Aihe: Themepark 1984 (Pohjois-Korea matkadokkari ladattavissa)
1 2
käenpoika
03.05.2009 13:36:29
Themepark 1984 on matkakertomus Pohjois-Koreasta (kuvattu paikan päällä). Siinä on hieman informaatiota ja huumoria. Suositellaan kaikille maahan lomaa aikoville, tai paikasta kiinnostuneille.

Sen saa nyt imuroitua XviD:nä alta.

http://www.infinitehumanstupidity.com/Themepark_1984/

Linkki ei toimi muualla kuin Suomessa tällähetkellä sopimusten mukaan (myyty-ulkomaille distribuutioon). Tukea voi uusia projekteja ostamalla DVD:llä.

Lisäinformaatiota löytää http://www.infinitehumanstupidity.com ja tukea saa ostamalla.

ja soundtrackin (by Kitkaliitto) voi imuroida myös http://www.infinitehumanstupidity.com/Themepark1984_Soundtrack/
Anonymous-jazz
03.05.2009 16:15:35

Aika rankkaa kamaa.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
LiiMaNHeNKi
03.05.2009 16:57:03
Kävin tuon katsomassa silloin ensiesityksessä. Varsin mielenkiintoinen pläjäys, joskin paikoitellen hieman epätasainen. Suosittelen katsomaan.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Migeteus
03.05.2009 21:27:03
LiiMaNHeNKi: Kävin tuon katsomassa silloin ensiesityksessä.

Niin kävin minäkin. Olihan se varsin mielenkiintoinen dokumentti. Ilmeisesti ne eivät siellä oikeasti tiedä muusta maailmasta juuri mitään. Kai ne muuten tajuaisivat, ettei kukaan ota niin yliampuvaa propagandaa tosissaan.
This means that juusto.
Brian May jr.
03.05.2009 21:41:05
Uutta infoa itselle tuli varsin vähän ja noista kohteista päätellen kyseessä oli tyypillinen enintään 10 päivän etukäteen järjestetty reissu jonka jokainen tuonne menevä turisti kokee. Hämmästyttävää oli kuvamateriaalin määrä, en ole löytänyt noin paljon videokuvaa/valokuvia Pohjois-Koreasta internetistä vaikka olen kuinka tonkinut, ja välillä tuossa oltiin kuvattu melko arkojakin asioita joita kuvatessa oppaat alkavat yleensä hyssyttelemään. On sinänsä jo pieni ihme että videokamera saatiin P-Korean sisäpuolelle.

Eli kyllähän tuo auttoi syventämään jo sitä valmiiksi surrealistista kuvaa, joka minulla P-Koreasta lukemieni juttujen perusteella on ollut, ja sai entistä vakuuttuneemmaksi siitä että eräälle suurelle johtajalle eivät minun rahani ainakaan päädy...

Eli vaikka erikoisia kohteita tykkään tonkia, niin tuo maa on kyllä toistaiseksi pois matkailulistalta.
Vettä!
taikakameli
04.05.2009 02:01:07
Eli vaikka erikoisia kohteita tykkään tonkia, niin tuo maa on kyllä toistaiseksi pois matkailulistalta.

Ei sua sinne varmaan päästettäiskään, että totanoin.

Pistin lataukseen, kommenttia myöhemmin.
Anonymous-jazz
04.05.2009 02:26:31 (muokattu 04.05.2009 02:27:51)

Tortu: Ei sua sinne varmaan päästettäiskään, että totanoin.

Pistin lataukseen, kommenttia myöhemmin.

Paljonkohan ton dokumentin tekijät ovat maksaneet sinne päästessään ?

Täytyisköhän siinä ensin käydä ryyppäämässä diplomaattisesti Kim Jong-il:n kanssa ja jauhaa niitä näitä :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Lord of the strings
05.05.2009 17:51:00
Pidin teknisestä toteutuksesta. Sisältöäkin oli ihan kivasti, mutta olisin kaivannut hieman puolueettomampaa otetta kerrontaan...

Seuraavia osia odotellessa!
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Brian May jr.
05.05.2009 18:05:47
Tortu: Ei sua sinne varmaan päästettäiskään, että totanoin.

