Aihe: Evincen Tarina: Pieni pala UG Metallin Draama ja Rytinää
1 2 3
mega
08.05.2009 16:14:30

Ben_D: Voishan tuosta Teostoon soittaa, että mitäs tehdään kun kaveri on painanut myyntiin levyjä...tuskinpa ne vaan mitään alkavat selvitteleen....Jenkeillä kun on se ASCAP. Äääh...ihan sama.

Onhan mulla kaikki studioprojektit ilman lauluja. Jos joku vetäsis uudet laulut päälle :)

"Hienoa" touhua kaikin puolin ulkomaanelävältä. Kannattaisihan tuosta nyt edes jos ei muuten niin periaatteen ja vittuilun vuoksi nostaa jonkimoinen äläkkä teoston avustuksella. Sitä vartenhan sitä muusikot ko. organisaation jäseniä ovat ja siitä ilosta maksavat, että saavat ongelmatilanteissa ainakin periaattessa apua ja palvelua.
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Kulkunen
08.05.2009 16:37:53 (muokattu 08.05.2009 16:38:48)
mega: "Hienoa" touhua kaikin puolin ulkomaanelävältä. Kannattaisihan tuosta nyt edes jos ei muuten niin periaatteen ja vittuilun vuoksi nostaa jonkimoinen äläkkä teoston avustuksella. Sitä vartenhan sitä muusikot ko. organisaation jäseniä ovat ja siitä ilosta maksavat, että saavat ongelmatilanteissa ainakin periaattessa apua ja palvelua.

Miten lie jos ameriikan vahvistus on mennyt sitten USA:ssa rekisteröimään kaiken omiin nimiinsä, kuten uhoaa, auttaako siinä Teostonkaan mitään ämpyillä? Jos mies on ikään kuin onnistunut lain silmissä "kaappaamaan" kaikki oikeudet jo itselleen.

E: Todistusaineistoksi tietysti kelvannee nuo alkuperäiset masterit sun muut. Ja jos kirjallista sopimusta on 50/50 -diilistä, niin sitten.
The downward spiral never ends.
Ben_D
08.05.2009 16:46:47

qlqnen: Miten lie jos ameriikan vahvistus on mennyt sitten USA:ssa rekisteröimään kaiken omiin nimiinsä, kuten uhoaa, auttaako siinä Teostonkaan mitään ämpyillä? Jos mies on ikään kuin onnistunut lain silmissä "kaappaamaan" kaikki oikeudet jo itselleen.

E: Todistusaineistoksi tietysti kelvannee nuo alkuperäiset masterit sun muut. Ja jos kirjallista sopimusta on 50/50 -diilistä, niin sitten.

Kait se jotain vaikuttaa kun ne on Teostossa rekisteröity 50/50. Jos ei niin sitten ei tee Teostollakaan mitään.
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
Kulkunen
08.05.2009 16:58:14
Ben_D: Kait se jotain vaikuttaa kun ne on Teostossa rekisteröity 50/50. Jos ei niin sitten ei tee Teostollakaan mitään.

Nimenomaan tuon mukaan kai sulla pitäis olla oikeus oma satsisi painattaa sitten Suomen päässä. Mietin vaan, että miten sitten toimii USA-Suomi -välinen oikeusprosessi, kuka voi vaatia ja mitä. Mun lakitietämys toki koostuu lähinnä 80-luvulla nähdyistä L.A. Law -jaksoista.
The downward spiral never ends.
Ben_D
08.05.2009 16:59:45

qlqnen: Nimenomaan tuon mukaan kai sulla pitäis olla oikeus oma satsisi painattaa sitten Suomen päässä. Mietin vaan, että miten sitten toimii USA-Suomi -välinen oikeusprosessi, kuka voi vaatia ja mitä. Mun lakitietämys toki koostuu lähinnä 80-luvulla nähdyistä L.A. Law -jaksoista.

En minä mitään oikeushommia jaksa. Tässä on nyt kovempaakin musaprojektia menossa.
Deathrace King
08.05.2009 17:56:06

Vilpittömät osanotot siitä että hommat meni perseelleen laulajan takia. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, eli suomirässärin arkea. Olinkin kuullut huhuja että Mario on kunnon kyrpä. Kovan levyn saitte jokatapauksessa väännettyä ja keikkakin oli hyvä. Paska juttu että jouduit Beni maksaa ite studiot ja nyt näyttää kai siltä, ettei levyjä tule Suomeen myyntiin.. Ei oo mitään halpaa lystiä, mutta mitäpä sitä ei bändinsä eteen tekisi jos näkee sen kannattavaksi.
"Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.myspace.com/thrashcreation
Ben_D
08.05.2009 18:58:00

Deathrace King: Vilpittömät osanotot siitä että hommat meni perseelleen laulajan takia. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, eli suomirässärin arkea.

Nyt ollaan menossa uuden Fleshred bändin kanssa kohti suomidödön arkea eli samaa paskaa :) Niin ja huomenna Kantis kutsuu kera Fiercen.
Painajaismainen
08.05.2009 19:15:29
Aikamoista shittiä. No mutta suomalainen "kovaa" vastaan ja omat takaisin mikäli mahdollista.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Tympee Huttunen
08.05.2009 20:24:24
Painajaismainen: Aikamoista shittiä. No mutta suomalainen "kovaa" vastaan ja omat takaisin mikäli mahdollista.

Jotain lienee jo tapahtunut, sillä nuo molemmat ensimmäisessä postauksessa annetut URLit eivät ole enää toiminnassa. Uskomattoman paska juttu kyllä ja käsittämätöntä toimintaa Frascalta.
Ben_D
08.05.2009 20:37:14

Mäkrö: Jotain lienee jo tapahtunut, sillä nuo molemmat ensimmäisessä postauksessa annetut URLit eivät ole enää toiminnassa. Uskomattoman paska juttu kyllä ja käsittämätöntä toimintaa Frascalta.

