Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Sveitsi 2009
1 2 3 4 535 36 37 38 3945 46 47 48 49
Stradlin
06.05.2009 15:38:14
http://www.uusisuomi.fi/urheilu/591 … elisekoilu-syy-olikin-suomalaisissa

Ei sitten ollutkaan ruotsalaisten vika. Aika hurjan kuuloista, jos valmennusjohto tosiaan katsoo aikataulunsa Veikkaajasta.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Atomic Cafe
06.05.2009 15:38:19 (muokattu 06.05.2009 15:49:33)
Paha moka kun ehtivät jo syyttämään muita tahoja omasta mokailustaan, mutta sattuuhan näitä. Jotenkin on tuntunut jo pitkään siltä että joukkue elää uutispimennossa ja tietää kaikki tärkeätkin asiat vasta viimeisenä.
Hetfield
06.05.2009 16:31:26

Semmoinen kutina on kasseissa, että Suomi vie 4-2.
I quit the band... Now I just play with myself.
JCM
06.05.2009 16:37:19

Hetfield: Semmoinen kutina on kasseissa, että Suomi vie 4-2.

Mulla on tulosveto jo kiinni. Yhteen riviin sijoitan.

En kerro sitä toki teille vielä, kun alkaa kertoimet tippumaan samalla ku Mnetin väki käy veikkaamassa varman rivin. Ja sit meitsi voittaa vähemmän.
Wradlin
06.05.2009 16:39:33
Jaahas, no hyvä ettei Sprungerille pahemmin käynyt. Backesille olisi kyllä voinut tuosta huoletta lätkäistä kunnon pelikiellon.

Se on tänään 4-3 jatkoajalla Suomelle.
Make Them Suffer
Röntgen-Jeesus
06.05.2009 16:46:23

Atomic Cafe: Joukkueiden epätasaisuus on kieltämättä pieni ongelma mutta niinhän se on kaikissa turnauksissa ja sarjoissa.
Bluesmies: Paitsi World Cupissa.

Jaa pelasiko esim. Saksa ja Slovakia lähelläkään muiden joukkueen tasoa World Cupissa?
No jokatapauksessa tänään voitetaan 3-1.
"Lets black some metal, shall we?"
Jannipaali
06.05.2009 16:47:44
Ei mene jatkoajalle tänään, Suomi vie kahden maalin erolla.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
Stradlin
06.05.2009 17:18:22
Atomic Cafe: Varttuneempi väki on seurannut MM-kisoja vuosikymmeniä ja nähnyt myös Suomen kompuroinnin ikuisesta häviäjästä maailman huipulle mikä ei ollut nopea ja helppo tie. Ei tätä historiaa ja näitä perinteitä korvaa World Cup. Seuraavilla sukupolvilla on asioista toki aivan eri käsitykset.

Onhan sillä World Cupillakin historiaa jo jonkun verran, jos Kanada Cup lasketaan mukaan. World Cup on myös kansainvälisessä jääkiekossa ainoa turnaus, jonka tulokset eri vuosilta ovat keskenään vertailukelpoisia, niinkuin vaikkapa jalkapallon MM-turnauksen kohdalla on. Tästä syystä se onkin yleisesti ottaen arvostetuin kaikista jääkiekkoturnauksista heti Stanley Cupin jälkeen.

Ei mua tosin kyllä haittaisi, vaikka MM-kisoja jatkettaisiinkin. Näissä kisoissa näkee yleensä eri maiden kansallisten sarjojen tason aika hyvin ja varsinkin nuorille SM-liigapelaajillehan kisat ovat mainio näytönpaikka.
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Bluesmies
06.05.2009 18:01:51
tox3: Jaa pelasiko esim. Saksa ja Slovakia lähelläkään muiden joukkueen tasoa World Cupissa?
No jokatapauksessa tänään voitetaan 3-1.

Selvä, otetaan seuraavaan turnaukseen vain yksi joukkue, niin siinä tapauksessa ei varmaan ole liikaa tasoeroja.
aikonen
06.05.2009 18:07:07 (muokattu 06.05.2009 18:40:35)
Hehhe valko-venäjä johtaa 1-0 venäjää vastaan.
E: 3-3 ennen viimestä erää. Jännäks menee.
www.myspace.com/deathsentencefin death/thrash metallia
DJKaaos
06.05.2009 18:47:59
Ärsyttää toi Salmelan veriturpa, joka tunkee silmille joka paikassa. Kyllä ne jaksaa näitä vanhoja juttuja pitää hengissä. Perkele.
Minä olen minä.
Atomic Cafe
06.05.2009 18:49:44
aikonen: Hehhe valko-venäjä johtaa 1-0 venäjää vastaan.
E: 3-3 ennen viimestä erää. Jännäks menee.

