Satu ja Tuija 06.05.2009 12:22:40 | |
---|
Teppo2: kaulan reliffi (mikä se on suomeksi?) Se on helpotus. |
Teppo2 06.05.2009 12:27:10 | |
---|
"Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Spiral 06.05.2009 12:27:13 | |
---|
Spiral: Ei tässä ketjussa oo mitään järkeä. Ketä kiinnostaa. Ei kliseitä voi leimata ärsyttävimmiksi vaan jonkun mielipiteen perusteella, turha niistä on keskustella. ---------- jlummaa: Juju ei ole siinä että voiko leimata vai ei vaan siinä että tän tyyliset ketjut on juuri sitä muusikoiden.netin keskustelufoorumin ydinosaamista. ---------- Kummalta meni ohi, minulta vai sinulta? Minun teksti oli siis yksi kliseistä. |
Satu ja Tuija 06.05.2009 12:33:46 | |
---|
Kinaaminen ja vittuilu on kitarakamapuolen paras cliché. Pardon me, do you have any Grey Poupon? |
Teppo2 06.05.2009 12:51:17 | |
---|
Satu ja Tuija: Kinaaminen ja vittuilu on kitarakamapuolen paras cliché. Pardon me, do you have any Grey Poupon? Kitarakamapuoli on kinaamisen ja vittuilun niche. :) Turun sinappia vain, ekstra väkevää. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Antti1 06.05.2009 12:56:56 | |
---|
Teppo2: Kitarakamapuoli on kinaamisen ja vittuilun niche. :) Turun sinappia vain, ekstra väkevää. Ei ei ei! Sä oot ihan väärässä, väärä sinappi. Toi on ruattalaisten tekemään skeidaa nykyään, ei tosimiäs sitä käytä. Ärsyttävimmät kliseet? No ei tuu mieleen, kun ei tämä paljoa mistään muusta koostu. Ylimääräinen vääntäminen täysin aihepiirin ulkopuolelta, se ärsyttää. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
J.Hollström 06.05.2009 12:57:08 | |
---|
Jungleman: Pikemminkin olen tässä n. 27 vuoden soittoräpellyshistoriani aikana oppinut millaisista kauloista tykkään. Eli sulla kesti sen 27 vuotta oppia mikä istuu parhaiten lapaseen. Aloittelijan pitäisi jonkun mukaan tietää se heti. En tiedä onko sillä jotain tekemistä oman kaulapolitiikan kanssa, koska soitan myös bassoa, että en ole niin nökönuuka noiden speksien suhteen (radius, profiili, nauhat etc.). Melkein kaikki on tähän mennessä kelvanneet, toki mitään hammastikkuja ei ole ollut koskaan käytössä. Voisin varmaan semmosellakin vetää samat räpellykset kuin millä muullakin. Tietenkin ensimmäinen feelis on aina vähän outo kun ottaa jonkun erilaisen (vaikkapa v-profiilin) kouraan, mutta loppupelistä kun kitaraa soitetaan, sitä kaulaa ei puristeta kuin mulkkua kourassa, vaan (ainakin mulla) kämmen on lähes kokoajan irti sieltä takaa. Joten aika sama mikä esim. se profiili on. Sama homma paksuuden suhteen. Ja sitä paksuuden funktiota kitaran soitettavuuden nopeuteen en ole koskaan ymmärtänyt. Ehkä oon vaan niin hidas etten ymmärrä. |
Teppo2: Kitarakamapuoli on kinaamisen ja vittuilun niche. :) Hah, totta. |
varakeef 06.05.2009 13:15:00 | |
---|
Antti1: Ei ei ei! Sä oot ihan väärässä, väärä sinappi. Toi on ruattalaisten tekemään skeidaa nykyään, ei tosimiäs sitä käytä. Puolalaisten tekemää itse asiassa. Ärsyttävimmät kliseet? No ei tuu mieleen, kun ei tämä paljoa mistään muusta koostu. Ylimääräinen vääntäminen täysin aihepiirin ulkopuolelta, se ärsyttää. Touché "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Antti1 06.05.2009 13:16:29 | |
---|
varakeef: Puolalaisten tekemää itse asiassa. Sinne asti jo ehtinyt? No ehkä sitä voi sitten syödä, kun ei oo enää svenssonin tekelettä. ;) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Satu ja Tuija 06.05.2009 13:23:02 | |
---|
Karpaasi Sinappi oli parasta, varsinkin Markon Niskalenkin päällä juhannuksena. Mutta kun ne hölmöt suksijat meni käryämään niin siihen loppui sekin herkku. Olisivat vaihtaneet vain nimen Hemohes sinapiksi, niin kauppa olis käyny vieläkin paremmin. Luulen että ruotsalaiset olivat oikeassa sanoessaan, että suomalaishiihtäjiltä pitäisi ottaa virtsanäyte päästä. :D |
FensonGibder 06.05.2009 21:51:08 | |
---|
varakeef: Puolalaisten tekemää itse asiassa. Tosin puolalaisten ravintolaruoka on lievästi parempaa kuin Fransmannin sienikeitot ja tulitikkuaskin kokoiset pihvit - joilla ei ole muuta takemistä härän kanssa kuin bullshit. Tämän vuodatuksen tarkoitus oli: Turun sinappi tehdään edelleen EU-alueella eli sitä kannattaa syödä. riffi, nyt |
bfoc 06.05.2009 23:00:27 | |
---|
Satu ja Tuija: Luulen että ruotsalaiset olivat oikeassa sanoessaan, että suomalaishiihtäjiltä pitäisi ottaa virtsanäyte päästä. :D Ruotsalaishiihtäjiltä pitäis ottaa näytteet kämppiksen hanurista... sutiojrikellA |
HeavyMachinery 06.05.2009 23:01:30 | |
---|
bfoc: Ruotsalaishiihtäjiltä pitäis ottaa näytteet kämppiksen hanurista... Saksalaisilta kainalosta.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Satu ja Tuija 06.05.2009 23:07:26 | |
---|
ja suomalaisilta päästä... |
Nazareth 06.05.2009 23:41:24 | |
---|
Se ei oo mies eikä mikään kellä ei oo päässä kusta. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
antti_mk 06.05.2009 23:53:56 | |
---|
"Se on aloittelijalle hyvä" |
Teppo2 07.05.2009 09:42:51 | |
---|
Lemon Oil ja sillä lutraaminen. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
lapivil 07.05.2009 11:43:01 | |
---|
Kitarakamat -osion hirvittävimmät clicheet ovat kitarakamat -osion clicheet |
HughJazz 07.05.2009 12:25:55 | |
---|
Se ei oo mies eikä mikään kellä ei oo päässä kusta. "Kyllähän aikuisella miehellä pitää vähän paskaa ollakin housuissa." Se näytti tietysti hyvältä paperilla! |