Bluesmies 06.05.2009 11:44:20 | |
---|
Mun mielestä mm-kisat kokonaan pois ja 4 vuoden välein olympialaiset ja 4 vuoden välein World Cup. 2010 olympialaiset 2012 world cup 2014 olympialaiset 2016 world cup jne. |
Atomic Cafe 06.05.2009 12:27:49 (muokattu 06.05.2009 12:39:03) | |
---|
Kummolan haastattelusta sai sen käsityksen että MM-kisat tulee poistumaan seuraavan kymmenen vuoden kuluessa ja päätös asiasta tehdään jo lähivuosina. Ehkä se on hyvä jääkiekkobisneksen kannalta mutta siihen loppuu minun jääkiekon katselu, SM-liiga tai joku World Cup ei kiinnosta tippaakaan (en ole koskaan seurannut enkä tule seuraamaan). MM-kisoja alan odottelemaan jo joulun jäkeen ja se on minulle suuri tapahtuma (vähän sama kun toisille euroviisut) Paikan päälläkin olen seurannut monia kisoja ympäri maailman ja tästä johtuen en ymmärrä kitinää siitä että kisat ei vedä katsojia tarpeeksi, eihän vastaavaa tunnelmaa löydä edes herätyskokouksesta tai rock-konsertista. Toki seurat ja seurapomot kokevat MM-kisat vain rasitteena mutta se ei ole minun ongelma. |
Bluesmies 06.05.2009 12:39:59 | |
---|
Atomic Cafe: Kummolan haastattelusta sai sen käsityksen että MM-kisat tulee poistumaan seuraavan kymmenen vuoden kuluessa ja päätös asiasta tehdään jo lähivuosina. Ehkä se on hyvä jääkiekkobisneksen kannalta mutta siihen loppuu minun jääkiekon katselu, SM-liiga tai joku World Cup ei kiinnosta tippaakaan (en ole koskaan seurannut enkä tule seuraamaan). MM-kisoja alan odottelemaan jo joulun jäkeen ja se on minulle suuri tapahtuma (vähän sama kun toisille euroviisut) Paikan päälläkin olen seurannut monia kisoja ympäri maailman ja tästä johtuen en ymmärrä kitinää siitä että kisat ei vedä katsojia tarpeeksi, eihän vastaavaa tunnelmaa löydä edes herätyskokouksesta tai rock-konsertista. Toki seurat ja seurapomot kokevat MM-kisat vain rasitteena mutta se ei minun ongelma. Eli sun mielestä on mielenkiintoisempaa ja jännempää seurata kisoja, joissa pelaa joka maiden ei-parhaat pelaajat (mm-kisat), ku kisoja, joissa joka maalla on parhaat pelaajat mukana (world cup). En ymmärrä, kai mä sit oon vähän yksinkertainen. |
VeeKoo 06.05.2009 12:45:09 (muokattu 06.05.2009 12:47:26) | |
---|
Bluesmies: Eli sun mielestä on mielenkiintoisempaa ja jännempää seurata kisoja, joissa pelaa joka maiden ei-parhaat pelaajat (mm-kisat), ku kisoja, joissa joka maalla on parhaat pelaajat mukana (world cup). En ymmärrä, kai mä sit oon vähän yksinkertainen. MM- kisoissa on itselleni aivan oma tunnelma. World cup ei itseänikään kiinnosta, oli sielä maidensa parhaat pelaajat tai ei. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Atomic Cafe 06.05.2009 12:53:10 (muokattu 06.05.2009 13:13:43) | |
---|
Bluesmies: Eli sun mielestä on mielenkiintoisempaa ja jännempää seurata kisoja, joissa pelaa joka maiden ei-parhaat pelaajat (mm-kisat), ku kisoja, joissa joka maalla on parhaat pelaajat mukana (world cup). En ymmärrä, kai mä sit oon vähän yksinkertainen. Ymmärsit kuitenkin ihan oikein, minulle on täysin yhdentekevää pelaako MM-kisoissa maailman parhaat pelaajat kunhan tunnelma on kohdallaan. Joukkueiden epätasaisuus on kieltämättä pieni ongelma mutta niinhän se on kaikissa turnauksissa ja sarjoissa. |
Bluesmies 06.05.2009 13:16:40 | |
---|
Atomic Cafe: Joukkueiden epätasaisuus on kieltämättä pieni ongelma mutta niinhän se on kaikissa turnauksissa ja sarjoissa. Paitsi World Cupissa. |
Atomic Cafe 06.05.2009 13:23:59 (muokattu 06.05.2009 13:38:51) | |
---|
Bluesmies: Paitsi World Cupissa. Ei se silti kiinnosta, makuasia ja sukupolvi kysymyshän tämä taitaa pitkälti olla :) Varttuneempi väki on seurannut MM-kisoja vuosikymmeniä ja nähnyt myös Suomen kompuroinnin ikuisesta häviäjästä maailman huipulle mikä ei ollut nopea ja helppo tie. Ei tätä historiaa ja näitä perinteitä korvaa World Cup. Seuraavilla sukupolvilla on asioista toki aivan eri käsitykset. |
Hetfield 06.05.2009 13:40:43 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Atomic Cafe 06.05.2009 13:56:43 (muokattu 06.05.2009 13:59:06) | |
