Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behemoth - Evangelion [uusi levy 2009]
1 2 3 4 5
thaav
05.05.2009 20:33:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan tästä on jo kaikki kiinnostuneet kuullutkin. Siltä varalta ettei, tekasinpa threadin ihan aiheelle omistetusti, varmaan niitä muitakin Behemoth -lankoja on joskus ollut. Nyt puhutaan uudesta levystä, nyt on uusi lanka aiheellinen.
 
-----
 
WWW.BEHEMOTH.PL:ssä reportoitiin asiasta näin:
 
Polish extreme metalers BEHEMOTH have set Evangelion as the title of their 9th full length studio album due out this summer. Evangelion marks the follow up to the bands extremely successful 2007 release The Apostasy; a release which saw BEHEMOTH acquire the supporting slot to second stage headliners Hatebreed on Ozzfest which also featured Lamb of God, Lordi, and Nile just to name a few.
Following Ozzfest, BEHEMOTH co-headlined the Radio Rebellion Tour with Job for a Cowboy with support from Gojira and Beneath the Massacre with the bands final North American tour being a direct support slot to Norwegian legends, Dimmu Borgir. After a short break for writing, BEHEMOTH entered Radio Gdansk in Poland to begin recording. Evangelion sees BEHEMOTH, Daniel Bergstrand and Woytek and Slawek Wieslawscy as producers with Colin Richardson (Machine Head, Slipknot, Napalm Death, Carcass) set to mix the album.
 
Heres what frontman Nergal has to say; Ive had this title in my head for almost a year now and it grew on me. It sounds nothing but powerful and epic which perfectly mirrors the essence of the new album. Evangelion comes from a Greek word Spreading the word of God or spreading the good newsoh well, you already know that we love to play with the meanings and symbolism. Were here to show you our interpretation of what Evangelion really is
 
In support of the bands 9th full-length studio album Evangelion, BEHEMOTH will be touring on what is sure to be this summers largest and most bone crushing metal festival; the Rockstar Energy Mayhem Festival. BEHEMOTH will be conquering the Hot Topic stage alongside label mates Cannibal Corpse, The Black Dahlia Murder, Job for a Cowboy and Whitechapel on over 25 dates this summer so make sure to catch the masters of blackened death metal live when they come to a city near you.
 
Details on Evangelions packaging, artwork, track listing, and pre-orders will be announced over the coming months so be sure to keep an eye on the bands sites and Metal Blade (US) and Nuclear Blasts (Europe) sites for further information.

 
-----
 
YouTubeen on ilmaantunut edellisen levyn tapaan jotain mehustelupätkiä. Tuolta: http://www.youtube.com/user/behemothofficial?blend=1&ob=4
 
Ilmeisesti bändi jälleen aika tulessa. Inferno takoo ja Nergal & Co. tuhoaa.
 
-----
 
Odotukset täällä ainakin suhteellisen korkealla. The Apostasy ei napannut ehkä niin paljoa kuin sitä edeltänyt Demigod ja Zos Kia Cultus, mutta hyviä levyjä Behemoth on silti 2000 -luvun tylsähköön metalliskeneen ulostanut.
 
Sana on vapaa. Hail santa.
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
LexaR
05.05.2009 20:39:59 (muokattu 05.05.2009 20:59:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime levyn studiopäiväkirjat aiheuttivat aivan levottomia odotuksia torvisektioineen ja erityisesti Leszek Mozdzerin läsnäolon seurauksena mutta jäi hieman ponnettomaksi... jospa räjäyttäisivät tällä kertaa sen kuuluisan pankin.
 
E: Ei jumalauta mikä bassosaundi. Taas ne perkuleet sai mut innostumaan!
 
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
Jorte Kariko
05.05.2009 21:50:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulle toimii demigod ja apostasy. En ole vielä kerennyt kuuntelemaan nuita vanhempia zoskia ym. Levyjä kun on kertynyt niin helvetisti, mutta täytyy laittaa kuunteluun, ei nyt koska ei viitsi herättää nukkuvaa lasta.
 
Mutta kyllä ne mitä Behemothia olen kuunnellut, niin ovat todella hyvää kamaa, uutta odotetaan innolla!!!
 
"Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin" Avopuolisoni minusta, kun olimme lenkillä ja purnasin selkääni...
Blitz
06.05.2009 00:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä parjataan The Apostasya, joka kyllä uppos meikäläiseen kuin joku kuumaan johonkin. Täytyy kuitenkin myöntää että vaati vähän sulattelua. Zos Kian ylistykseen ei voi kuin yhtyä...
 
Demigodissa sen sijaan harmitti hieman kliininen saundimaailma. Verraten esim. noiden videopätkien demobiiseihin, joissa oli tosi mukavan roskainen saundi.
 
