Aihe: Johanna Tukiaiselle oma tv-sarja
1 2 3 4 5 635 36 37 38 39
hapan
07.05.2009 11:56:33
reino: Siellä on sitten kovat otteet heti alusta lähtien: http://www.iltalehti.fi/viihde/200905079542664_vi.shtml

Fiksu nainen

Joo, lueskelin monttu auki tuota samaa uutista. Voiko olla enää olemassa noin vitun tyhmiä ihmisiä? Siis aivan käsittämätön myötähäpeä päällä. Evoluutiolla on vielä tosi paljon hommaa.
Rotuvaari
07.05.2009 12:27:54
Pyydän, älkää lähtekö tähän kusetukseen mukaan. Vituttaa oikeasti nämä lama-ajan ilmiöt kera Mikkosineen, kun tehdään huohkeaa tv-paskaa nollabudjetilla ja shokeerataan trolli-tyylisillä lausunnoilla. Ei kai kukaan luule, että nämä ihmiset ajattelevat oikeasti sillä tavalla? Tyhmää esittämällä pärjää Suomessa, tässä luvatussa lyttäyksen ja selkään puukottamisen maassa aivan helvetin liian pitkälle. Jos ja kun tämän kokoisessa kyläpahasessa pääsee julkkikseksi, on heti _kaikkien_ silmätikkuna, että mikäs tämä tyyppi on ja kateus alkaa hiipiä puseroon. Sitten alkaa lyttääminen ja ketkä tästä hyötyvät? Yhdellä sivulauseellakin saa aiheutettua skandaalin ja myytyä arvotonta paskapaperia, joka ei sovellu edes perseen pyyhkimiseen.

Leipää ja sirkushuveja kansalle, joka pimeydessä vaeltaa. On poliittisesti korrektimpaa antaa sirkusotusten esitellä itse itseään, kuin teljetä nämä häkkiin. Ja entäs sitten, kun sen parrakkaan naisen parta irtoaakin? Kusetus paljastuu ja sirkusteltta poltetaan maantasalle. Näin käy toivottavasti julkisuudenkipeille Tukiaisille, Mikkosille ja BB-talon väelle ennenpitkää. Yhtä lailla voitaisiin diagnosoida julkisuushakuisuus ja iskeä tätä potevat lukkojen taakse. Revi siitä sitten otsikoita. "Johanna Tukiainen törmäsi pyöreän huoneen nurkkaan - katso turvakameran kuvat!"
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Tarkastaja
07.05.2009 13:10:35
Veksu: Pyydän, älkää lähtekö tähän kusetukseen mukaan. Vituttaa oikeasti nämä lama-ajan ilmiöt kera Mikkosineen, kun tehdään huohkeaa tv-paskaa nollabudjetilla ja shokeerataan trolli-tyylisillä lausunnoilla.

Eikai tämä mikään lama-ajan ilmiö ole. Näitä tärkeitä julkkiksia on ponnahdellut koko kansan suosioon kohtuullisen tiuhaan tahtiin viime vuosina. Uusimpana yrittäjän' tuksuksi tuksun paikalle pyrkivä mystinen tekstiviestittelijä "69-nainen". Parempaan suuntaan mennään koko ajan. Odotellaan vaan vielä pari vuotta sitä, että lasten lempiammatti on julkkis niin televisio viihteen taso moninkertaistuu.
sub zero
07.05.2009 13:12:05
no mut onhan tässä jo ilmiön rajat tullu vastaan. esim mikkosia ei jaksettu kattoa ja tuskimpa nyt tätä tuksuakaan hirveesti.

ihanan tyhmä tuo tuksu kyllä on. kuinkakohan paljon se saa mokata, et se tajuu, et ihmiset ei ole kateellisia sen ulkonäöstä ja kansainvälisestä "tanssijan" urasta, vaan kyse on sen omasta tyhmyydestä.
You think we're singing 'bout someone else but YOU're Plastic People.
Veepee
07.05.2009 13:16:00
Tarkastaja: Eikai tämä mikään lama-ajan ilmiö ole. Näitä tärkeitä julkkiksia on ponnahdellut koko kansan suosioon kohtuullisen tiuhaan tahtiin viime vuosina. Uusimpana yrittäjän' tuksuksi tuksun paikalle pyrkivä mystinen tekstiviestittelijä "69-nainen". Parempaan suuntaan mennään koko ajan. Odotellaan vaan vielä pari vuotta sitä, että lasten lempiammatti on julkkis niin televisio viihteen taso moninkertaistuu.