Valko-Venäjä on pelannut aivan uskomattoman turnauksen, voi käydä vielä niin että finaalissa on Valko-Venäjä ja Suomi.
Parasite
06.05.2009 18:50:29
Atomic Cafe: Valko-Venäjä on pelannut aivan uskomattoman turnauksen, voi käydä vielä niin että finaalissa on Valko-Venäjä ja Suomi.

Tais olla niin että tulisivat jo välierissä vastakkain.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Rakkikoira
06.05.2009 19:12:29 (muokattu 06.05.2009 19:13:50)
Juuri kun olin kirjoittamassa että eiköhän Venäjä tämän lopulta voita vaikka väkisin niin Ilya iski maalin. Tämän ottelun voittaja kun pelaa Suomea vastaan välierissä niin olisi toivonut Valko-Venäjän voittoa.

Ei taida olla vielä suomen kentällisiä ilmoitettu? Pyörälä ilmeisesti tulee takaisin Immosen ja Kapasen ketjuun Pihlmanin tilalle, hieman ihmettelen tuota kun sen verran hyvin viime pelissä tuon ketjun peli pyöri. Tippuuko Pihlman pois, vai sekoitetaanko muitakin ketjuja? Kokoa ja taklauksia tänään kyllä tarvittaisiin.

Suomi vie 7-1. (1-1, 2-0, 4-0)
Oksakohta
06.05.2009 19:50:18
Mutta missä ovat Top-5 taklaukset!? Niitähän tässä on odoteltu. Viime kisoissa niitä ei muistaakseni ollut ollenkaan.
Parasite
06.05.2009 20:03:50
Oksakohta: Mutta missä ovat Top-5 taklaukset!? Niitähän tässä on odoteltu. Viime kisoissa niitä ei muistaakseni ollut ollenkaan.

Noita top-5 listoja saisivat muutenkin näyttää enemmän. Paljon mielenkiintoisempaa tälläiselle rivikatsojalle kuin noiden asiantuntijoiden viiltävät taktiikka-analyysit.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
ten
06.05.2009 20:10:35
Parasite: Noita top-5 listoja saisivat muutenkin näyttää enemmän. Paljon mielenkiintoisempaa tälläiselle rivikatsojalle kuin noiden asiantuntijoiden viiltävät taktiikka-analyysit.

http://yle.fi/urheilu/tapahtumat/jaakiekon_mm_2009/
Tuolta niitä saa Ylen sivuilta kateltua. Sieltä Mediasali-linkin takaa paljastuu kun vähän selailee.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
inkognito
06.05.2009 20:11:11
Rakkikoira: Juuri kun olin kirjoittamassa että eiköhän Venäjä tämän lopulta voita vaikka väkisin niin Ilya iski maalin. Tämän ottelun voittaja kun pelaa Suomea vastaan välierissä niin olisi toivonut Valko-Venäjän voittoa.

Ei taida olla vielä suomen kentällisiä ilmoitettu? Pyörälä ilmeisesti tulee takaisin Immosen ja Kapasen ketjuun Pihlmanin tilalle, hieman ihmettelen tuota kun sen verran hyvin viime pelissä tuon ketjun peli pyöri. Tippuuko Pihlman pois, vai sekoitetaanko muitakin ketjuja? Kokoa ja taklauksia tänään kyllä tarvittaisiin.

Suomi vie 7-1. (1-1, 2-0, 4-0)

Uskon Pyörälän vievän Vahalahden paikan, jolloin hyökkäysketjut menisivät kutakuinkin näin:

Miettinen - Kapanen - Hagman
Kapanen - Immonen - Pihlman
Hyvönen - Hytönen - Pyörälä
Ruutu - Santala - Komarov
www.mikseri.net/sotaleski
megatherium
06.05.2009 20:23:45 (muokattu 06.05.2009 20:25:06)
Jep. Suomi voittaa tänään. Luulisin. Mutta jos sattuu käymään toisin menen jo etukäteen nukkumaan hyvissä ajoin niin ei jää harmittamaan tV:n ääressä uhrattu aika. Kultaan ei kuitenkaan taida olla mahdollisuuksia. Niin on monta kantoa kaskessa, että Paciusta ei finaalin jälkeen taideta soittaa.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)