Ja saisko vielä perustelut?

http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=3784.0

Tulee tuossa videossakin selväksi se että mies on maassa turistina, eli kyllä sinne pääsee. Käsittääkseni pisin mahdollinen maassaoloaika on enintään 10 päivää, ja moinen reissu maksaa maltaita.
Vettä!
Sarko
05.05.2009 18:18:40 (muokattu 05.05.2009 18:18:50)
Wolfgang: Hieman kyllä tossa dokkarissa häiritsi miten selkeesti P-Koreaa mollattiin.. Meinaan jos pointtina on kritisoida propagandaa niin ehkei pitäisi itse syyllistyä samaan.

En kyllä tiedä että miten Pohjois-Koreaa voitaisiin pitää mitenkään mallikelpoisena ja hienona valtiona, kyllä siinä selkeästi on niin paljon vastenmielisiä piirteitä että mollaaminen on jopa perusteltua.

Luulen, vaikken dokumenttia olekaan katsonut, että dokumentissa on ollut tarkoituksena kritisoida kyseisen valtion äärimmäistä totalitarismia ja absurdiutta (Juche-aate, henkilöpalvonta...).
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Linnunlaulupuu
05.05.2009 20:13:14
Tekstittäjä on repästy keravan amiksesta, vähän kuin huumorikin. Muuten ihan mielenkiintoinen aihe.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Heissi
05.05.2009 22:59:40
Blokkaako toi saitti mut vai miksi download.php-sivu on vain tyhjää enkä saa ladattua mitn.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Tarkastaja
06.05.2009 12:09:24
Oishan tuolla hienoa vierailla mutta moraalisesti hiukan arvelluttavaa. Vähän niinkuin kiertoajelut natsi-saksaan.
minidriver
06.05.2009 17:48:54

Hyvä pätkä. Keep up the good work.

Wolfgang: Hieman kyllä tossa dokkarissa häiritsi miten selkeesti P-Koreaa mollattiin..

Jännä juttu, itse en pitänyt lähestymistapaa ollenkaan "mollaavana" tai propagandistisena...
Isi
ballfish
06.05.2009 18:28:05
Linnunlaulupuu: Tekstittäjä on repästy keravan amiksesta, vähän kuin huumorikin. Muuten ihan mielenkiintoinen aihe.

Jep. Megadethin lainaamista ja melkoista mongerrusta. Olisi nyt voinut edes suomalaisille puhua suomeksi.

Mutta mielenkiintoinen pätkä kyllä.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Linnunlaulupuu
07.05.2009 21:02:53
ballfish: Megadethin lainaamista ja melkoista mongerrusta.

Mulla repes kyllä arse viimeistään tässä vaiheessa. Jos tehdään huonoa huumoria, niin sen pitäis paikoitellen ehkä naurattaakin.
Linnunlaulupuu
07.05.2009 21:04:56
minidriver: Hyvä pätkä. Keep up the good work.

Jännä juttu, itse en pitänyt lähestymistapaa ollenkaan "mollaavana" tai propagandistisena...

Tosi jännä juttu kyllä! Pitäis jännittävyydessään olla melkein laitonta.
taikakameli
08.05.2009 01:22:05 (muokattu 08.05.2009 01:25:53)
Brian May jr.: Ja saisko vielä perustelut?

http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=3784.0

Tulee tuossa videossakin selväksi se että mies on maassa turistina, eli kyllä sinne pääsee. Käsittääkseni pisin mahdollinen maassaoloaika on enintään 10 päivää, ja moinen reissu maksaa maltaita.

Toi ketju on vm. 2004, oon sellasen käsityksen saanu että olis meininki tiukentunut tässä viime vuosina. Mutulla heitin, ei tarvii uskoa

edit. viime vuodeltahan noi jutut oli, olin siis väärässä
Rosenrotten
08.05.2009 18:25:46
Oli ihan jees dokkari. Mielenkiintoinen aihe, josta en juurikaan tiedä. Silmään pisti kyllä täälläkin aika pahasti nuo tekstitykset eli oikolukemista olisi kaivattu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)