanaan Applausen strato ja se oli ainaki ihan kelpo soitin. Oiskohan ollu vielä leppäbodykin. Puuta kuiteski, eikä vaneria.

Mullakin oli Applausen stratokopio. Body oli vaneria, virittimet jonkinmoiset ja kampisysteemi surkea. Kaula oli hyvä(?), ja on tänäkin päivänä kaverin palapelikitarassa kiinni.

Tiedä sitten missä oli tehty, mutta kitara oli huono.
Hillel Slovak oli kova jätkä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)