Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Salem Al Fakir
1
Zammy
29.04.2009 15:59:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas erikoista ettei tätä ole jo täällä hehkutettu, mutta herranjumala ruotsinmaalta näyttää tulevan uusi popin jumala. Aivan mahtavaa matskua ainakin tuo uusin plätty Astronaut. Mitäs minä tästä muuta osaan sanoa, olen vaan niin fiiliksissä, että se pitää muillekin kertoa. Tsekatkaa vaikka spotifysta.
 
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Zammy
03.05.2009 15:02:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyllä olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla.. Ei vaan täytyy jaksaa yksin hehkuttamista, kun muut ei vielä ole tätä löytäneet. Jos olet aiemmin pitänyt vaikkapa Sufjan Stevensistä niin tämä kyllä putoaa.
 
Poppia rikkailla sovituksilla, paljon aitoja soittimia (muutakin kuin kitara ja rummut) sekä mukavasti sekaan sovitettuja synajuttuja. Hieno keitos. Jossain kuulin herraa verrattavan jopa Stevie Wonderiin.
 
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Hipelius
15.05.2010 14:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 376 päivää vanhaan ketjuun! Ja se on sääli.
 
Aivan uusi tuttavuus, mutta kolisee ja lujaa. Uusin levy, Ignore This, on kyllä silkkaa parhautta.
 
stratocaster
15.05.2010 16:58:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hipelius: Huom! Olet kirjoittamassa yli 376 päivää vanhaan ketjuun! Ja se on sääli.
 
Aivan uusi tuttavuus, mutta kolisee ja lujaa. Uusin levy, Ignore This, on kyllä silkkaa parhautta.

 
Minulle myös uusi tuttavuus. Astronaut levy kyllä kolisee kovaa. Loistavia harmonioita ja tuotannon puolella on todella mietitty asioita. Välillä kyllä vaan pistää sitten taas ärsyttämään kun meininki on koko ajan niin "söpöä", että välissä tuntuu niinku ois syöny liikaa vaahtokarkkeja. Uusin levy ei myöskään kolissut valitettavasti niin lujasti, mitä sitä nyt pikaisesti tarkastelin.
 
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
Epämuusikko
15.05.2010 17:08:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vaan jumalauta potkii tämä musiikki. Haittaako jos käytän sanaa "sävellyksiä"?
 
Tammisaareen tuo on tulossa keikallekin. prkl kun on kaukana täältä.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Notefix
16.05.2010 17:45:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä parasta "uutta" musaa mitä olen kuullut pitkään aikaan. Pirun luovaa ja musikaalista kamaa.
 
"Layers of layers of shit!"
ganesha
17.05.2010 22:00:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimo tätä jamppaa taannoin Spotifystä soitteli mutta silloin ei kai ollut otollinen mielentila. Tänä aamuna kun kuulin radiosta biisin Keep On Walking niin sviddu että kolahti kuin metrinen halko. Periaatteessa ihan mainstream poppia, mutta biisistä huokuva fiilis vain pysäytti.
 
viina. hanuri. ja naiset.
EilaPertti
17.05.2010 23:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toka biisi menossa Spotifyssa ja aion ostaa levyn. Pikästä aikaa kuunneltavaa poppia. Kova jätkä tää.
 
Epämuusikko
27.08.2010 11:18:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! pliiplaaplöö!
 
Olipa aivan älyttömän hyvä keikka miehellä Malmössä eilen! Ehkä paras "festarisoundi" ikinä. Vähän taustapuputuksia, niin kyllä kvartetti voi soundata isolta halutessaan. Hienoja hetkiä olivat mm. yhden laulufraasin jälkeen tullut äänivalinnaltaan eksoottisempi kitarafilli, jonka seurauksena Salem repesi täysin. Kappale sai parikytä sekuntia lisäpituutta laulajan kootessa itseään.
 
Edellisessä postauksessa käytin sanaa "sävellys". Sallinette jos käytän sanaa "pop-muusikko". Nykytouhuajista pääsee harvemmin sellaista termiä käyttämään.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
MrQuin
27.08.2010 13:33:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Four O'Clock on ehdottomasti yks vuoden maukkaimmista elektro-indie-biiseistä. Joo, sinänsä ihme, ettei enempää oo hehkutettu, ilmeisesti Salem kärsii jonkinlaisista uskottavuusongelmista(?). Kai se on muka coolimpaa digata jotain Hurtsia tms.
 
Raimo
10.09.2010 22:12:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Notefix: Ehkä parasta "uutta" musaa mitä olen kuullut pitkään aikaan. Pirun luovaa ja musikaalista kamaa.
 
Joo, mä olen ihan fani.
 
womb.mixerman.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «