Tehdään nyt tästä uusi topic sitten. GT10:n särötarjontaan pettyneenä olen etsimässä tilalle parempaa, omaan käyttötarkoitukseeni sopivampaa laitetta. Line 6:n Toneport UX:t vaikuttavat jokseenkin riittäviltä, kaiken sen perusteella mitä olen täältä lukenut. Soitan raskaampaa metallia (death/black/thrash), ja ihan kotinauhoituksin aikoisin jonkinlaisen demon tehdä, vaatimuksenani: 1. Hyvä hinta. 2. Hyvä särö (jämäkkä, repivä, mahdollisimman vähän digitaalisen kuuloinen). 3. USB-liitäntä mahdollisuus nauhoittamiseen (koska tietokoneen äänikorttini on sontaa, eikä varsinaisiin nauhoitusvehkeisiin ole varaa). Onko UX1n ja UX2n välillä mitään niin ratkaisevanlaista eroa, että se vaikuttaisi oleellisesti kotinauhottelussa? Eikös tuo paljolti perustu juuri siihen näppärään tietokonesoftaan, johon saa kaikki Metalpackit jms? Niin, ja saako nuo Toneport UX:t pelittämään 32-bittisen Vista Home Premiumin kanssa.. kenties ajurien kanssa? Jostain muistan lukeneeni, että tapaukseen liittyi lukuisia ongelmia. O_o Soittonäytteitä otan mielelläni vastaan laitteen omistajilta. :P |
Alkuun oli nimenomaan ongelmia 64 bittisen kanssa, mut nythän niihinkin on ajurit. Ostin kokeilumielessä ux1.n ja demot onnistuu kyllä riittävän hyvin kotitarpeisiin Suurin ero varmaankin ykkösen ja kakkosen välillä on et kakkosessa on phantomi ja ykkösessä ei. Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys... |
Kyllähän siitä saa hyvää säröä kun vaan jaksaa tarpeeksi kauan twiikata. Tuossahan tulee mukana Pod Farm, RiffWorks ja Ableton Live ja GearBoxin saa ladattua Line6:n sivuilta kunhan ensin rekisteröi laitteen. Itse tällähetkellä käytössä Peaveyn ReValver MK III josta lähtee vallan makeat säröt ja nauhoitusohjelmana Reaper. Ja tietenkin EZDrummerin DKFM. Tuossa on itselleni kaikki tarpeellinen kotisoittoon (kitaran lisäksi) :) Chuck Norris ei kysy mitä kello on, Chuck Norris päättää mitä kello on. |