Aihe: BlowFish : Hudson Green
1
Demostudio
23.02.2004 11:43:30
Bändin nimi: BlowFish
Kappaleen nimi: Hudson Green

URL: http://koti.mbnet.fi/blowfish/mp3/hudson.mp3 (Mp3)

Indie rockia, jossa vaikutteita britti kitarapopista, ja jenkkiläisestä beach&garage rock meiniggistä.

ööh. jos joku tajus tosta jotain, niin hyvä, mut antaa musiikin puhua puolestaan. =D
Edward
23.02.2004 12:22:13

Ihan jees meininkiä. Missäs ootte nauhotellu tuon? Taidatte olla kanssa tulossa ääneen ja wimmaan?
I'm just asking - Olen vain persekuningas
Nigo
23.02.2004 14:16:53

hyvinkäällähän toi on väsätty. Ä&V ollaan kyllä ilmottauduttu, et siel sitten nähään ja soitellaan. jees poks.
Elät vain yhdesti Tohtori ei, joten ota itsellesi kultainen silmä ja tatuoi pallosalama, koska huominen ei koskaan elä.
NHR
24.02.2004 00:25:24

Reipas ja iloinen meininkihän tässä oli. Säkeistöjen korkealta soitellut bassojutut kuulostavat mielestäni hiukan epävireiseltä. Muuten on kyllä hyvä, että bassokin kuuluu noin hyvin. Kertosäkeen laulu menee kyllä niin reisille, että hiukan jo häiritsee, mutta säkeistöissä kuulostaa paljon paremmalta. Potentiaalinen hitti tämä kuitenkin on, pientä hiomista ja säätämistä vaan vielä kaipaisi.
Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal
Nigo
24.02.2004 08:55:47

Itseasiassa se on kitara, jonka e-kielen intonaatio on pielessä syynä mun huolimattomuus.
Elät vain yhdesti Tohtori ei, joten ota itsellesi kultainen silmä ja tatuoi pallosalama, koska huominen ei koskaan elä.
Timo JM
24.02.2004 23:02:03

Laulaja kuulostaa pirun tutulta. En kyllä muista keneltä, mutta hyvin on on kopsannut tyylinsä esikuviltaan. Rumpali on näitä joiden täytyy koko ajan vetää jotain joka väliin. Sen lisäksi itse komppikin on samaa sarjaa. Seurauksena on yleinen rauhattomuudentunne koko biisissä. Skitat olisivat voineet tehdä jotain muutakin kuin "rämpytipärinää". Ne särösoundit eivät olleet oikein onnistuneet. Rauhallisemmin ensi kerralla poijjaat, niin hyvä tulee. Itse biisihän oli ihan ok.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Heresy
26.02.2004 15:30:26
heh... jostain kumman syystä mä tykkään tästä biisistä. Laulajalla on hyvä ääni, ja ihan hyvin se laulu menee... minun korvaani ei ainakaan kuulosta yhtään "reisille menevältä" mutta ehkä en omistakkaan absoluuttista sävelkorvaa...

Mut hyvä biisi, ei sille muuta voi.
hiljaisuus rokkaa kovemmin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt