velipesonen 02.05.2009 21:41:29 | |
---|
hollmi-5: Omassa keikkagenressä on 90% eturivistä naisia. Mun keikkagenressä ei ole eturiviä lainkaan. Jostain sieltä kauempaa lentelee tuoppeja ja tuhkakuppeja kunnes joku katkaisee sähköt. |
hansakemanelius 03.05.2009 00:31:43 | |
---|
velipesonen: Mun keikkagenressä ei ole eturiviä lainkaan. Jostain sieltä kauempaa lentelee tuoppeja ja tuhkakuppeja kunnes joku katkaisee sähköt. Soitat Blues Brotherseissa.....? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 03.05.2009 04:07:25 (muokattu 03.05.2009 04:08:13) | |
---|
velipesonen: Mun keikkagenressä ei ole eturiviä lainkaan. Jostain sieltä kauempaa lentelee tuoppeja ja tuhkakuppeja kunnes joku katkaisee sähköt. Joskus käy niin että kukaan ei kommentoi ja ja ja get your you +++ Get Yer Ya-Ya's Out! Joka on muuten aivan vitun paska live, pitäköön kuka vittu jostain fuckin' rollareista mutta tuo on huono. Ite muistan soundcheckin Ivalossa jonka ensimmäisen äänen seurauksena kitarasta lensi tuoppi lavan päällä olevaan pystyhirteen. Poke sitten rauhoittelemaan ja kuulin seuraavan keskustelun; *poke* ; "anna poikien yrittää" *känninen poroisäntä* ; "vittu tulevat tänne meuhkamaan!" Illalla oli ihan hieno meininki. Ainoa virveli? Vaimon siskon perhe on päättänyt että ne muuttaa jenkeistä pois. Siellä on nyt mm. -50 Radio King 5". By the way, haluaako joku ostaa - 68 Premierin setin? |
Kailis: By the way, haluaako joku ostaa - 68 Premierin setin? Onko kyseessä se 20", 12" ja 14" Grey Shimmer pinnoitteinen kaunokainen? Paljonko olisi pyynti? |
velipesonen 03.05.2009 07:53:09 | |
---|
hansakemanelius: Soitat Blues Brotherseissa.....? Ei, vaan Sound Horrorissa. Meijän ennätys on kahdessa minuutissa kahdesti sähköt poikki ja lavalta alas. Siinä välissä ehdittiin vielä vaihtaa soittimia keskenämme, josko meno siitä olisi muuttunut yleisölle sopivammaksi. Ei muuttunut. Aavistelin jotain tällaista ja hommasin keikkapalkkiomme, korillisen keskikaljaa, jo hyvissä ajoin ennen keikkaa kitaristimme kämpille. Sinne sitten vaan kahden minuutin työnteon jälkeen kännäämään ja kuuntelemaan Black Sabbathia ja Zappaa. On tapahtunut myös sellaista, useampaan kertaankin, että yleisö on punonut jonkinlaisen suunnitelman ja rynnäköinyt lavalle keskeyttämään keikan, vaikka sähkökahvassa roikkuva isäntä olisi varsin pitänytkin esityksestämme. Sound Horror -yhtyeen sivuprojekteja ovat muuten olleet: The Finnish Black Sabbath The Corpse Junkyard Assholes Bluesjeesukset ja muutama muu joita en tässä kehtaa edes mainita. |
mhelin 03.05.2009 12:20:23 (muokattu 03.05.2009 12:24:02) | |
---|
Olisiko Pearlin alumiinen 14x6,5" (STE1465AL) hyvä vaihtoehto samankokoiselle alumiinisupralle? Ilmeisesti samanlaista saundia molemmista irtoaa. |
hemmo 03.05.2009 12:51:36 | |
---|
mhelin: Olisiko Pearlin alumiinen 14x6,5" (STE1465AL) hyvä vaihtoehto samankokoiselle alumiinisupralle? Ilmeisesti samanlaista saundia molemmista irtoaa. Mulla on Yamahan alumiininen 14x5,5 ja se ainakin yhtä hyvä ellei parempi kuin vastaava Supra. Kuivankälpäkkä. |
hollmi-5 03.05.2009 15:35:41 | |
---|
hemmo: Mulla on Yamahan alumiininen 14x5,5 ja se ainakin yhtä hyvä ellei parempi kuin vastaava Supra. Kuivankälpäkkä. Viikon paras. Hyvä Hemmo :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 03.05.2009 16:08:48 | |
---|
hollmi-5: Viikon paras. Hyvä Hemmo :-) Heh, se oli juuri sinulle, kulzi. |
Kailis 03.05.2009 19:07:54 (muokattu 03.05.2009 19:09:01) | |
---|
Osu hollmia arkaan paikkaan. Ei saa kiusata. |
hemmo 03.05.2009 19:20:25 | |
---|
Kailis: Osu hollmia arkaan paikkaan. Ei saa kiusata. Emmää kiusaa ketn. Testailtiin kafrun -65 supraa 14x5,5 ja mun vastaavaa Jammua. Ihan samanlaiset vanteet, nostimet, matot jne. Mun oli ehkä aavistuksen parempi, johtuen uudemmista kalvoista. |
hollmi-5 03.05.2009 20:00:50 (muokattu 03.05.2009 20:07:26) | |
---|
