Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 5121 122 123 124 125 126
carlos
05.05.2009 22:04:03
ManU vois kyllä imaista paskaa. Ensin lahjamaali pakin liukastumisen takia ja sitten Almunia imaisee ronaldon vaparin... Toivottavasti loput 70 minuuttia pallo pomppii arsenalille.
by the grace of God
Ziggy Bubba
05.05.2009 22:05:12 (muokattu 05.05.2009 22:05:33)

carlos: ManU vois kyllä imaista paskaa. Ensin lahjamaali pakin liukastumisen takia ja sitten Almunia imaisee ronaldon vaparin... Toivottavasti loput 70 minuuttia pallo pomppii arsenalille.

Saa kyllä pallo pomppia aika huolella, että neljä maalia duunaavat tuota puolustusta vastaan... Samaa toivon toki itekin.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
TheBlackestEye
05.05.2009 22:13:44
Että mitä selostusta. Ja kommentointia. Ois saannut Kuusela pysyä studiossa. Puoliajalla voinnut sitten vaihtaa kanavaa.
DJKaaos
05.05.2009 22:34:28
carlos: ManU vois kyllä imaista paskaa. Ensin lahjamaali pakin liukastumisen takia ja sitten Almunia imaisee ronaldon vaparin...

Ja kaiken tämän lisäksi Manu oli 1. jaksolla noin 100x parempi joukkue.

Toivottavasti loput 70 minuuttia pallo pomppii arsenalille.

Ilmeisesti siinä ei muu auta kuin vaan toivoa pomppuja, sillä Arsenal ei näytä omalla panoksellaan saavan mitään aikaiseksi.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
05.05.2009 22:37:31 (muokattu 05.05.2009 22:38:38)
taitaa tulla vielä rumat lukemat, näyttää vähän. toivotaan nyt kuitenkin et arset sais jonkun pikamaalin tohon heti alkuun

TheBlackestEye: Että mitä selostusta. Ja kommentointia. Ois saannut Kuusela pysyä studiossa. Puoliajalla voinnut sitten vaihtaa kanavaa.

kyl mä voin kuuselaa kuunnella. mutta toi selostaja on niki juuselaakin sata kertaa paskempi.

djKaaos: Ja kaiken tämän lisäksi Manu oli 1. jaksolla noin 100x parempi joukkue.

näinpä.
texjazz
05.05.2009 22:37:44

Tylsää muuten Euroopan mahtiseurojen dominointi vuodesta toiseen. Ennen siellä sentään oli Ajaxia (Litmanenkin oli pitelemätön), Göteborgia... Nyt noilla "pikku seuroilla" ei ole mitään mahdollisuuksia noita ökyseuroja vastaan. Ökyseuroja, minkä penkeillä istuu toinen mokoma maailman huippupelaajia.
Älleh ellus allo nodhat.
Simo78
05.05.2009 22:42:22
Mitenhän pitkään Arsussa riittää kärsivällisyyttä pitää Wengeri ruorissa? Vuosi toisensa jälkeen yritetään ja mitään pyttyjä ei tule koskaan...
DJKaaos
05.05.2009 22:43:54
Simo78: Mitenhän pitkään Arsussa riittää kärsivällisyyttä pitää Wengeri ruorissa? Vuosi toisensa jälkeen yritetään ja mitään pyttyjä ei tule koskaan...

Yleisen tiedon mukaan Wenger saa jatkaa "niin pitkään kuin haluaa".
Minä olen minä.
carlos
05.05.2009 22:47:44
djKaaos: Ja kaiken tämän lisäksi Manu oli 1. jaksolla noin 100x parempi joukkue.

Ai, selkee. Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että maalit oli suht lahjatavaraa, vaikka Andersonin vapauttava syöttö ronsulle olikin loistokamaa.
by the grace of God
Simo78
05.05.2009 23:03:28
Arsun otteet muistuttaa jo meikäläisten menoa(real) :-D. No enää viisi maalia pitää tehdä. Jos oon täällä kehunut englantilaisten kykyä rakentaa voittavia jengejä, niin arsu menee sitten hyvänä "poikkeus vahvistaa"-sääntönä. Ei taaskaan mitään. Pitää ihmetellä "Wenger for life"-diiliä ja suuresti!!
Ziggy Bubba
05.05.2009 23:09:59

Simo78: Pitää ihmetellä "Wenger for life"-diiliä ja suuresti!!

Täytyy kyllä sanoa, ettei tuo Arsun materiaali vaan riitä maailman huipulle. Kumma kyllä Wenger tuntuu tyytyvän näihin junnujengeihin... Jos Arsenal haluaa Valioliigassa tai Zämppärissä menestyä, niin maailmanluokan puolustava keskikenttämies ja yleisesti astetta tasokkaampi puolustus tarvitaan vähintään.

