texjazz 03.05.2009 17:39:47 | |
---|
Harmi, että Ruotsi -tuo vanha siirtomaavalta- meni johtoon. Sveitsiltä olisi odottanut enemmän näissä kisoissa, koska heidän liigansa taitaa olla kovempi kuin Sm-liiga. Olkoonkin, että siellä on paljon ulkomaalaisia pelaajia. Älleh ellus allo nodhat. |
Dunga 03.05.2009 18:43:09 | |
---|
"Streit pyörii kuin se puolukka siellä kuuluisassa.... lasipurkissa". Hoho, Tami murjoo. War... war never changes. |
Deep Shadow 03.05.2009 18:43:39 | |
---|
Tami ja Nupe on kyllä mahtava asiantuntijakaksikko. :D Ape ja Kekäläinen on aika väsyneitä näiden rinnalla. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
MV 03.05.2009 19:23:43 (muokattu 03.05.2009 19:24:12) | |
---|
Tami ja Nupe on tietty parhaita, mutta Kekäläinen on ihan asiallinen myös. Suhosta en siedä sitten lainkaan. Are you madferit? |
BMF 03.05.2009 19:53:28 | |
---|
Melkosta pyöritystä tuo Norja-Canada peli. |
Deep Shadow 03.05.2009 21:34:20 | |
---|
Oikeastaan täytyy toivoa, että Kanada voittaa lohkon. Muuten menee loppuviikon katseluohjelma töiden takia reisille. :D Tarkkaa hommaa tämä. Mutta mites tuo nyt siis menee? Jos Suomi voittaa varsinaisella peliajalla, niin voittaa lohkon? Vai? "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
Hetfield 03.05.2009 21:40:44 | |
---|
Mutta mites tuo nyt siis menee? Jos Suomi voittaa varsinaisella peliajalla, niin voittaa lohkon? Vai? Kyllä joo. Sitten olisi tasapisteet ja keskinäinen ottelu ratkaisee. I quit the band... Now I just play with myself. |
Öö, olenko ainoa, jonka mielestä Tamilla on valkoista kynsilakkaa kynsissään? Minä olen minä. |
Deep Shadow 03.05.2009 21:43:16 | |
---|
Hetfield: Kyllä joo. Sitten olisi tasapisteet ja keskinäinen ottelu ratkaisee. Ai niin se on se keskinäinen ottelu... No niin. Mietin jotain maalieroja. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
dipshit 03.05.2009 22:04:57 | |
---|
djKaaos: Öö, olenko ainoa, jonka mielestä Tamilla on valkoista kynsilakkaa kynsissään? Mäkin katoin ihan samaa :D mutta, todennäköisesti kyse on vain siitä että tälläisillä luomakunnan valioyksilöillä sattuu vaan olemaan kirkkaammat kynnet. "Music is there when words fail us" |
DJKaaos 03.05.2009 22:21:48 | |
---|
Dipsetcityboy: todennäköisesti kyse on vain siitä että tälläisillä luomakunnan valioyksilöillä sattuu vaan olemaan kirkkaammat kynnet. No höh, älä oo tylsä... :P Minä olen minä. |
BMF 03.05.2009 23:59:07 | |
---|
|
päänahka 04.05.2009 00:25:04 | |
---|
Deep Shadow: Tami ja Nupe on kyllä mahtava asiantuntijakaksikko. :D Ape ja Kekäläinen on aika väsyneitä näiden rinnalla. No joo, Nurminen kyllä vaikuttaa sellaiselta jätkältä, etten haluaisi samassa studiossa istua. Eikä se kyllä kovin hyvin hallitse mun mielestä tota TV:ssä esiintymistä. Mutta on se hyvä ettei Tami ihan yksin joudu siellä pätemään. |
Simo78 04.05.2009 10:35:35 | |
---|
päänahka: No joo, Nurminen kyllä vaikuttaa sellaiselta jätkältä, etten haluaisi samassa studiossa istua. Eikä se kyllä kovin hyvin hallitse mun mielestä tota TV:ssä esiintymistä. Mutta on se hyvä ettei Tami ihan yksin joudu siellä pätemään. Mitä vielä Nurminen on ihan hyvä jätkä. Hyvin kommentoi sitä slovakki pelaajan oman maalivahdin lyömistä "mä oisin ainakin aika pitkää jahdannut tota jätkää siellä kentällä". Se on vain ja ainoastaan hyvä juttu, että noi kommentoijat aiheuttaa tunteita, vaikka sitten vihaa. Välistä kun siellä ollaan niin perkeleen joviaaleja, että ihan oksettaa. V-Venäjä peli oli kyllä sellaista paskaa ettei tosikaan. N.Kapanen ja koko sen kentällinen on taas palannut sille tasolle, mitä mä ennen kisoja odotin. Immonen-S.Kapanen parantaneet kuin sika juoksuaan. Harmi Pyörälän loukkaantuminen. Kuka tulee 2. kenttään? Toivottavasti ei Hannes, koska sillä ei ole kulkenut. Oisko Komarov-Ruutu akseli mitään? Tai sitten puskista Vahalahti? Odotukset jatkon suhteen ei enää kovin korkealla, sen verran huonosti on viime pelit menneet. Toivotaan ja yritetään pitää uskoa paremmasta yllä... |
Bonham 04.05.2009 10:47:10 | |
---|
Tänään tulee käkättimeen, sille ei kai voi mitään... mutta mites noi jatkot sitten, keitä sieltä on odotettavissa seuraavvaksi? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Hetfield 04.05.2009 10:55:17 | |
---|
Peliä odotellessa, hiukan jännittää Kanadan kova kunto. Viime peleistä huolimatta uskon Suomen nousevan uudelle tasolle näin hyvän joukkueen edessä, ainakin syytä olisi. Toivottavasti laittavat kunnolla kampoihin. I quit the band... Now I just play with myself. |
tenkainen 04.05.2009 11:24:11 | |
---|
Bonham: Tänään tulee käkättimeen, sille ei kai voi mitään... mutta mites noi jatkot sitten, keitä sieltä on odotettavissa seuraavvaksi? Kanadalle häviämällä taitaa olla E-lohkon kolmonen, eli mitä varmimmin Usa. Kanada voittamalla sitten neljäs, joka tulee todennäköisesti olemaan Latvia. Eli näin olettaen, että Ruotsi voittaa Ranskan ja Usa voittaa Sveitsin. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Jannipaali 04.05.2009 11:28:10 | |
---|
Bonham: Tänään tulee käkättimeen, sille ei kai voi mitään... Kyllä ne leijonat vie yhden maalin erolla ja vieläpä varsinaisella peliajalla. Siinon mun ennustus. Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
Hargon 04.05.2009 11:37:49 | |
---|
Kanada-Suomi 6-1. Varma tieto. "Elämä ottaa ja elämä potkii" |
Keppis 04.05.2009 11:43:26 | |
---|
Kävi miten kävi, uskon tämän päiväisestä tulevan leijonien paras peli tässä turnauksessa. Sen verran kumminkin VVenäjä nöyryytys kuitenkin kummittelee että luulisi tahtoa löytyvän. Ja tahdostahan näissä usein on kyse ollut. |