fox 25.02.2004 00:03:21 | |
---|
Kaikki ne kitarat joissa virittimet on väärällä puolella (eli alapuolella) lapaa. Hervottoman epäkäytännöllistä. Kuis sitte ne joissa virittimen nupit onkin lavan alapuolella? =) |
Bee-äf 25.02.2004 08:58:39 | |
---|
Kaikki 60-luvun jälkeen tulleet mallit on aika virattomia, täydellisyyttä ei voi parannella. Uskokaa jo. |
Sammakko 25.02.2004 09:03:40 | |
---|
Kaikki 60-luvun jälkeen tulleet mallit on aika virattomia, täydellisyyttä ei voi parannella. Uskokaa jo. Niin just! Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska. |
Kapane 25.02.2004 12:15:47 | |
---|
Joo, PRS:t ovat aika perseestä vaikka kalliita ovatkin... aivan. soittelin levytukassa standard 22 tatsia oli hirvee ja kaula oli kuin navetan seinästä lahonnu. soitia ei ollu. ja hinta oli vähä alle 3000 ernoa. meni se kitara sinne inhokki kitara merkkien kastiin (jackson, tokai, Gibson (paitti voodoo ja goth) hamer ja stratocaster) mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
-kun korvat tinnitävät smoke on the wateria- |
Dr. Muff 25.02.2004 12:30:59 | |
---|
PRS:sissä ei oo kyllä yhtää munaa eikä fiilistä. Kateellisten panettelua. Mulle kelpais koska vaan PRS:n tikku. Hemmetin tyylikäs lapa, very sensitive and artistic. Ne mitä olen soittanut on ainakin olleet ihan ensiluokkaisia soittopelejä. Itselleni en ottaisi mitään hevitikkua a la iban RG-sarja, jaskat yms. Muotoilu ja tatsi ei miellytä. Mutta ei ne mussa silti mitään pahoja fiboja herätä. Kummaa touhua. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |
Jimi Henri 25.02.2004 13:02:17 | |
---|
PRS:sissä ei oo kyllä yhtää munaa eikä fiilistä. Ne on kyllä niin nihkeitä. Ne on niin puhtoisia (niin ulkonäöllisesti että saundillisesti), tasapaksuja porvarikitaroita ja muutenkin yököttäviä. Mun mielestä PRS:n imago on pitkään menny just teini-idoli kitaraksi. Kaikki pomppuhevibändithän niillä jenkeissä soittelee. Puhumattakaan TikTakin tytöistä ;-) Lopettasivat niiden käytön ja ostaisivat seittämänkieliset ibanezit niin kun muutkin ja antaisivat meidän teoriahomowannabesessiokitaristien improvisoida oikea oppisesti niillä. pistää vihaks. Niin ja ei nuo kaikki PRS:t ole munattomia tai puhtoisia. Munkin PRS on suunnilleen samassa kuosissa kun SRVn strato. Ehkä se ulkonäkö ainakin esim. uudenkarheissa Standardeissa ym. on vähän imelä, mutta on ne kyllä helvetin hyviä soittaa. Kannattaa kokeilla. |
Jimi Henri 25.02.2004 13:06:21 | |
---|
aivan. soittelin levytukassa standard 22 tatsia oli hirvee ja kaula oli kuin navetan seinästä lahonnu. soitia ei ollu. ja hinta oli vähä alle 3000 ernoa. meni se kitara sinne inhokki kitara merkkien kastiin (jackson, tokai, Gibson (paitti voodoo ja goth) hamer ja stratocaster) No hei Slipoilfan, mitäs tää nyt on? sullahan on ostoslistalla "Prs Standard 22* (Black/non-tremolo)". Yritätkö saada haukkumalla markkinahinnan alas? |
Juzzu 25.02.2004 13:39:50 | |
---|
Hehe... Minä kun ostin '96 PRS:n, niin silloin basisti kommentoi uutta keppiä tyyliin "jaaha, sitä vai tanssimuusikoksi ryhdytään". Nyt sitä sitten on numetal-wannabe tai jonkin sortin tekniikkaguru. No, onneksi suomi on pullollaan nuoria, rahattomia kitaristinalkuja, joilla on jo vahvat näkemykset mikä on hyvää, mikä pahaa, mikä sopii kellekin ja mikä ei. Kun tuo numetal-PRS-trendi loppuu (niin kuin kaikki muutkin trendit tuppaa tekemään), niin kas, minullapa on sitten jo melkoisen uniikki soittopeli, joka kaiken lisäksi on vielä mielettömän mukavasoittoinen. Mutta sitä odotelessa pitänee soitella vähän pomppuheviä ja harjoitella sweeppejä harmoonisen mollin viidennestä moodista. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
JuSu 25.02.2004 13:47:18 (muokattu 25.02.2004 13:53:29) | |
---|
Mun mielestä PRS:n imago on pitkään menny just teini-idoli kitaraksi. Kaikki pomppuhevibändithän niillä jenkeissä soittelee. Puhumattakaan TikTakin tytöistä ;-) Tuohon on nyt pakko avautua. Nimittäin mun mielestä on kerrassaan hävytöntä se, mitä tuo TikTakin kitaristi on sille PRS:lleen tehnyt. Kaunis burst singlecut on mauttomasti pilattu tarroilla ja kirjoituksilla. Kukin toki makunsa mukaan, mutta mun mielestä tuollainen osoittaa henkilön täydellisen huonoa makua, eikä saa minulta osakseen kuin ylenkatsetta... JuSu EDIT: http://www.universalmusic.fi/tiktak … akuvat/tavastia_1203/tavastia16.jpg "All those moments will be lost in time, like tears in rain.... Time to die." |
