mack the knife 04.05.2009 19:52:58 | |
---|
Tekeekö Voce -pianomodulilla mitään? Mä tarvisin rhodes- ja wurli -soundeja mitä nyt ei itseltä löydy. Tarjottiin suht halvalla sellaista. COVS n:o 1. |
Anonymous-jazz 04.05.2009 22:17:57 | |
---|
Epämuusikko: Miten sinä voit ottaa nokkiisi viestistä joka ei sinuun mitenkään liity? viitaten tuohon poppiksen kommenttiin musanäytteestäni. Poppis oli provotuulella. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
isojussi 04.05.2009 23:40:52 | |
---|
mack the knife: Tekeekö Voce -pianomodulilla mitään? Mä tarvisin rhodes- ja wurli -soundeja mitä nyt ei itseltä löydy. Tarjottiin suht halvalla sellaista. Onkos se se semmonen puoliräkkikokonen.... joo. Testailin kerran semmosta urkumodulia. Ihan jees saundit, mutta vähän jotenkin ... munaton. Joku putkiesa perään lämmittämään, niin varmaan ihan jees. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
mack the knife 05.05.2009 00:25:24 | |
---|
isojussi: Onkos se se semmonen puoliräkkikokonen.... joo. Testailin kerran semmosta urkumodulia. Ihan jees saundit, mutta vähän jotenkin ... munaton. Joku putkiesa perään lämmittämään, niin varmaan ihan jees. Siis ootko sä testannu pianomodulia? Kyllä mä sen urkulätkän tiedän, urkuhommat mulla on mitä tarvin. COVS n:o 1. |
isojussi 05.05.2009 07:38:50 | |
---|
mack the knife: Siis ootko sä testannu pianomodulia? Kyllä mä sen urkulätkän tiedän, urkuhommat mulla on mitä tarvin. Aids niinpäs juu. Urkumodulia juu. Nepäs olikin eri esat. Sinänsä muistaisin kuulleeni, että vähän sama vaivas pianomodulia - MUTTA net on kuulopuheita. Ei voi täysin luottaa... Mutta X5DR:n urkupankki oli parempi minusta, ko se urkuvoce. "Micro-B" taisi olla nimeltänsä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Anonymous-jazz 06.05.2009 00:43:32 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
isojussi 06.05.2009 08:40:17 | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Xardan 06.05.2009 12:19:40 | |
---|
Tuhat ja yksi tarinaa =) Music is my life, if not, then hell with me! |
Anonymous-jazz 06.05.2009 16:57:33 (muokattu 06.05.2009 16:58:03) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
baron 06.05.2009 22:11:36 | |
---|
Mun pianomaikka tänään tunnilla sanoi että kun mä soitan sooloa, mun pitäisi pitää oikeaa kättä taskussa. Sitten kun keksin fraasin, soitan sen ja sitten käsi takaisin taskuun. Ideana että fraasit olisivat toisistaan erottuvia. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
baron 06.05.2009 23:00:35 | |
---|
Hyviä idiksiä miten treenataan vasemmalla kädellä kahdeksasosia ja oikealla neljäsosatrioleja? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Fuzzy Boner 06.05.2009 23:02:36 | |
---|
baron: Hyviä idiksiä miten treenataan vasemmalla kädellä kahdeksasosia ja oikealla neljäsosatrioleja? Kelaa mihin kohti tulee mikäkin ja sit vaan pam pam. |
baron 06.05.2009 23:11:22 (muokattu 06.05.2009 23:15:50) | |
---|
Fuzzy Boner: Kelaa mihin kohti tulee mikäkin ja sit vaan pam pam. Joo, se on helppoa kun soittaa kädet erikseen tai "ylihitaalla" tempolla. Kait se sitten on vaan treenaamista? Kvintolit mä oon saanut menemään oikealla kun vas kahdeksasosia, ne ei ollut ees vaikeita. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Fuzzy Boner 06.05.2009 23:24:19 | |
---|
baron: Joo, se on helppoa kun soittaa kädet erikseen tai "ylihitaalla" tempolla. Kait se sitten on vaan treenaamista? Kvintolit mä oon saanut menemään oikealla kun vas kahdeksasosia, ne ei ollut ees vaikeita. Kato leffa "Independence Day" Siinä on kaikki! |
samulijp 07.05.2009 13:33:38 | |
---|
Fuzzy Boner: Kato leffa "Independence Day" Siinä on kaikki! Lääkkeet ottamatta? :) Miten täällä voi olla 999 viestit kun 1000 meni rikki jo ajat sitten? Täytyy liittyä auringon pilkkuihin tämäkin juttu. Varmaan tekisi hyvää noi Baronin treenit. Mistähän sitä taikois aikaa treenille ja opetukselle, vai onko se vaan laiskuudesta kiinni? "Funkin up tonight!" |
samulijp: Varmaan tekisi hyvää noi Baronin treenit. Hä? Onks Baronilta vihdoin ilmestynyt joku oppikirja? Contemporary Baron...? Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Juho L 07.05.2009 14:17:58 | |
---|
Mikael: Hä? Onks Baronilta vihdoin ilmestynyt joku oppikirja? Contemporary Baron...? Must have -ostos! Baronin pianokoulu I & II. |
baron 07.05.2009 14:19:32 | |
---|
Juho L: Must have -ostos! Baronin pianokoulu I & II. Baron: Teaching little fingers to play! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
M.i.k.key 07.05.2009 16:02:48 | |
---|
Hyvä Supe! Meitsi lomailee Etelä-Koreassa. Kiva maa, nyt vasta nähty Seoul ja eräs pikkukaupunki. Viikko vielä pitäis pyöriä täällä, ruuat muuten toimii! möllisty |
Fuzzy Boner 07.05.2009 16:04:09 | |
---|
M.i.k.key: Hyvä Supe! Meitsi lomailee Etelä-Koreassa. Kiva maa, nyt vasta nähty Seoul ja eräs pikkukaupunki. Viikko vielä pitäis pyöriä täällä, ruuat muuten toimii! Mitä eroa sulla ja A-jazzilla? A-jazz diggaa Chick Coreasta ja sä Pohjois-Koreasta. Kimille terveisiä. |