Aihe: Ainoaksi virveliksi?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
hollmi-5
03.05.2009 21:10:16
Nolte: On ne Ludwigitkin kuitenkin ihan hyviä nekin. Oli BB -parivertailussakin kevyesti kahden joukossa. :)

Nyt sekin BB on meikäläisen virveleiden kymmenen parhaan joukossa, kun vaihdoin maton ja kavot sekä viritin sen huolellisesti.

No, saatoin tulla tuossa ostaneeksi yhden Ludwigin, piccolon. Saapi nähhä... Yamahat kiinnostavat kyllä, mutta ei ole (vielä) kohdalle sattunut.

Kaikkein paras kohdalleni osunut Yamaha oli 9000-sarjan teräsrunkoinen 6,5x14", jossa oli Ludwigin Supersensitive-tyyppinen nostaja. Tosi hyvä peli. Jos sellainen ui eteen, otan matkaan.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
03.05.2009 21:40:44
hollmi-5: Nyt sekin BB on meikäläisen virveleiden kymmenen parhaan joukossa, kun vaihdoin maton ja kavot sekä viritin sen huolellisesti.

Hyvä pelastus. :)

Ostitko Phonic -piccolon vain siksi, kun halvalla sait, vai onko ihan käyttöäkin? Itse ostattelen piccoloa ihan mielenkiinnon vuoksi, kun ei sellaista vielä ole ollut.
meiän bändin paras rumpali
hollmi-5
03.05.2009 21:48:48
Nolte: Ostitko Phonic -piccolon vain siksi, kun halvalla sait, vai onko ihan käyttöäkin? Itse ostattelen piccoloa ihan mielenkiinnon vuoksi, kun ei sellaista vielä ole ollut.

Minulla oli aivan samanlainen ja sitten myin sen, kun kaveri halusi sen "kolmellajapuolellasadalla" ostaa. Hyvä peli. Minulla on sama myös koivurunkoisena. Näkyy tuossa kuvassa: http://picasaweb.google.fi/mikaholl/Rumpukuvia#5181010092694947090
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bacchus
06.05.2009 14:04:27
Kaikkein paras kohdalleni osunut Yamaha oli 9000-sarjan teräsrunkoinen 6,5x14", jossa oli Ludwigin Supersensitive-tyyppinen nostaja. Tosi hyvä peli. Jos sellainen ui eteen, otan matkaan.

Meikäläisellä oli samankokoinen 9000- sarjan teräsvirveli, mutta myin sen sopuhintaan eteenpäin kun en saanut koneistoa skulaamaan. Supersensitive- mattohan siihen olisi pitänyt pistää, mutta en silloin tiennyt sitä.

Saikohan ostaja sen kuntoon? Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)