VIPMetal 21.04.2009 12:01:16 | |
---|
Oon ite miettiny nyt kans tommosta midi-controlleria räkkiin, ja tuo GCX vaikuttais hyvältä. Yks tyhmä kysymys mikä tässä nyt tuli mieleen, et pystynkö laittamaan boostipedaalin (TS9) siihen looppiin et se ois ennen etuastetta, et voiko sen valita onko ennen vai jälkeen? Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille. |
adretlan 21.04.2009 12:10:40 (muokattu 21.04.2009 12:10:52) | |
---|
VIPMetal: Oon ite miettiny nyt kans tommosta midi-controlleria räkkiin, ja tuo GCX vaikuttais hyvältä. Yks tyhmä kysymys mikä tässä nyt tuli mieleen, et pystynkö laittamaan boostipedaalin (TS9) siihen looppiin et se ois ennen etuastetta, et voiko sen valita onko ennen vai jälkeen? Voit laittaa sen ihan mihin kohtaan singaaliketjua tahansa. Voodoo Labin sivuilla on monta esimerkkikytkentää, joista selviää kuinka homma toimii. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
StoRBa 21.04.2009 12:35:21 | |
---|
adretlan: Voit laittaa sen ihan mihin kohtaan singaaliketjua tahansa. Voodoo Labin sivuilla on monta esimerkkikytkentää, joista selviää kuinka homma toimii. Jeh. Itelläkin on loopperissa tube screameri ennen etuastetta ja eq sekä G-Major efektiloopissa. Tunerista taas ei lähde signaali minnekään, joten voi viritellä kaikessa hiljaisuudessa. Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
StoRBa 03.05.2009 17:03:48 | |
---|
Sainpahan tap temponkin skulaamaan tuon G-Majorin kanssa. Täytyy sanoa, että kaiken taistelun jälkeen työ alkaa tuottaa hedelmää ja tuolla setupilla on oikeasti ilo soittaa. Soundit ovat juuri sitä, mitä olen hakenut ja kokonaisuus on täysin näpeissä - tai varpaissa, yhden midilankun päässä. Kirjottelin vähän taas aiheesta: http://hipposounds.blogspot.com/2009/05/soundit-keikkakunnossa.htmlOnko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Mulla on nyt hieman kutistettu räkkiä... http://i245.photobucket.com/albums/ … eed/Guitars%20n%20Amps/_MG_0120.jpg Tuo nupin päällä oleva pedaöboard menee räkin sisään kuljetuksen ajaksi ja siinnä on Voodoolabin Pedal commanderi jota käsken GCPllä. Nyt on kaikki Pre gain efektit siinnä tällä hetkellä siis MXR Phase 90 + Boss AC-2 + Korg DT-10. G-Major on ENGLin loopissa. TArkoitus olisi vaihtaa tuo räkki nuppi +4U kokoiseksi mutta pitää Pre gain efetit edelleen samalla systeemillä siksi että voin tottaa ne mukaan jos menen ilman nuppia/tai muita omia kamoja. Pedal commander kun toimii itsestäänkin ilman GCP:tä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |