Teppo2 06.05.2009 12:06:51 | |
---|
Mä en tykkää D'Addarion kielistä. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Satu ja Tuija 06.05.2009 12:17:01 | |
---|
Teppo2: Mä en tykkää D'Addarion kielistä. Ne onkin ihan huonoja. |
Teppo2 06.05.2009 12:22:13 | |
---|
Satu ja Tuija: Ne onkin ihan huonoja. Hyvä, kiitti. Ei tartte enää tuntea häpeää. Toisaalta, tykkän Rotosoundeista eli melko sairas olen. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Satu ja Tuija 06.05.2009 12:24:42 | |
---|
Teppo2: Hyvä, kiitti. Ei tartte enää tuntea häpeää. Toisaalta, tykkän Rotosoundeista eli melko sairas olen. Ne on bassossa hyvät. Eli siis varmaan kitarassakin. |
Teppo2 06.05.2009 12:34:05 | |
---|
Satu ja Tuija: Ne on bassossa hyvät. Eli siis varmaan kitarassakin. Joo, ja ne on halpoja, niissä saa ylimääräisen kielen kaupan päälle ja paketissa on leijonan kuva. Basso pitäis hankkia. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Teppo2: Joo, ja ne on halpoja, niissä saa ylimääräisen kielen kaupan päälle ja paketissa on leijonan kuva. Saako minkä tahansa kielen? (mut ei D'addariota) :) Basso pitäis hankkia. En suosittele. |
Teppo2 06.05.2009 12:48:25 | |
---|
Satu ja Tuija: Saako minkä tahansa kielen? (mut ei D'addariota) :) Eiq vaan e:n En suosittele. No höh. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Jarskimo 06.05.2009 20:04:47 | |
---|
Surkeisiin tuotteisiin voin sano nämä Anttilan Williams halpis kitarat. Niissä törrötti nauhat ja muutenkin huono. Mikit olivat täyttä sian kakkaa. Punkkia tai ei mitään |
esprit de corps 06.05.2009 20:21:03 | |
---|
Boss Bf-3 Flanger. En edes ole mikään kultakorva, mutta voi helvata, että söi signaalia niin kuin hirvi. Jos tämän jättää huomiotta, se oli ihan hyvä, paitsi että kuulosti ihan hemmetin muoviselta. Aivan karsea, varsinkin hintaansa nähden. Kai se sitten kestää polkemista. Mutta ei paljo tehnyt mieli polkea. |
Da Make 06.05.2009 20:25:47 (muokattu 06.05.2009 20:30:43) | |
---|
Jarskimo: Surkeisiin tuotteisiin voin sano nämä Anttilan Williams halpis kitarat. Niissä törrötti nauhat ja muutenkin huono. Mikit olivat täyttä sian kakkaa. Oli kyllä joskus ihmeteltävää miten paskoja mikkejä voi tehdä ! Mutainen soundi, kiertoa vinkunaa ja rahinaa. Oma lisäys: http://www.skylarkguitars.com/images/accessories/leads/patchleads.jpg Eli nimittömät valupäillä varustetut patchleadit. Huonontavat soundia syöden eritoten yläpäätä ja ovat rikkoutumis alttiita ja ihan huonoja tuotteita. Signaaliketju on yhtä heikko kuin sen heikoin lenkki tai jotenkin niin asian voisi muotoilla. Vaihdoin tilanne Cordialia ja Neutrikkia ja muutos oli korvin kuultava ja parannuksen huomasi erityisesti parantuneena fiiliksenä, signaali ei enää tuntunut tahmailevan vaan suorastaan lennähti pedaalilaudan läpi. Halvat plugit ottavat päähän. Älkää ostako sellaisia tarvikepiuhoja joissa plugit on varustettu olemattomalla vedonpoistolla ja kaapeli on kovahkoa kumia. https://www.auto-connect.co.uk/177246.jpg Nuo jousiviritelmät on kauheita ja yleensä huonosti toteuttuja. HotLines menee samaan sarjaan, astetta laadukkaampana tosin. Ärsyttävän nahkeeta kaapelia, soundi huononee, vedonpoistossa ja plugien kestävyydessä ongelmia jne. ProCo Turbo Rat on myös hyvin kyseenalainen tuote. Minimaalinen määrä komponentteja, härskihkö soundi, amatöörimäinen kotelointi. Hintaa yli 100e ja tähän mennessä on toiminut parhaiten paperinpainona ja mielipuolisen feedbackin/sustainin kehittelemiseen. Soundi on räkänen, muttei hauska tai musikaalinen, laite ei oskiloi tai tee mitään jännää. Se vaan tuuttaa. AC-jakki on lisäksi sitä "miniplugi"mallia. Otetaan nyt vielä kantaa tuohon kielioppiin. Nämä on osoittaunut huonoiksi: GHS - katkeilivat ja menettivät soundinsa äkkiä vaikka pesen aina kädet ja silloin käytin fast frettiakin D'addario - katkeilevat, tummuvat, ja soundaavat ohuen elottomilta. "foliomainen fiilis" Ernie Ball - tummuvat ja menettävät sointinsa äkkiä Fender - (pure nickel) soundi on miellyttävä pari päivää, sitten tummuvat ja kuoleutuvat sekä katkeilevat. Ei juuri mitään hyvää sanottavaa. |
