Satu ja Tuija 03.05.2009 01:06:07 | |
---|
Teppo2: Kai se pakka on vertauskuva jollekin. Joillakin on täydempi pakka kuin toisilla - hitto, varmasti on ihmisiä, joilla ei ole pakkaa ollenkaan! Sitten on myös olemassa niin täydellisiä pakkoja, että niillä pelaavat (ilm. vertauskuva tuokin) ovat aivan mestareita ihan kaikessa. Ala-asteen luokkaretkellä kaverilla oli pakka, jossa oli alastomia naisia. Se oli vitun hyvä pakka se, ainakin silloin. Jos millään pakalla haluaisin pelata, niin varmaan sellaisella. Ei edes haittaisi vaikka se täysi ei olisikaan, kaikki ne naiset eivät nimittäin olleet ihan priimaa, vaikka alastomia olivatkin. Muistan esim. parit vintage-pöheiköt sieltä joukosta, jotka eivät olleet kovin esteettisiä. Mutta joo, nakupakka, jos jokin täytyisi valita. Ai, no nyt rupee näyttään käsi hyvältä ja täydeltä kun moisista ala-asteen pakoista muistuttelit...Mun pakka on ollut aina vissiin sekasin ku Sinkkosen akan p*r$e, koska nyt vasta tajusin että eihän ne mitään vintage pöheikköjä ollut vaan itte Hendrixsin tukka toimessa. Eivät vaan saaneet naamaa mukaan kortille. |
sami-s 03.05.2009 01:33:59 | |
---|
Teppo2: Kai se pakka on vertauskuva jollekin. Joillakin on täydempi pakka kuin toisilla - hitto, varmasti on ihmisiä, joilla ei ole pakkaa ollenkaan! Sitten on myös olemassa niin täydellisiä pakkoja, että niillä pelaavat (ilm. vertauskuva tuokin) ovat aivan mestareita ihan kaikessa. Ala-asteen luokkaretkellä kaverilla oli pakka, jossa oli alastomia naisia. Se oli vitun hyvä pakka se, ainakin silloin. Jos millään pakalla haluaisin pelata, niin varmaan sellaisella. Ei edes haittaisi vaikka se täysi ei olisikaan, kaikki ne naiset eivät nimittäin olleet ihan priimaa, vaikka alastomia olivatkin. Muistan esim. parit vintage-pöheiköt sieltä joukosta, jotka eivät olleet kovin esteettisiä. Mutta joo, nakupakka, jos jokin täytyisi valita. Ai, no nyt rupee näyttään käsi hyvältä ja täydeltä kun moisista ala-asteen pakoista muistuttelit...Mun pakka on ollut aina vissiin sekasin ku Sinkkosen akan p*r$e, koska nyt vasta tajusin että eihän ne mitään vintage pöheikköjä ollut vaan itte Hendrixsin tukka toimessa. Eivät vaan saaneet naamaa mukaan kortille. Mie oon vissiim liian kännissä mut ihan vitun paskaa juttua teuillää.. joo ja dirty haistakoon vitun perkele:HJ:H:UI "Mitä vaikeampi ongelma sen helpompi se on ratkaista"- Anssi Kela |
tarzan 03.05.2009 09:47:36 | |
---|
Teppo2: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=318598 Ei ole nimi edes oikein, hinnasta puhumattakaan. Ja mikähän helvetin invaasio tuolla myyjällä on muutenkaan torilla, en minä tiennyt että musaliikkeiden on soveliasta täällä käydä kauppaa.. Ei pidä paikkaansa. |
Teppo2 03.05.2009 13:46:33 | |
---|
tarzan: Ja mikähän helvetin invaasio tuolla myyjällä on muutenkaan torilla, en minä tiennyt että musaliikkeiden on soveliasta täällä käydä kauppaa.. Nimenomaan. No nyt on valmistajan nimi tuossa Maverick x-1:ssä oikein, mutta mallinumero puuttuu. Hintaa edelleen noin puolet liikaa. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
jra 04.05.2009 07:31:05 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Teppo2 04.05.2009 10:30:07 | |
---|
