Aihe: Aulanko Blues 2009??
1
qtm
04.05.2009 09:05:15
Aulanko Blues järjestetään tänä vuonna 13.6.
Onko kellään tietoa tämän vuoden esiintyjistä?
Järjestäjän sivuilta en ole löytänyt mitään infoa..
Limes
25.05.2009 23:25:21 (muokattu 25.05.2009 23:26:10)
Hmm...ei nyt hirveästi sykähdytä. Eipä tonne olis päässytkään kun on omat bluesreissut Viron Koeruun tuolloin.

http://www.katajistonkartano.fi/index.php/aulanko-blues.html
jyrki_i
27.05.2009 23:53:34
Hyvät esiintyjät, mutta ei ole köyhien juhlat nuokaan.
PIM
28.05.2009 08:57:51
No huh, onpahan hinnat. Taitaa jäädä Aulangon pippalot ensimmäistä kertaa väliin tänä vuonna. Aiempina vuosina on tullut ihan periaatteesta kannatettua kotikaupungin bluespippaloita, mutta nyt kun asun Tampereella ei onneksi ole enää tuotakaan "velvoitetta". Joskus takavuosina tunsi saavansa lipunhinnallekin katetta kun mukana oli ulkomaisia tunnettuja esiintyjiä ja yleensäkin enemmän bändejä lauteilla, mutta nykyisellään hinta-laatu-määrä ei ole enää missään suhteessa keskenään.
Tule mukaan rokkikollektiiviin Tampereella. Treenit pari kertaa viikossa, osallistu silloin kun aikatauluusi sopii. Hakusessa erityisesti laulaja, kosketinsoittaja, basistimulti-instrumentalisti.
doktorkoo
28.05.2009 10:29:39
joo, ja tunnelma siinä puistossa oli mukavan leppoisa, mutta nyt ollaan vain ladossa )-:

Tais olla maaliskuussa kun Kartanolta kysyin, ja silloin vastaus oli vielä että puistokonsertti olis tulossa ja artistit selvillä hyvin pian. Hyvin pian oli sitten 2 kk, ja artistilista aika pettymys. Ei sillä etteikö artistit olis hyviä, mutta kun ne näkee muutenkin.

Well odotellaan Puistobluesia ja PoriJazzia sitte...
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
blaekie
28.05.2009 11:35:13

Tuon tasoinen esiintyjälista on Pihlajamäki Blues tapahtumassa, täällä Helsingissä ja ihan ilmaiseksi. 8)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
PIM
28.05.2009 19:03:04
blaekie: Tuon tasoinen esiintyjälista on Pihlajamäki Blues tapahtumassa, täällä Helsingissä ja ihan ilmaiseksi. 8)

Sinäpä sen sanoit. Lyytiset ja Hanipiit on tullut nähtyä niin moneen kertaan vuosien varrella, että ei jaksa enää innostaa. Jokohan nämä nyt olisivat viimeiset AulankoBluesit ettei tälläistä kituutamista tarttis kattella enää vuositolkulla.
Tule mukaan rokkikollektiiviin Tampereella. Treenit pari kertaa viikossa, osallistu silloin kun aikatauluusi sopii. Hakusessa erityisesti laulaja, kosketinsoittaja, basistimulti-instrumentalisti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)