Aihe: Explorer runkoja
1
Jopel
06.05.2009 00:10:20
Tietääkö kukaan mistä saisi explorer muotoisia runkoja, muualta kuin warmoth. Sieltä oon jo kattonut ja menee aika kalliiks sieltä tilaaminen. Googlettamalla oon koittanut kovasti hakea jos vaikka euroopan sisältä saisin runkoja mutta ainoot mitä löydän on lp, tele ja strato mallit. Niin jos joku tietäisi vaikkapa saksasta tai jopa suomesta jonkin paikan mikä myy runkoja ja nimenomaa exlorer mallisia, niin olisin suuresti kiitollinen.
Lisäkysymyksenä kysyisin että löytyykö mistään ohjetta kitaran oikeaoppiseen maalaukseen ja välineisiin ym?
Seba
06.05.2009 02:50:24

http://www.thomann.de/fi/tenayo_ex_style_kit.htm

Tossahan on melkein explo, mutteo oikeastaan edes lähellä :)

Koko kitti kauloineen ja rautoineen. Tai tinoineen on ehkä lähempänä totuutta.
Little Savage
06.05.2009 08:43:43
Mä en pidä Warmothin explorerista yhtään. Muoto on väärä. En kyl lähtis tilaamaan jenkeistä jotain sellasta mikä on vähän sinnepäin.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ.
Jopel
06.05.2009 12:57:56
Joo tos kitissä on vähän sama kun noissa warmothin rungoissa. Ne ei oo niikun yllä
mainittu niin oikean muotosia. Haluaisin sellasen "teräväkärkisen" mallin niiku esim
esp explorerit on ja pelkän rungon, en siis koko höskää ja mieluiten ihan jtn kunnon
puuta. En oo vaa onnistunu löytämään sellasta kunnon exploreria, että vissiin pitäs
melkeen ostaa valmis ja maalata uudestaan. =/
darkus
06.05.2009 13:11:39
Tee itse koko kitara, voit silloin tehdä siitä samalla läpikaulaisen. Tai jos välttämättä pulttia haluat, tee pelkkä body itse.

Itte tekemällä saa just sellaisen kun haluaa eikä ole vaikea homma kun muistaa rauhassa rakennella ja viimosen päälle suunnitella ja nysvätä :D

-darkus
Be the devils own, Lucifer`s my name!
Jopel
06.05.2009 14:57:59
darkus: Tee itse koko kitara, voit silloin tehdä siitä samalla läpikaulaisen. Tai jos välttämättä pulttia haluat, tee pelkkä body itse.

Itte tekemällä saa just sellaisen kun haluaa eikä ole vaikea homma kun muistaa rauhassa rakennella ja viimosen päälle suunnitella ja nysvätä :D

-darkus

No muuten kyllä, mutta ei taho olla työkaluja tohon. Siks joudunki ostaa rungon ja kaulan valmiina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)