Nazareth 06.05.2009 20:26:46 | |
---|
Teppo2: Mä en tykkää D'Addarion kielistä. Mun mielestä ne on ihan päteviä kieliä. Fenderin kielet on huonoimpia mitä o mulle tullu vastaan. Ne kestää vaan pyhättömän viikon. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Kiinankeisari 07.05.2009 15:26:41 | |
---|
Oma lisäys: http://www.skylarkguitars.com/images/accessories/leads/patchleads.jpg Eli nimittömät valupäillä varustetut patchleadit. Huonontavat soundia syöden eritoten yläpäätä ja ovat rikkoutumis alttiita ja ihan huonoja tuotteita. Signaaliketju on yhtä heikko kuin sen heikoin lenkki tai jotenkin niin asian voisi muotoilla. Vaihdoin tilanne Cordialia ja Neutrikkia ja muutos oli korvin kuultava ja parannuksen huomasi erityisesti parantuneena fiiliksenä, signaali ei enää tuntunut tahmailevan vaan suorastaan lennähti pedaalilaudan läpi. hieman hymyilytti kun gtr-tourin kitaristien pedaalilautoja vakoilin, jartse tuomisen välipiuhat oli just noita värikkäitä kengännauhoja ja varsinaiset piuhatkin niitä skorppioonimerkillä varustettuja halpiksia (bespeco?). hirvee räkki ja monen tonnin mesa kuitenkin siellä signaaliketjun toisessa päässä. My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends.
The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer". |
kivi 07.05.2009 17:13:01 (muokattu 07.05.2009 17:23:40) | |
---|
Kiinankeisari: hieman hymyilytti kun gtr-tourin kitaristien pedaalilautoja vakoilin, jartse tuomisen välipiuhat oli just noita värikkäitä kengännauhoja ja varsinaiset piuhatkin niitä skorppioonimerkillä varustettuja halpiksia (bespeco?). hirvee räkki ja monen tonnin mesa kuitenkin siellä signaaliketjun toisessa päässä. Eiks ne skorpioonipiuhat oo kuitenkin aika lailla hyviä ja kalliita, ei mitään halpiksia? Itsehän en tiedä, kun omat piuhavalinnat on jotain ihan muuta, mut mä käsitin että ne (EDIT: valetulla pitkällä plugilla ja tarranauhalla varustetut skorpioonikaapelit joita jostain syystä en netistä hakemalla löytänyt) on varsin arvostettua kamaa, samaa osastoa kuin esim LifeLinesit. (EDIT: Näkyy olevan sellainen aloittelijan-kaapeli kuin Piranha Scorpion, mutta siitä ei kai nyt ole kyse. Vaikka se näyttäis ihan hyvää halpaletkua olevan sekin.) Noita värikkäitä välipiuhoja oon käyttänyt itsekin aikanaan monta vuotta. Ne toimii jonkun aikaa ihan hyvin, sitten ne voi heittää pois. Luovuin niistä vasta kun siirryin 75 ohmin koaksiaaliin välipiuhoissa, ihan hyvin ne toimi siihen asti. Eivät vaan kestä käsittelyä. |
aro 07.05.2009 19:07:07 | |
---|
aalataur: Ton mun kitaran tallassa on jotain mikä rikkoo kieliä, Hinkkaa tallapaloihin lyijyä kieliä vaihtaessa |
pekurides 07.05.2009 19:21:03 | |
---|
Cleartonen kielet olivat pienoinen pettymys. Tunteella päin vittua. |
Mushmouthedtalk 07.05.2009 19:56:24 | |
---|
Kaikki piuhat joihin on jostain saatanan syystä laitettu kangasta päälle. |
tarzan 07.05.2009 20:01:18 | |
---|
Mushmouthedtalk: Kaikki piuhat joihin on jostain saatanan syystä laitettu kangasta päälle. Ne on parasta! Ja sieltä se taas tuli. |
Da Make 07.05.2009 23:33:52 | |
---|
Mushmouthedtalk: Kaikki piuhat joihin on jostain saatanan syystä laitettu kangasta päälle. En ymmärrä mikä niissä mättää, mutta voin toisaalta käsittää ettei kaikkien treenikämppien varustukseen kuulu kokolattiamatto. |
imppa86 07.05.2009 23:38:01 | |
---|
Jarskimo: Surkeisiin tuotteisiin voin sano nämä Anttilan Williams halpis kitarat. Niissä törrötti nauhat ja muutenkin huono. Mikit olivat täyttä sian kakkaa. Ainaki Williamsin les paul-mallinen kitara on hintaisekseen oikein oiva peli. Ei törrötä nauhat ja mikeissäki lukee wilkinson. Toki tässä(kin) hintaluokassa on parempia ja huonompia yksilöitä. |
kivi 07.05.2009 23:38:24 | |
---|
Mushmouthedtalk: Kaikki piuhat joihin on jostain saatanan syystä laitettu kangasta päälle. Ne on ihan parhautta. En vie keikalle, mut studiossa Fender Vintage Voltage -kaapeli soundaa just siltä miltä piuhan pitää. |