Aihe: T-Bone SC 440 USB -mikrofoni lopullisesti rikki?
1
tpa91
06.05.2009 23:25:01 (muokattu 06.05.2009 23:26:32)
Jeps, elikkä tällaisen mikin kanssa on tullut nyt jonkin aikaa duunailtua ja kaikki on sujunut hyvin kunnes sitten oman mokan takia kone ei enää tunnista kyseistä mikkiä.

Mulle kävi silleen että kun laitoin tuohon sitä usb-johtoa kiinni, niin se meni siihen kiinni väärin päin (vaikka sen ei pitäis edes sopia tuohon väärin päin :O) ja sitten hetken ihmettelin että miksikäs kone ei tunnista sitä niin tajusin että olin laittanut sen väärin päin ja kun olin ottamassa sitä pois niin mukaan lähtikin tuosta liitännän kohdilta semmoinen metallinen osa ja sieltä paljastui pari johtoa jotka ilmeisesti irtosivat.

Olin vähän hämmentynyt ja laitoin sen metalliosan takaisin kiinni ja nyt kone ei siis enää tunnista ko. mikkiä. Thomanniin olin jo yhteydessä mutta koska kyseessä on käyttäjän oma moka ei tämä luonnollisesti takuuseen mene ja korjauskeikasta Saksasta tulisi luultavasti aika hintava. Onko siis mitään kotikonstia miten saisin nuo johdot takaisin kiinni? Ei mun mielestä poikki menneet, että kai ne nyt jotenkin kiinni saa..?

Kiitoksia jo etukäteen ja hyvää kesän odotusta kaikille tätä lukeville! 8)

-timppa

P.S: Pyydän anteeksi sekavaa tekstiä, kello on jo puoli kaksitoista ja Suomen peli on menossa :P
Antti1
07.05.2009 00:24:14
Ja jos ei korjaannu, niin joku kolviseppo nappaa ylimääräiset pois sisuksista ja modaa tosta normaalin konkkamikin.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
JPQ
08.05.2009 00:14:28

Omituista pakko sanoa että sai väärinpäin noh halpa tuotteista kyllä uskoo mitä tahansa melkein.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tpa91
12.05.2009 21:34:50
Onko Suomessa mitään paikkaa mihin mikin voisi lähettää ja he yrittäisivät korjata tämän? Onko kokemuksia?
Roki
13.05.2009 19:48:51
tpa91: Onko Suomessa mitään paikkaa mihin mikin voisi lähettää ja he yrittäisivät korjata tämän? Onko kokemuksia?

Taitaapi tulla halvemmaksi hankkia uusi, kuin alkaa tuota mihinkään huoltoon lähettelemään.
Been there - done that - don't ask.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)