Hyökkäykselle ei tekisi myöskään pahaa, jos sieltä löytyisi selkeitä johtohahmoja tyyliin Rooney, Gerrard, Lampard, Messi ym. Fabregas ei vielä ole noussut kunnolla tuohon kapun rooliin, jos minulta kysytään.. Vuosia on jannulla toki vielä paljon jäljellä.
Simo78
05.05.2009 23:37:06 (muokattu 05.05.2009 23:38:21)
Just tajusin, että tänä vuonna näyttäis olevan tulossa viime vuoden toisinto finaalista. Josko Chelsea nyt saisi sen kauan hakemansa pystin? Barca on niin raajarikko ja vielä vieraskenttä, että en usko(enkä toivo) heillä olevan saumaa... Jos tulee manu-barca loppuottelu, niin sitten katon mieluummin vaikka curlingia.

Ja 2010 meikäläiset pelaa(ja voittaa) finaalissa kotikentällään!!
carlos
05.05.2009 23:45:32
Simo78: Just tajusin, että tänä vuonna näyttäis olevan tulossa viime vuoden toisinto finaalista. Josko Chelsea nyt saisi sen kauan hakemansa pystin? Barca on niin raajarikko ja vielä vieraskenttä, että en usko(enkä toivo) heillä olevan saumaa... Jos tulee manu-barca loppuottelu, niin sitten katon mieluummin vaikka curlingia.

Ja 2010 meikäläiset pelaa(ja voittaa) finaalissa kotikentällään!!

Vähän kyllä jännittää Barcan huominen peli. Lauantain myllytyksessä Henry oli kyllä niin tärkeässä roolissa, että harmittaa tyypin loukkaantuminen. Pique onneks pelas ihan hyvin topparin tontilla, ettei tartte ku sitä toista topparia vähän jännittää. Ehkä Caceres?
by the grace of God
Ziggy Bubba
05.05.2009 23:46:00

Simo78: Ja 2010 meikäläiset pelaa(ja voittaa) finaalissa kotikentällään!!

Jos tosiaan Realia meinaat, niin aika paljon pitää tapahtua. Vaan eihän sitä tiedä; uusi presidentti, asiansa osaava manageri, uudenlainen työrauha (siis toimintamalli), nippu laadukkaita pelimiehiä - se ois siinä! :)
Sergei Fallinen
05.05.2009 23:48:16 (muokattu 05.05.2009 23:51:03)
joo olihan toi aika harvinaisen selvä peli. Ei siinä, kyllähän noiden ronaldon ja kumppaneiden peliä toisinaan ihan mielellään kattoo, mutta kyllä barca sais mennä sinne finaaliin tuomaan vähän väriä - pahalta tosin näyttää, kun puolustus on vähän mitä on ja chelsea voi hyvinkin osata uudestaan saman minkä viimeks. sit drogballe yks hyvä keskitys ja joku, öö, en edes muista ketään jäljelläolevaa puolustajaa, kompuroi vähän, niin ollaankin viimevuotisen toisinnossa, jonka manu vienee.

E. ainiin pique, mut ei se kompuroi vaan joku muu randomi joka on pelannut tällä kaudella n.20 minuuttia jotain malagaa vastaan
Tunttone
06.05.2009 00:24:11
Vitun ManU.

Vituttaa.
"Time sure flies when you're young and jerkin' off."
Numbie
06.05.2009 08:22:29

Lähettiin sitten poikain kanssa baariin illalla. Suunnitelmana viihdyttävä parituntinen futiksen parissa. Pelikello tais näyttää 12.00 kun vaihettiin paikkaa halvan kaljan perässä. Vittu mitä paskaa.
Simo78
06.05.2009 09:32:04
sikki-six: Jos tosiaan Realia meinaat, niin aika paljon pitää tapahtua. Vaan eihän sitä tiedä; uusi presidentti, asiansa osaava manageri, uudenlainen työrauha (siis toimintamalli), nippu laadukkaita pelimiehiä - se ois siinä! :)

Urheilussa ei mikään ole mahdotonta, Portokin voitti UCL:n pari vuotta sitten. Lievää provoa ja toiveajattelua toi kommentti oli...
carlos
06.05.2009 15:20:12
E. ainiin pique, mut ei se kompuroi vaan joku muu randomi joka on pelannut tällä kaudella n.20 minuuttia jotain malagaa vastaan

Jossain ennakossa veikkailtiin Abidalin siirtyvän topparin paikalle ja Sylvinho laitaan. Muistaakseni Sylvinho sai jonkin verran peliaikaa mestareiden liigan alkulohkossa, joten toivottavasti nälkä on vaihtopenkillä kasvanut suureksi. Tai ei liian suureksi, että muistais vähän puolustaakin...
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)