hemmo: Emmää kiusaa ketn. Testailtiin kafrun -65 supraa 14x5,5 ja mun vastaavaa Jammua. Ihan samanlaiset vanteet, nostimet, matot jne. Mun oli ehkä aavistuksen parempi, johtuen uudemmista kalvoista. Jos Supra on -65, on siinä (ehkä) kromatut messinkivanteet. Ainakin mun 64-mallissa on. Eli erilaiset, kuin jammussa. Onhan noissa aika paljon yksilöllisiä erojakin, mutta kumma kyllä Steve Gaddkin ottaa Supran Yamahan sijaan, vaikka sen pitää siitä Suprasta maksaa ja jammuja saa ilmaiseksi. Kahoha, kun on siisti Ludwigi 6,5x14" pointy Blue/Olive-badgellinen ja 12-reikäisellä Blackface-nostajalla. Yhdellä tutulla Hollströmin Mikalla ;-) Kelpaisi minulle jopa ainoaksi virveliksi. http://picasaweb.google.fi/mikaholl/Rumpukuvia#5331641489623068914http://picasaweb.google.fi/mikaholl/Rumpukuvia#5331641619251341698 Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 03.05.2009 20:05:44 | |
---|
hollmi-5: Jos Supra on -65, on siinä (ehkä) kromatut messinkivanteet. Ainakin mun 64-mallissa on. Eli erilaiset, kuin jammussa. Siis viittaat, että messinkivanteet juuri tekivät sen ihan inasen heikommaksi? Hmm...en tiijä. Emme tarkistanee vanteiden materiaaleja raaputuskokeella. |
hollmi-5 03.05.2009 20:07:05 | |
---|
hemmo: Siis viittaat, että messinkivanteet juuri tekivät sen ihan inasen heikommaksi? Hmm...en tiijä. Emme tarkistanee vanteiden materiaaleja raaputuskokeella. Kokeilkaa magneetilla. Ei se ero vanteista pelkästään tule, mutta kun sanoit vanteita samanlaiseksi, niin siksi kommentoin... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 03.05.2009 20:08:50 | |
---|
hollmi-5: Kokeilkaa magneetilla. Ei se ero vanteista pelkästään tule, mutta kun sanoit vanteita samanlaiseksi, niin siksi kommentoin... Samanlaiset peltiset triplehoop, vaimitänenyt on, vanteet oli. Ehkä ne on vaihettu Jamahan parempiin. ;-) |
hansakemanelius 03.05.2009 20:12:11 (muokattu 03.05.2009 20:14:52) | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
markkuliini 03.05.2009 20:14:23 | |
---|
hemmo: Samanlaiset peltiset triplehoop, vaimitänenyt on, vanteet oli. Ehkä ne on vaihettu Jamahan parempiin. ;-) Ne messinkiset on kromattu, eli et eroa silmällä huomaa. Mutta magneetilla tosiaan, koska teräs tarttuu magneettiin, messinki ei. Messinkiset on kyllä hyviä vanteita, soivat tosi nätisti, ja saavat rummun kuulostamaan mun korvaan paremmalta. Mulla on yhdessä -64 Ludwig Jazzfestissa ja Craviotossa messinkivanteet, ja eron huomaa varsinkin silloin kun ottaa teräsvanteen ja messinkisen irti, pitää yhden sormen varassa ja kopauttaa kapulalla. Messinkinen soi pitkään ja lämpimästi. Teräksinen sanoo 'klong'. Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
hollmi-5 03.05.2009 20:20:33 | |
---|
hansakemanelius: Edit: Piti ottaa oikein rillit pois päästä ja katsoa tarkemmin. Onko virvelisi numerosarja kuitenkin 162-alkava? 1842313... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 03.05.2009 20:23:10 | |
---|
markkuliini: Ne messinkiset on kromattu, eli et eroa silmällä huomaa. Mutta magneetilla tosiaan, koska teräs tarttuu magneettiin, messinki ei. Messinkiset on kyllä hyviä vanteita, soivat tosi nätisti, ja saavat rummun kuulostamaan mun korvaan paremmalta. Mulla on yhdessä -64 Ludwig Jazzfestissa ja Craviotossa messinkivanteet, ja eron huomaa varsinkin silloin kun ottaa teräsvanteen ja messinkisen irti, pitää yhden sormen varassa ja kopauttaa kapulalla. Messinkinen soi pitkään ja lämpimästi. Teräksinen sanoo 'klong'. Kyllä minäkin pidän messikivanteista. Mielestäni ne ovat parhaat vanteet ja itse huomaan eron, jos vertaan teräksisiin. Aika usein vintagepelin vanteet ovat jostakin syystä vaihtuneet kromattuihin teräksisiin. Uustuotantona saa messinkisiä kromattuja, jos haluaa sellaiset omaan rumpuun laittaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 03.05.2009 20:30:05 | |
---|
hollmi-5: 1842313... No ei noita rillejä turhaan tule pidettyä.... Twistkompilla pärjää pitkälle... |