Ei kyllä tuosta ammatista ja statuksesta ollaan haaveiltu jo pitkään.

Vaan kyllähän ne suurimmat vaikuttimet löytyvät mediataloista. Tukiaisilla ja muillahan ne elävät. Ovat valmiita maksamaankin saadessaan tehdä juttua. Tyhmänä me sit vaan töllätään iltapäivälehtien nettisivuilla nollauutisia ja eurot virtaavat mediataloille. Jep. Hyvä me.
K: Suden sukulaisia? V: Supikoira, konootti ja pingo. K: Kukan osat? V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö.
Rotuvaari
07.05.2009 13:22:27
Tarkastaja: Eikai tämä mikään lama-ajan ilmiö ole.

Meinasin tätä televisionäkyvyyttä. On näitä tyhjäpäitä piisannut iät ja ajat, mutta nykyään tuntuu, että näitä löytää enemmän sähköisestä mediasta kuin ennen. Voi olla, että aika on kullittanut muistot, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että paskalehtien palstoilta on hivuttauduttu vaivihkaa näköradion puolelle ja kynnys nolata itsensä televisiossa on madaltunut internetin myötä, jossa jokainen voi häväistä itseään koko maailman edessä niin paljon kuin lystää. Toivotaan tosiaan, että kyseessä on vain ohimenevä ilmiö, vaikka tuskin se sitä tulee olemaan. Alkusoitto paremminkin.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Hetfield
07.05.2009 15:58:24

Simo78: "Minäkään en tykkää neekereistä". "Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla". Ei jumalauta tähän vielä perään niitä luvattuja uskonnollisia keskusteluja, niin on aika täydellistä menoa:-D

Tuli muuten tuosta mieleen vuoden 1969 Osuuskaupan lehdestä lause jutusta, jossa kerrottiin neekereistä: "Mutta yhtä asiaa rikkaatkaan neekerit eivät voi ostaa - oikeaa ihonväriä."

On tuo Tuksu aika mahroton.
I quit the band... Now I just play with myself.
Lennu
07.05.2009 17:30:52

Veksu: Pyydän, älkää lähtekö tähän kusetukseen mukaan. Vituttaa oikeasti nämä lama-ajan ilmiöt kera Mikkosineen, kun tehdään huohkeaa tv-paskaa nollabudjetilla ja shokeerataan trolli-tyylisillä lausunnoilla. Ei kai kukaan luule, että nämä ihmiset ajattelevat oikeasti sillä tavalla? Tyhmää esittämällä pärjää Suomessa, tässä luvatussa lyttäyksen ja selkään puukottamisen maassa aivan helvetin liian pitkälle. Jos ja kun tämän kokoisessa kyläpahasessa pääsee julkkikseksi, on heti _kaikkien_ silmätikkuna, että mikäs tämä tyyppi on ja kateus alkaa hiipiä puseroon. Sitten alkaa lyttääminen ja ketkä tästä hyötyvät? Yhdellä sivulauseellakin saa aiheutettua skandaalin ja myytyä arvotonta paskapaperia, joka ei sovellu edes perseen pyyhkimiseen.

Leipää ja sirkushuveja kansalle, joka pimeydessä vaeltaa. On poliittisesti korrektimpaa antaa sirkusotusten esitellä itse itseään, kuin teljetä nämä häkkiin. Ja entäs sitten, kun sen parrakkaan naisen parta irtoaakin? Kusetus paljastuu ja sirkusteltta poltetaan maantasalle. Näin käy toivottavasti julkisuudenkipeille Tukiaisille, Mikkosille ja BB-talon väelle ennenpitkää. Yhtä lailla voitaisiin diagnosoida julkisuushakuisuus ja iskeä tätä potevat lukkojen taakse. Revi siitä sitten otsikoita. "Johanna Tukiainen törmäsi pyöreän huoneen nurkkaan - katso turvakameran kuvat!"

