Aihe: Minne keikalle seuraavaksi?
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
Ukko
03.05.2009 21:47:57

jon lord: Huomenna aamulla kirkkoon. Eipä tartte roudata, kävin tänään vähän virittämässä pillejä.

Vaihdoit niihin uudet kielet ?
COVS jäsen nro 6
jakeni
03.05.2009 21:56:27
Piitkäästä aikaa ihana: Tampereen seurahuone.
Ke,Pe ja La.

Voi mitä muistoja;ikävä on ollut tuota lyhyttä soittoa ja helppoa roudausta sekä hyvin järkättyä ruokailua.
Mahtavuutta.
No, ei parane...keikki kuin keikki!
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
WanhaWetäjä
04.05.2009 01:04:18

jakeni: Piitkäästä aikaa ihana: Tampereen seurahuone.
Ke,Pe ja La.

Ai jai...alle tessin vedätte, vissiin?Kas kun EI TULE ylimääräsestä roudauksesta korvausta?Nyt IsoJ suuttuu kyllä!!!!Vaikka se on sun kaveri!!!

Voi mitä muistoja;ikävä on ollut tuota lyhyttä soittoa ja helppoa roudausta sekä hyvin järkättyä ruokailua.
Mahtavuutta.
No, ei parane...keikki kuin keikki!

Sarkasmia?

Veikkaanpa että tuota paikkaa ei tule ikävä kellään vaikka loppus vedot heti oitis!
Mutta oikeessa oot ; jos meinaa leipänsä saada keikoilta niin kolmen illan mesta on arvossaan tänä päivänä, oli sitten miten veemäinen tahansa!

Jaa joo...Kouvola ke, mikä lie on mesta, sitten to-la XPRS.
jakeni
04.05.2009 08:00:58
Edelliseen kirjoitukseen viitaten>>>mulle on ihan yks paskan hailee sinun WW ja Isojussin höpinät.
Hinnat voi tarkistaa Extra viihteeltä,jos kiinnostaa?
Mä teen mitä mua huvittaa ja TE sitä, mihin pystytte!
Kiitos ja piste.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
okabass
04.05.2009 09:01:33 (muokattu 04.05.2009 09:02:09)
Edelliseen kirjoitukseen viitaten>>>mulle on ihan yks paskan hailee sinun WW ja Isojussin höpinät.
Hinnat voi tarkistaa Extra viihteeltä,jos kiinnostaa?
Mä teen mitä mua huvittaa ja TE sitä, mihin pystytte!
Kiitos ja piste.

Plussa.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
isojussi
04.05.2009 09:06:53 (muokattu 04.05.2009 09:07:36)
Eiköhän se oo WW sillä lailla, että fiksut joustaa joskus jos - niin kun Jake sano - haluaa ja parhaaks näkee ja toisten taas on pakko jatkuvasti, että PÄÄSIS keikalle.

Ja rumputaiteilija on ystävällinen eikä vertaa mua Prinkkalan Pentzoniin. Enköhän mä just kokolailla tee sitä duunia, mitä haluan.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
TommiW.
06.05.2009 07:42:43
Tänään ravintola Kairo, Kotka. Perjantaina Fontana, Keurusselkä ja lauantaina Sokos Hotel Jyväshovi.

Onko palstan ukkoja käynyt vetämässä Keurusselällä tai Jyväshovissa? Millainen meininki, asiakaskunta ym. ?
"I got nervous because I don't generally do 'solos' well. I'm just not that bass-player guy who can kick-out some improvisational motherfuckery whenever it's called upon for him to do so. I choke. My fingers get cramped up with trying to be 'fast' and shi
jakeni
06.05.2009 08:04:31
TommiW.: Tänään ravintola Kairo, Kotka. Perjantaina Fontana, Keurusselkä ja lauantaina Sokos Hotel Jyväshovi.

Onko palstan ukkoja käynyt vetämässä Keurusselällä tai Jyväshovissa? Millainen meininki, asiakaskunta ym. ?