Terry Pantheras: Näkisin, että kankeaa kabbala-mummoa voisi kutsua jo laitteeksi... Multiefekti, jota on poljettu urakalla. Vintage-osastoa, ja sen mukainen lisä lippujen hinnassa. Road Worn jne. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
junnnu 04.05.2009 15:16:10 (muokattu 04.05.2009 15:26:09) | |
---|
Have ö miehekäs day! |
loner 04.05.2009 19:43:47 | |
---|
|
LL 04.05.2009 20:57:13 | |
---|
tarzan: Ja mikähän helvetin invaasio tuolla myyjällä on muutenkaan torilla, en minä tiennyt että musaliikkeiden on soveliasta täällä käydä kauppaa.. Ja sama myyjä yrittää myydä Indietä Rickenbackerina. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=318593 |
Teppo2 04.05.2009 21:21:15 (muokattu 04.05.2009 21:21:40) | |
---|
"Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Lilli 05.05.2009 17:17:36 | |
---|
But she never lost her head
Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side |
Vladi 05.05.2009 18:06:10 | |
---|
Kyllä se siitä. |
loner 05.05.2009 18:12:41 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 05.05.2009 18:14:02 | |
---|
loner: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=319276 Ei nyt niin mint kuvien perusteella.Myytiin muuten uutena esim Thomannilla 1800€ viimeiset kappaleet pois ja ihan orkkis laukulla.Ei ehkä päätön mutta korkeahko. Mene nyt noista sanomaan, kun niitä ei saa uutena mistään ja on kuitenkin keräilytavaraa. Niiden hinta kovin usein tuppaa nousemaan ajan saatossa. |
varakeef 05.05.2009 20:34:21 | |
---|
Mint-käsitehän tarkoittaa täysin käyttämätöntä. Mitään melkein minttiä ei ole olemassa, kuin myynti-ilmoituksissa. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
oiva tumpeloinen 05.05.2009 20:36:49 | |
---|
varakeef: Mint-käsitehän tarkoittaa täysin käyttämätöntä. Mitään melkein minttiä ei ole olemassa, kuin myynti-ilmoituksissa. En mä kyllä minttukuntoa käyttämättömänä ymmärrä. Mun mielestä se tarkoittaa kuntoa samanlaisena kuin uutena. Kevyt soitto ei kuitenkaan mitään kitaralle tee. Melkein taas sitten tarkoittaa jotain pientä osumaa jossain, luonnollisesti. |
FensonGibder 05.05.2009 20:44:43 | |
---|
varakeef: Mint-käsitehän tarkoittaa täysin käyttämätöntä. Mitään melkein minttiä ei ole olemassa, kuin myynti-ilmoituksissa. Kolikoissa käyttämätön on juu mint, mutta kitaroissa näkisin tuon tarkoittavan täysin ehjää, vaikkakin soitettua virveliä. riffi, nyt |
Cucumber? 05.05.2009 21:35:28 (muokattu 05.05.2009 21:37:37) | |
---|
Olisi kaikkien kannalta kyllä kivempi jos tota hlvtin mint sanaa ei enää koskaan käytettäisi tässä maassa...Ihan näin tätä kivaa offitopikkia jatkaakseni. |
FensonGibder 05.05.2009 21:54:16 (muokattu 05.05.2009 21:54:28) | |
---|
Cucumber?: Olisi kaikkien kannalta kyllä kivempi jos tota hlvtin mint sanaa ei enää koskaan käytettäisi tässä maassa.. MINTtuviinan kotimaassa? ebäilen. riffi, nyt |
FensonGibder: Kolikoissa käyttämätön on juu mint, mutta kitaroissa näkisin tuon tarkoittavan täysin ehjää, vaikkakin soitettua virveliä. Todennäköisesti näin, koska soittimissa harvemmin on mitään sinettejä tai sellaisia joista pystyisi käyttämättömyyden todentamaan aukottomasti niin mint olisi vain uudenveroinen. Meinaan mitäpä se muuttaa jos soitinta on käytetty mutta se ei ole kulunut lainkaan. |