Hahhah....näemmä levymyynti loppunut. Ei viddu mikä urpo.

Toi teaser kyllä toimii, koska se on Fiercen palvelimella ollut elokuusta 2007 lähtien.

http://fiercemetal.org/Fierce_Teaser.mp3
Dunga
08.05.2009 20:40:16 (muokattu 08.05.2009 20:41:37)
Mäkrö: Jotain lienee jo tapahtunut, sillä nuo molemmat ensimmäisessä postauksessa annetut URLit eivät ole enää toiminnassa. Uskomattoman paska juttu kyllä ja käsittämätöntä toimintaa Frascalta.

Kyllä ne toimii kun ottaa ylimääräiset merkit pois lopusta :)

e. Mutta aika käsittämätöntä luettavaa toi sähköposti, hyvä että asiointi jampan kanssa on lopullisesti ohi. Toivottavasti saatte oikeutta tavalla tai toisella.
War... war never changes.
Ben_D
08.05.2009 22:42:43

Void: Toivottavasti saatte oikeutta tavalla tai toisella.

En minä mitään oikeutta tässä asiassa tarvi. Kunhan sais yhden kappaleen sitä levyä itselleen. Voihan sitä aina tietysti toista Master CD:tä kuunnella.

Pääasia, että itse tiedän, kuka ne biisit pääasiassa teki.
Deino
09.05.2009 00:40:23

No huhhuh... uskomaton kusipää. Jotenkin kyllä aistinkin tuon kun tuota toista Evince-ketjua seurasin.
Bobana
09.05.2009 00:54:11
Harmin paikka.

Bändissä oli potentiaalia vaikka mihin. Olen ollut noista häröilyistä jonkin verran tietoinen mutta toi Frascan lähettämä viesti oli kyllä ala-arvoisuudessaan aika stydiä kamaa ja yllätti kyllä.
Myssyttely on sekottanu sen pään ja se on vajonnu johki kouluikäisten tasolle. No, herra oli tottunut siihen että ameriikassa on kaikki suurta ja mahtavaa sekä tallotaan toisten varpaille sen kun keretään.
Täällä pohjolasssa kun on kuitenkin sellanen mentaliteetti että rehellisyys on niitä perusarvoja. Se oli liikaa pullamössösuburban-jenkille.

No, positiivista on ainakin se että se hukkapätkä asuu tarpeeksi kaukana.

Ja uskon myös sen että Janilta vierähti iso kivi olkapäältä kun tuon pitkän tekstin kirjoitti saaden ainakin jonkinlaisen ja ehkä virallisenkin lopun tolle perseilylle. Kaikkea hyvää ja tsemppiä uuteen projektiin täältä!

-M/F-
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Deranged
09.05.2009 08:26:06
Olihan karua luettavaa. Huhhuh. Jaksamista. Ja parempaa onnea uuden projektin kanssa.
Ben_D
09.05.2009 09:37:48

Deranged: Olihan karua luettavaa. Huhhuh. Jaksamista. Ja parempaa onnea uuden projektin kanssa.

Uusi projekti etenee mahtavasti ja soittajat hyviä jannuja.

Kyllä toi Marion kusipää vielä löytää edestään sen mitä jätti taakse. Tästä on lähtenyt jo sama kirjoitus englanniksi eräälle suljetulle jenkkifoorumille, jossa olen jäsen. Siellä on jäsenenä myös muutamien tunnettujen bändien jäseniä joten sana kyllä leviää.
McNulty
09.05.2009 11:31:27
Juu... on ne välillä veikeitä nuo ameriikan ihmemaan serkukset ja sirkukset. Onneksi kuitenkin sie Jani ja muu Fiercen porukka selvisitte kohtuu vähällä tuosta ja taas yhtä todella suurta kokemusta ja oppituntia rikkaampana.

Ei tosiaan muuta kuin hitosti mäiskäriä takalistoon ja nokka kohti uusia tuulia ja kuvioita, toivoo mä! :)

PS. Evincestä tulee miulle mieleen jostain kumman syystä Evidence. Tai sitten Vinskin (Vince Whiteflame) sähköistetty versio eVince :)
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
teukka
09.05.2009 14:50:38
Kyllähän tuo kaveri tulee vielä heräämään jostain sillan alta ja ihmettelemään kun murotkin maistuvat ihan kuselle...
Ei kun lykkyä tykö vaan ja onnea uusille kuvioille.
Itse työstäisin samasta matskusta uudet versiot versiot ihan vaan vittuillakseen mahdollisuuksien mukaan kun en tapauksen tekijänoikeuksista ole perillä.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Ben_D
09.05.2009 15:00:57 (muokattu 09.05.2009 15:02:39)

teukka: Kyllähän tuo kaveri tulee vielä heräämään jostain sillan alta ja ihmettelemään kun murotkin maistuvat ihan kuselle...
Ei kun lykkyä tykö vaan ja onnea uusille kuvioille.
Itse työstäisin samasta matskusta uudet versiot versiot ihan vaan vittuillakseen mahdollisuuksien mukaan kun en tapauksen tekijänoikeuksista ole perillä.

Tekijänoikeidet ovat 50/50. Minä biisit, riffit, sovitukset....mulqqu sanat, laulusovitukset, sovitukset.

Minä komppikitarat, rumpujen äänitys, kitaroiden äänitys, bassojen äänitys.....mulqqu laulut, soolokitarat osittain, laulujen äänitys.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)