Aihe: nettihuutokauppa ebay
1 2 3 4 5 6 7
Twinkle
30.06.2007 23:10:46
Niin, sun mielestä. Mun mielestä esim tuo foksin mainitsema leipominen kuuluu enemmän tuonne hevoskaupan puolelle. Mulle reilu on se, että kun kello sanoo pim- on tarjoukset sisällä ja paras voittaa. Myyjä myy tavaran eniten tarjonneelle ja muu on spekulaatiota..

minun mielestä joo, niin kuin se huutokauppa oikeastikin toimii, niinkuin oikeassa elämässä. En minä sitten tiedä mikä on netin käyttäjistä kivaa mutta jos jokainen tajuaisi miten homma toimii, mutta onhan niitä ihmisiä joka junaan. Huutokauppa on aina hevoskauppaa ja jos todella haluaa vaan läntätä tarjouksen tiskiin, voi mennä tinkimään m.netin torilta tavaraa, mikä vastaa hyvin pitkälle samaa asiaa.
ReBeat
22.01.2009 01:12:09 (muokattu 22.01.2009 01:12:23)

Menivät sitten muuttamaan tuon eBayn ulkoasun ja käytettävyyden ihan kuraksi. Tällä kertaa vieläpä niin, ettei tuota saa enää halutessaan vanhanmalliseksi :( Mikä siinä on että toimiva asia piti mennä paskomaan pilalle ihan vain kehittämisen vuoksi taas. Ei edes toimi kunnolla tällä hetkellä tuo.... mulla ainakin omalta sivulta puuttuu tietoja.
torres
22.01.2009 21:33:21
Menivät sitten muuttamaan tuon eBayn ulkoasun ja käytettävyyden ihan kuraksi. Tällä kertaa vieläpä niin, ettei tuota saa enää halutessaan vanhanmalliseksi :( Mikä siinä on että toimiva asia piti mennä paskomaan pilalle ihan vain kehittämisen vuoksi taas. Ei edes toimi kunnolla tällä hetkellä tuo.... mulla ainakin omalta sivulta puuttuu tietoja.

joo, ärsytää. monen mutkan kautta joutuu kaivamaan haluamansa. no kai siihen tottuu. muutenki liikaa tavaraa sivuilla nykyään.
Hesrock
07.05.2009 16:29:28 (muokattu 07.05.2009 16:36:15)
Huom! Olet kirjoittamassa yli 104 päivää vanhaan ketjuun!

Nostetaan nyt kun aihetta on eikä jaksa väsätä uuttakaan.

http://global.ebay.com/CD-GT1MKII_P … _Trainer_-_Tascam/270384918163/item

Tuommoista peliä siis vähän himoittaisi, Suomessa näyttäisi maksavan palttiarallaa 100 euroa ja kiinnostaisi kovasti vain tietää että 1) kuinka suuri operaatio olisi ostaa jenkkilästä asti ja 2) paljon tuolle tulisi loppuhintaa? Sen verran olisi hintaeroa että jos pystyisi yhtään vähemmällä rahalla ostamaan tuommoisen.

En ole koskaan ennen ostanut saati enemmälti tutustunut Ebayn tarjontaan, eli suurta apua olisi jos joku osaa hieman avittaa ja neuvoa.
Twinkle
08.05.2009 10:01:12
Hesrock: Tuommoista peliä siis vähän himoittaisi, Suomessa näyttäisi maksavan palttiarallaa 100 euroa ja kiinnostaisi kovasti vain tietää että 1) kuinka suuri operaatio olisi ostaa jenkkilästä asti ja 2) paljon tuolle tulisi loppuhintaa? Sen verran olisi hintaeroa että jos pystyisi yhtään vähemmällä rahalla ostamaan tuommoisen.

Siinä on montakin mutkaa vastassa. Ensisijaisesti se, että tuohon tulee rahdit päälle ja niiden lisäksi vielä tullit ja ALV:t. Loppuhintaakaan on äärimmäisen vaikea sanoa kun tuolla ei kerrota mitä kyseinen kauppias veloittaa rahdista tuolle kyseiselle tuotteelle eikä edes tiedetä tuotteen lopullista hintaa. Kyseessä kun on huutokauppa niin kukaan meistä ei voine sanoa ennakkoon paljonko tuonne jää loppusummaksi.
Hesrock
08.05.2009 20:30:30
Twinkle: Siinä on montakin mutkaa vastassa. Ensisijaisesti se, että tuohon tulee rahdit päälle ja niiden lisäksi vielä tullit ja ALV:t. Loppuhintaakaan on äärimmäisen vaikea sanoa kun tuolla ei kerrota mitä kyseinen kauppias veloittaa rahdista tuolle kyseiselle tuotteelle eikä edes tiedetä tuotteen lopullista hintaa. Kyseessä kun on huutokauppa niin kukaan meistä ei voine sanoa ennakkoon paljonko tuonne jää loppusummaksi.

Aivan, mahdotonta sillä lailla tietenkään sanoa. Ehkä turhan suuri homma olisi ollutkin mutta jonkinlaisena oletuksena että olisi säästänyt edes jonkin verran rahaa mutta taidan päätyä sitten Suomesta loppujen lopuksi ostamaan, varmemmin ja nopeammin. Kiitosta kuitenkin vastauksista
Twinkle
08.05.2009 22:13:55
Hesrock: Aivan, mahdotonta sillä lailla tietenkään sanoa. Ehkä turhan suuri homma olisi ollutkin mutta jonkinlaisena oletuksena että olisi säästänyt edes jonkin verran rahaa mutta taidan päätyä sitten Suomesta loppujen lopuksi ostamaan, varmemmin ja nopeammin. Kiitosta kuitenkin vastauksista

Suosittelen kanssa että kun tuo kerran vaan on satasen täällä, niin sitä ei kauhean kaukaa kannata lähteä hakemaan. Jenkeisä tulee muutenkin eteen mahdolliset käyttöjännitteen ongelmat kaikissa elektroniikassa että kaikista halvimmat kannattaa yhä ostaa kotisuomesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)