Varmaan kaikki,jotka täällä pyörii...?
Normi meininki.
Älä jännitä,anna palaa vaan!
Musiikkia korville
06.05.2009 08:05:16

TommiW.: Tänään ravintola Kairo, Kotka. Perjantaina Fontana, Keurusselkä ja lauantaina Sokos Hotel Jyväshovi.

Varmaan 2/3 palstan ukoista on käyny noissa, mut mä voisin sanoa, että paikkoina ihan ok. Keurusselällä ei yleensä ihan mahottomasti käy porukkaa ja ovatten ehkä enempi selvinpäin kuin Jyväshovissa, missä sitten hyvänä iltana on tupa turvoksissa ja porukka taasen loppua kohti melko juubassa. Jyväshovissa ikävähkö roudaus. Sapuskat molemmissa paikoissa ok.
By: MK
TommiW.
06.05.2009 10:35:03
Musiikkia korville: Varmaan 2/3 palstan ukoista on käyny noissa, mut mä voisin sanoa, että paikkoina ihan ok. Keurusselällä ei yleensä ihan mahottomasti käy porukkaa ja ovatten ehkä enempi selvinpäin kuin Jyväshovissa, missä sitten hyvänä iltana on tupa turvoksissa ja porukka taasen loppua kohti melko juubassa. Jyväshovissa ikävähkö roudaus. Sapuskat molemmissa paikoissa ok.

Juu, kiitos tästä. Mulla ensimmäinen kerta molemmissa paikoissa, kun vasta nyt alkanut tekemään ravintelikeikkaa yhtään enemmän, sen takia kyselin. Danke!
"I got nervous because I don't generally do 'solos' well. I'm just not that bass-player guy who can kick-out some improvisational motherfuckery whenever it's called upon for him to do so. I choke. My fingers get cramped up with trying to be 'fast' and shi
walttoni
06.05.2009 10:48:07
TommiW.: Juu, kiitos tästä. Mulla ensimmäinen kerta molemmissa paikoissa, kun vasta nyt alkanut tekemään ravintelikeikkaa yhtään enemmän, sen takia kyselin. Danke!

Jyväshovissa on veto 3.30:een. Keurusselällä loppui ainakin viimeksi kun oltiin jo 1.30.
COVS2.
omarklah
06.05.2009 11:15:03

Lauantaina soittamaan rokkia tutun synttäreille 3:n muun bändin kanssa.
Ekstiätuanoikato...
Pirkka
06.05.2009 23:26:52 (muokattu 06.05.2009 23:30:27)
ei mitn....
Epämuusikko
07.05.2009 13:55:11
Tämän päivän ja sunnuntain välisenä aikana kuudesti ouluun. prkl.
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
matchbox
07.05.2009 14:44:09
Epämuusikko: Tämän päivän ja sunnuntain välisenä aikana kuudesti ouluun. prkl.

Veisit työpaikalle patjan ja makuupussin. Ei tarvi rampata eeestaas?
kuunsirppi
08.05.2009 09:41:28
Mase: Ens maanantaina "tuuraus" privakeikalla ikaalisten pesulassa...

Onko maanantaina Ikaalisten pesulassa joku privaattitilaisuus? Koko illan?

Oon just meinannu silloin mennä sinne tanssimaan ystävättäreni kanssa naistentansseihin!!!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
kuunsirppi
08.05.2009 09:41:57
Illalla häämusiikkikonserttiin laulamaan tuleville hääpareille ja heidän vanhemmilleen ja ketä siellä nyt sitten kaikkia onkaan
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Ukko
08.05.2009 11:55:18

laulaja: Onko maanantaina Ikaalisten pesulassa joku privaattitilaisuus? Koko illan?

Oon just meinannu silloin mennä sinne tanssimaan ystävättäreni kanssa naistentansseihin!!!

Miehet eivät siis pääse sinne ?
COVS jäsen nro 6
Musiikkia korville
08.05.2009 12:42:08

Ukko: Miehet eivät siis pääse sinne ?

Pääsee toki, mut ne ei saa tanssia.
By: MK
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)