Velli 25.02.2004 13:51:15 | |
---|
PRS:sissä ei oo kyllä yhtää munaa eikä fiilistä. Ne on kyllä niin nihkeitä. Ne on niin puhtoisia (niin ulkonäöllisesti että saundillisesti), tasapaksuja porvarikitaroita ja muutenkin yököttäviä. Tulee oikeen mieleen musiikkiopiston teoriahomowannabesessiokitaristit jotka opettelee "oikeaoppista improvisointia (mm. hienoja asteikoita jne..) , oikeaoppista tekniikkaa, teoriaa ja luulee olevansa hyviäkin kitaristeja mutta ei niistä oikeesti oo mihinkään ei ne osaa soveltaa mihinkään kunnolla (niillä ei oo kunnollista käsitystä musiikista eikä ne osaa tehdä oikeita biisejä vaan ne on runkkareita)". Poikaseni, nyt et kuvaillut PRS:ää. Kuvauksesi sopii näet täydellisesti Parker Fly-kitaroihin. Omasta mielestäni inhottavimmat kitarat ovat ehkä LTD sekä ne PRS:n halpispaskakepit joidenka malliakaan en nyt tähän hätään muista. Kummatkin noista kitaroista inhottavat sen takia että omistajansa luulevat soittavansa oikeaa PRS:ää tai ESP:tä... |
Sammakko 25.02.2004 13:59:04 | |
---|
Vaikka prs:n imago muuttuisi niin ei sen persoonaton saundi ja ulkonäkö muutu mihinkään... Teissä ei oo mitään muuta positiivistä ku HIV. |
Juzzu 25.02.2004 14:11:10 | |
---|
Vaikka prs:n imago muuttuisi niin ei sen persoonaton saundi ja ulkonäkö muutu mihinkään... Kyllähän PRS:ssä melko erotteleva, eli samalla myös tavallaan tylsä soundi on. All-aroundin huono puoli. Mitä ulkonäköön tulee, niin makuasia. Itse tykkään. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Sammakko 25.02.2004 14:16:56 (muokattu 25.02.2004 14:18:22) | |
---|
No ei. Kyllähän ne peeärässät on hyviä kitaroita. Hyvistä osista laadukkaasti tehtyjä. Ei muhun vaan iske. ei kyllä iske les paulitkaan joissa on tavalliset humpparit. Ei humpukkerisaundi uppoo minuun, Nää on ainoita jotka tosissaan iskee (joihin voisin rahojani tuhlata): Strato Firebird Tele Es-330 Teissä ei oo mitään muuta positiivistä ku HIV. |
Niskamies 25.02.2004 14:27:15 | |
---|
Firebird Eikös tossa oo ihan tavalliset humpparit? |
Sammakko 25.02.2004 14:28:42 | |
---|
Eikös tossa oo ihan tavalliset humpparit? Ei. Teissä ei oo mitään muuta positiivistä ku HIV. |
ReBeat 25.02.2004 14:38:06 | |
---|
Mun mielestä PRS:n imago on pitkään menny just teini-idoli kitaraksi. Kaikki pomppuhevibändithän niillä jenkeissä soittelee. Puhumattakaan TikTakin tytöistä ;-) TikTakin Noora soittaa kyllä hienolla kitaralla :) Hyvän valinnan on tehnyt. Onkohan tyttö itse kyseisen signature-artistin fani vai muuten vain mieltynyt kitaraan. Tekemällä ei synny musiikkia. |
No hei Slipoilfan, mitäs tää nyt on? sullahan on ostoslistalla "Prs Standard 22* (Black/non-tremolo)". Yritätkö saada haukkumalla markkinahinnan alas? ärsh pitäs päivittää tuo. olin tosiaan heittänyt sen sinne ostolistalle, kun kuulin kepistä juttua ja tykkäsin sen ulkomuodosta... sitä sitten kävin siellä levytukassa testaamassa ja hyi perhana. lensi leppäkeihän äkkiä listoilta. mutta onhan tuo haukkuminen hyvä idea. fender on p+ska, ibanez on p746ska, Gibsonin voodoo sarja on ihan p+rseestä...... sit vaan ootellaan hintojen laskua mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
-kun korvat tinnitävät smoke on the wateria- |
Joees 25.02.2004 17:09:36 | |
---|
TikTakin Noora soittaa kyllä hienolla kitaralla :) Hyvän valinnan on tehnyt. Onkohan tyttö itse kyseisen signature-artistin fani vai muuten vain mieltynyt kitaraan. Milläs Nooraa soittaa? En ihan häthätään muista. Enkä toisaalta jaksa etsiäkään sitä mistään :D Groooove is in heart! |
TheWickerMan 25.02.2004 17:18:06 | |
---|
Fenderit on rumia, varsinkin Telecaster. Hyi! Mun mielipide. Ja teillä ei ole siihen mitään sanomista. Ainakaan sellasta mikä sais mut muuttamaan mun mielipiteen(piste!) "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
Shaft 25.02.2004 17:29:43 | |
---|
Milläs Nooraa soittaa? En ihan häthätään muista. Enkä toisaalta jaksa etsiäkään sitä mistään :D Musarin Lukehan se on. |