Bassosaundi on aivan jäätävän kova! Rummutkin kuulosti (vielä) luonnollisen hyviltä. Bassosaundin esittelyriffit olis voinu olla myös Cannibal Corpsen levyllä. Toivottavasti ei mennä liikaa mättämään, vaan pidetään The Apostasyn kylmät fiilistelyt mukana...
 
Ja sit uuden levyn myötä klubikeikkoja Suomeen, tä?!?!?!
 
"it's just that i don't like singing into a sm57 because it looks too much like a dick"
thaav
06.05.2009 01:11:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apostasy ei ole huono levy. Mutta varmaan useimmille se oli silti pettymys, koska ainakin itse siitä odotin aivan liikoja. Ja mikäs siinä odotellessa, kun aiempi kama on niin helvetin kovaa ja hypeä oli liikkeellä aivan helvetisti. Kuitenkin ihan sulava kiekko, joskin sisälsi pari aika turhaa raitaa (Kriegsphilosophie, Pazuzu, Libertheme). Lisäksi itse tulin warettaneeksi levyn aikoja ennen kauppoihin ilmaantumista, joten se oli jo puhkikulunut kun sitten vihdoin sen ostin.
 
Uusi kyllä aiheuttaa aika hallitsematonta erektiota kuitenkin. Nuo youtuben pätkät sisälsivät nimittäin aika tiukkaa matskua.
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Deranged
06.05.2009 08:41:15 (muokattu 06.05.2009 08:53:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse aloitin Behemothin säännöllisemmän (lähes päivittäisen) kuuntelun vasta viime kesän Tuskan superkeikan jälkeen, Apostasystä lähtien. Helvetin kova kiekko. At the Left Hand ov God, Kriegsphilosophie ja Inner Sanctum omia suosikkejani.
 
Jotenkin Apostasyn jälkeen hankittuna ja kuunneltuna Demigod oli hienoinen pettymys. Soitto on hieman vähemmän tiukkaa ja soundikin on hieman vähemmän erinomainen (latteampi) kuin Apostasyllä. Silti Slaves Shall Serve ja Sculpting the Throne ov Seth jytisevät melkein niinkuin pitääkin.
 
Uutta levyä odotellaaan ja kaupasta sen haen kun se ilmestyy.
 
Blasphemer
06.05.2009 10:35:39 (muokattu 06.05.2009 10:37:01)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Behemothin kahdella viimeisellä levyllä on ollut todella kovia biisejä, mutta aluksi vähän vierastin molempien levyjen soundeja, itse kun olen tykännyt vähän parjattujenkin Thelema.6:n ja Satanican soundeista. Nykyisin tuohon uuteen ja modernimpaan soundiin on jo tottunut eikä se haittaa kuuntelua.
 
EDIT: Niin, ja Apostasy oli mullekin hienoinen pettymys, mä odotin todella paljon siitä pianolta ja torven soittelulta.
 
Plague upon Plague
Kulkunen
06.05.2009 10:37:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi levy on jäänyt mulla vähän pimentoon, pitääpä tsekkailla nuo studiopätkät. Apostasy on mulle se kovin Behemoth, oikeastaan bändi on omasta mielestäni vain parantanut koko ajan uudemmilla levyillä, Thelema 6:sta taaksepäin en ole tosin edes perehtynyt. Apostasy meni kirkkaasti vuoden 2007 parhaimpiin levyihin, odotukset sitä myötä uutta kohtaan ehkä liiankin korkeat.
 
The downward spiral never ends.
XernaX
06.05.2009 16:18:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Sethistä tullu jo täysvaltanen bändin jäsen?
 
"Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä"
Metal_Late
07.05.2009 21:11:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

XernaX: Onko Sethistä tullu jo täysvaltanen bändin jäsen?
 
Tietääkseni vain sessiokitaristi.
 
thaav
07.05.2009 21:27:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienee hänen kohdallaan vähän häilyvää. Sessiokitaristit kun ei yleensä bändien kanssa varmaan noin pitkiä aikoja ja tiiviisti pyöri.
 
Tästä taisi olla jotain juttua jossain Behemoth -haastiksessa. Voisin kaivaa jostain esiin ja linkata, tai sitten voitte itse googlettaa sikäli kun kiinnostaa.
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Full Throttle
08.05.2009 02:49:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkään Satanicasta eniten. Tiedä sitten mikä siinä iskee... Se on ehkä vähän tylympää ku muut. Kaikki muutkin levyt Satanican jälkeen on iskeny kovasti, The Apostasy ei oikeen oo auennu, on siinäkin joitan hyviä biisejä. On kyllä kovat odotuksen uudelle levylle.
 