---|
|
ten 06.05.2009 14:00:03 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Dunga 06.05.2009 14:06:20 | |
---|
War... war never changes. |
Simo78 06.05.2009 14:09:05 | |
---|
Void: Kyllä tosta ois voinut Backesille vähintään yhen pannan lätkäistä. Kuinka törkeästi oikein pitää ottaa, että pelikieltoa tulee? Eiku Salmela vetää sitä tänään turpaan. Eiku miten siinnä viimeksi kävikään? Mut jos se onkin treenannu niinku se jätkä siinnä "lätkä veressä"-leffassa ;-) |
ten 06.05.2009 14:18:59 | |
---|
Simo78: Eiku Salmela vetää sitä tänään turpaan. Eiku miten siinnä viimeksi kävikään? Mut jos se onkin treenannu niinku se jätkä siinnä "lätkä veressä"-leffassa ;-) Ärsyttää muuten toi toimittajien jauhaminen ja hehkuttaminen jostain entisistä taklauksista (Ruutu-Jagr) ja tappeluista (Salmela-Backes). Keskittyisivät siihen peliin eivätkä epäolennaisuuksiin. Ja jotta nyt aiheessä pysytään edes löyhästi, niin kyllä Suomen pitää lähteä ihan samalla asenteella tähän peliin, kuin Kanada-peliinkin. Muuten tulee turpaan niin että tukka lähtee. Kyllä niillä Jenkeilläkin on varmaan sitä nälkää ja tahtoa. Sehän näissä peleissä ratkaisee. Ja se Tamin kuuluisa momentum! :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
ten: Ärsyttää muuten toi toimittajien jauhaminen ja hehkuttaminen jostain entisistä taklauksista (Ruutu-Jagr) ja tappeluista (Salmela-Backes). Keskittyisivät siihen peliin eivätkä epäolennaisuuksiin. Tämä liittyy olennaisesti siihen, mitä olen tästä jääkiekkoon liittyvästä väkivallasta sanonut. Siitä väkivallasta on tehty "siisti juttu" tai pahimmillaankin siihen tunnutaan suhtautuvan semmoiselle "pojat on poikia" ja "rapatessa roiskuu" asenteella. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
JCM 06.05.2009 14:24:42 | |
---|
Täällä on taas keskitytty olennaiseen. Jeah, tänään saan tulosvedon kiinni. Upeaa! Kanada-Suomi matsi oli viimeinkin näissä kisoissa jotain todella herkullista ja mahtavaa!! Toivottavasti samanlaista actionia tänään. |
Mikael 06.05.2009 14:25:11 | |
---|
Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
TKT 06.05.2009 14:53:15 | |
---|
SPOILER: Suomi vie tänään 3-2 "You just got to learn to go with the heat.. It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in." |
bedlam 06.05.2009 15:02:42 | |
---|
TKT: SPOILER: Suomi vie tänään 3-2 Eipäs, vaan 4-2 tai 5-2. |
Bluesmies 06.05.2009 15:18:11 | |
---|
Mikael: Tässä ihan hyvä esimerkki siitä, että järjetön sekä vaarallinen väkivaltainen käytös hyväksytään hiljaisesti lajin parissa ja annetaan näin siunaus jatkaa samaan malliin. Idioottimaista hommaa. Kaveri on vaarassa halvaantua ja rangaistukseksi ei tuu edes pelikieltoa. Totta, aivan käsittämätöntä. Ei mitenkään provona, mutta lätkä on vaan aivan helvetillisen juntti laji. |
Atomic Cafe 06.05.2009 15:24:16 (muokattu 06.05.2009 15:26:50) | |
---|
ten: Ärsyttää muuten toi toimittajien jauhaminen ja hehkuttaminen jostain entisistä taklauksista (Ruutu-Jagr) ja tappeluista (Salmela-Backes). Keskittyisivät siihen peliin eivätkä epäolennaisuuksiin. Ja jotta nyt aiheessä pysytään edes löyhästi, niin kyllä Suomen pitää lähteä ihan samalla asenteella tähän peliin, kuin Kanada-peliinkin. Muuten tulee turpaan niin että tukka lähtee. Kyllä niillä Jenkeilläkin on varmaan sitä nälkää ja tahtoa. Sehän näissä peleissä ratkaisee. Ja se Tamin kuuluisa momentum! :) Taklauksista jauhaminen ärsyttää eniten pelaajia (myös niitä taklattuja) sillä eihän tuollaisia kukaan muistele kun pienen hetken. Ottelusta tulee todella vaikea ja voittajaa en edes yritä ennustaa. Suomella on paperilla parempi joukkue mutta se ei välttämättä merkitse yhtään mitään. Jos Suomi saa peliin samanlaisen alun kun Kanada ottelussa niin ei ole hätää vaikka aika harvoin Suomi on pystynyt kahta unelmapeliä peräkkäin pelaamaan. Toisaalta ei USA ole tässä turnauksessa pelannut toistaiseksi yhtään todella vakuuttavaa ottelua. |