Olen pahoillani, mutta nostat nyt tuksun arvoa turhaan korkeammalle kuin mitä se on. Sinä, minä, eikä kukaan muukaan voi sille tosiasialle yhtään mitään, että peruskansalainen ja TV:n katsoja on oikeasti suurimmaks osaks todella vajukkia porukkaa. Ne vaan on. Ei oo mitään hyötyä itkeä, että älkää katsoko, ne katsoo kuitenkin. Vähemmistöä edustava taiteiden ystävä ei voi sille mitään. Parempi antaa vaan ite olla, turha huudella seinille.

'Tuksut' on oikeasti typeryksiä, joita mediatalot vedättää uskomaan itsestään liikoja. Ei niillä mitään omaa agendaa ole.
McNulty
07.05.2009 18:07:24
Ei voi todeta muuta kuin että, tämä on oikein hyvä esimerkki siitä, kuinka IDIOOTTEJA suomalaiset todella ovat!
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Röntgen-Jeesus
07.05.2009 19:07:10

bonecrusher: Ei voi todeta muuta kuin että, tämä on oikein hyvä esimerkki siitä, kuinka IDIOOTTEJA suomalaiset todella ovat!

No ei tämä nyt ole hyvä esimerkki kuin Tukiaisten siskosten tyhmyydestä. Ei pidä yleistää.
"Lets black some metal, shall we?"
JCM
07.05.2009 19:47:37

bonecrusher: Ei voi todeta muuta kuin että, tämä on oikein hyvä esimerkki siitä, kuinka IDIOOTTEJA suomalaiset todella ovat!

Eikä pelkästään suomalaiset.

Todella surullista.
Migeteus
08.05.2009 00:21:18
Lainaus Iltalehden jutusta: "Tuksu-tv:tä voi seurata Hymyn verkkosivuilla 1,50 euron tuntihintaan." Kuka oikeasti haluaa maksaa tuollaisen katsomisesta?
This means that juusto.
Antti1997
08.05.2009 05:59:42
Migeteus: Lainaus Iltalehden jutusta: Kuka oikeasti haluaa maksaa tuollaisen katsomisesta?

Minä. Jouduin kyllä ottamaan pikavippiä tuota varten, mutta ei se haittaa.
"ehkä paras trippi tää vihree, tää jossa päärynä skeittaa" -saara.
Lennu
09.05.2009 00:31:25

Antti1987: Minä. Jouduin kyllä ottamaan pikavippiä tuota varten, mutta ei se haittaa.

Kuittaat ne sitten WinCapita -voitoilla.
Kapane
09.05.2009 00:33:33

Lennu: Kuittaat ne sitten WinCapita -voitoilla.

Mä kuittaisin niillä jo Mikkosen äänestyksen.
Skenehuora jo 6 vuotta.
Hetfield
09.05.2009 23:51:28

I quit the band... Now I just play with myself.
Alpha
10.05.2009 00:23:01
Hetfield: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/875148?tukiainen_johanna

Tämmöistä tällä kertaa...

Ei voi sanoa muuta kuin hyvää jatkoa ja tällästä tällä kertaa. Ei saatana mikä ohjelma. Ja hyi vittu mikä lehmä. Toivottavasti lopettavat.

Enkä ole tuota ohjelmaa seurannut...hyi helv....
Röntgen-Jeesus
10.05.2009 01:10:45

Pistää miettimään millaisessa henkisessä kunnossa on mies joka on sietänyt tuota ämmää 8 vuotta. Itse voisin olla aika valmista kauraa.
"Lets black some metal, shall we?"
Kukkis 77
10.05.2009 07:42:49

"Ei mua nyt oikeasti kiinnosta raha, nämä jaksot eivät ole olleet kristillisten arvojemme mukaisia. Viihdeala ja mun usko ovat oikeasti vähän ristiriidassa keskenään, en mä tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Voisin lopettaa koko media alan ja alkaa vaikka saarnaamaan seurakunnissa."
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)