Aihe: Interface harrastelijalle?
1
Cornflake
06.05.2009 13:14:29
http://www.thomann.de/fi/presonus_firepod.htm

Tosta (ja vastaavista) löytyy paljon juttua haulla.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
masterhat
12.05.2009 11:05:57 (muokattu 12.05.2009 11:06:46)
E: oho, etit monikanavaista, ei mitään
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
ensivian
16.05.2009 09:50:18

Itseltä löytyy Alesis Multimix 8 USB 2.0 ja ihan tyytyväinen olen.

http://www.thomann.de/fi/alesis_multimix_8_usb_20.htm
Murgo
16.05.2009 12:16:06

ensivian: Itseltä löytyy Alesis Multimix 8 USB 2.0 ja ihan tyytyväinen olen.

http://www.thomann.de/fi/alesis_multimix_8_usb_20.htm

Miten tuossa multimixissä muuten, kuinka monta kanavaa siinä menee koneelle eli pystyykö mikserin kaikki 8 kanavaa (4* mono+ 2* stereo) äänittämään yhtäaikaa eri raidoille vai ainoastaan yhdelle stereoraidalle miksattuna?
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
puusormi
16.05.2009 14:31:12

Monet tuntuvat tykkäävään Tascam us-1641 purkista. USB 2.0 väyläinen, 8 mikkietusta, 2 instrumenttisisäänmenoa ja 4 linjatasoista. Ulos tulee 4 linjatasoista. Itse olen tuota aika vakavasti harkinnut tuota läppärin kaveriksi. Maahantuojan hintakin alle 400e.
Saapiko lähettää terveisiä?
masterhat
17.05.2009 22:51:47
usb usb, firewire ja läppäri on aika demonimainen combo
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Niq
18.05.2009 10:19:05

masterhat: usb usb, firewire ja läppäri on aika demonimainen combo

Komppia tälle ja tuolle Tascamille. Mahdolliset pienet eteen tulevat USB-ongelmat voi kiertää asentamalla erillisen USB-kortin koneeseen että saa hiiret sun muut oheislaitteet eri piirin taakse. Mahdollisista Firewire-ongelmista ei pääse eroon välttämättä kuin vaihtamalla kuun ja tähtien asentoa. Toisilla toimii, toisilla ei.
"I have a cunning plan" -Baldrick
puusormi
18.05.2009 10:28:45

puusormi: Itse olen tuota aika vakavasti harkinnut tuota läppärin kaveriksi.

OT: Miten pienet latenssit tuolla Tascamilla muuten saa käytännössä ilman pahempia napsuja modernilla koneella? Kiinnostaisi ottaa live-käyttöön boxia myös jos tulee hankittua.
Saapiko lähettää terveisiä?
Niq
18.05.2009 10:57:39

puusormi: OT: Miten pienet latenssit tuolla Tascamilla muuten saa käytännössä ilman pahempia napsuja modernilla koneella? Kiinnostaisi ottaa live-käyttöön boxia myös jos tulee hankittua.

En nyt tarkalleen matalinta latenssia muista, mutta olen kitaramallinnosplugareiden kanssa soitellut, samoin kiipparilla vst-instrumenttien kanssa ja eipä minun korvani viivettä huomaa. Sitten jos lähtee jonkun 20-30 raidan päälle plugareineen vetämään mallinnoksien kanssa pienimmällä latenssilla, niin ainakin mulla loppuu jerkku jostain päin, koska pätkiminen alkaa. Mutta livenä luulis pelaavan ihan ookoo.
"I have a cunning plan" -Baldrick
aro
24.05.2009 11:31:12
Moi,

Saahan Alesiksen multimix 4-interfacesta myös useamman raidan kerrallaan softaan? (samalla tapaa kuin kasista). Pitää kysellä tyhmiä kun tuoteselosteista ei tarpeeksi hyvin selviä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)