juu..... yhden setin tuossa myös kokeksi otin ja aluksi hämmensi sellainen seikka ettei tahtonut saada oikein vireeseen! Eli analogisen virittimen neula seilasi edestakas useammallakin kielellä, vastineeksi että tätä ilmiötä harvemmin muilla uusilla kielillä sattunut. Saundipuoleen hiukan hankala sanoa kun samlla vaihdon tallan mikinkin ja tuntui Gibson 500t:n kanssa aika kylmältä sekä aivan kuin keskialueet ja alapäät olisivat johonkin hävinneet.... aikaisemmin oli BKP nailbomb. kirkkaat ja elottomat. No, muutaman päivän niiden vielä säätelin ennekuin vaihdon DR:t tilalle ja alapäitä ja keskisiä olin huomaavinani lisääntyneen. Ei oikein vakuuttanut, vähän kuin olisi olleet jo valmiiksi vanhat kielet:) Toisena puolustuksena voisi mainita että jouduin ottamaan "d-setin" 11-56 vaikka suosin 11-60, mutta ihmeen löysiltä tuntuivat silti C# vireessä verrattuna DR:n vastaaviin ja siitä varmaan osa vireongelmista johtui?. Kannattaa varmaan vielä muita mielipiteitä odotella, mulle ei tullut ihan reilu testi...mutta ei vakuuttanut ainakaan minua. Tunteella päin vittua. |