Ihan vaan heittona... Behemothin sanotukset on pirun hienoja mielestäni.
 
thaav
08.05.2009 10:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan jotkut niistä aika onnistuneita, mutta pidemmän päälle pyöritään kyllä samoissa ympyröissä. Paras on tietenkin Slaves Shall Serve, Slaves Shall Serve, Slaves Shall Serve, Slaves Shall Serve, Slaves Shall Serve, SLAVES SHALL FUCKING SEEEEERVE!
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Meadow
19.05.2009 02:02:22 (muokattu 19.05.2009 02:05:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uuden levyn kansi:
 
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … outh.net/reviewpics/behem_evang.jpg
 
Kyllähän tätä odotellaan, vaikka olenkin suhteellisen vähän kerennyt tutustua koko bändiin. Zos Kia Cultus löytyy hyllystä, ja se on suhteellisen rautaista settiä. Bändin musiikissa on tietynlaista mystisyyttä, mikä on kiehtovaa.
 
thaav
25.05.2009 23:59:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=Huzo3R_Uk-g
 
Neljäs studiopätkä. Suhteellisen jyräävää matskua soi tuossa alun jälkeen. Ja aika härski se riffi, minkä päälle Nergal purkittaa sitä huutoa.
 
Nyt niillä on jenkkien lihastenpullistelu-lippalakki-HC -köörihuutoa siellä.
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Milkop
26.05.2009 11:54:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

thaav: Suhteellisen jyräävää matskua soi tuossa alun jälkeen.
 
Oli kyllä melkoisen eeppisen kuuloista läpsyttelyä.
 
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Nunzu
27.05.2009 08:39:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suht murskaavaltahan tuo kuulosti. Nergalin ääni on yhä itse Saatana. Plussaa myös siitä että miehet osaavat laittaa joka ikiseen biisin niin helkutinmoisen epic as fuck-tunnelman.
 
J33.
StoRBa
28.05.2009 08:33:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaa kyllä tulla nyt kova levy. Kuulosti sen verran lupaavilta nuo pätkät.
 
Kirjottelin vähän ennakkofiiliksiä ja pistin kaikki videot nähtäväksi: http://hipposounds.blogspot.com/2009/05/behemoth-studiossa.html
 
Onko tuo... Super Guss Cola??
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
thaav
20.06.2009 21:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behemoth will release its 9th full length album entitled "Evangelion" on August 9th via Nuclear Blast in Europe and August 11th via Metal Blade in US.
Digi Pack edition will include bonus DVD with behind-the-scenes footage and expanded artwork. Album is currently being mixed A Musicbox Miloco Studios in London by Colin Richardson.
 
The track listing for the album is as follows:
 
01.Daimonos
02.Shemaforash
03.Ov Fire And The Void
04.Transmigrating Beyond Realms Ov Amenti
05.He Who Breeds Pestilence
06.The Seed Ov I
07.Alas, Lord Is Upon Me
08.Defiling Morality Ov Black God
09.Lucifer

 
Tuollaista tiesi www.behemoth.pl
 
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Aru
23.06.2009 14:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta biisiä löytyy myspacesta: http://www.myspace.com/behemoth
 
Ja uutisen pätkää netti sivuilta:
 
BEHEMOTH POSTS FIRST SINGLE OFF EVANGELION!
 
BEHEMOTH, who have set Evangelion as the title of the bands ninth hell-breaking opus, have just posted a brand new track and the first single off the bands August release on their official MySpace page.
 
Head over to www.MySpace.com/Behemoth now to listen to the track "Ov Fire and the Void" off Evangelion and while youre there be sure to check out video footage of the band during the recording process as well as upcoming tour dates.
 
Evangelion was recorded in the band's hometown at Radio Gdansk studio with longtime sound engineer Malta, the Wieslawscy Brothers, and Daniel Bergstrand (drum engineering) in the producers' chairs. Evangelion was mixed in Miloco Studios by Colin Richardson (Machine Head, Slipknot, Carcass, Napalm Death) and will be unleashed in the US on August 11th via Metal Blade Records and in Europe on August 9th via Nuclear blast.
 
In support of the bands 9th full-length studio album Evangelion, BEHEMOTH will be touring on what is sure to be this summers largest and most bone crushing metal festival; The Rockstar Energy Mayhem Festival with mighty Slayer and Marilyn Manson as co-headliners. BEHEMOTH will be conquering the Hot Topic stage alongside label mates Cannibal Corpse, The Black Dahlia Murder, Job for a Cowboy and Whitechapel, on over 25 dates this summer so make sure to catch the masters of blackened death metal live when they come to a city near you.
 
Perkele
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «