jyrkit 01.05.2009 12:34:37 | |
---|
"En tekisi toisin" biisin sanoja ja sointuja kaipailisin. |
johnnyhawaii 02.05.2009 14:45:41 | |
---|
kaivaakaa nyt joku sieltä nuottikirjoistanne soinnut tähän "Romanssiin (sua vain yli kaiken mä rakastan)" -kipaleeseen, kun ei millään jaksais miettiä niitä... ja tack etukäteen! Toivelaulukirjasta pikaisesti : Sua(Hm)vain yli(#F)kaiken mä(Em)rakas(Hm)tan sinä(Em7)taivaani(A7)pääll'ä (Dmaj7)maan(D7)minä (Em7)maiset(#F)murheeni(G)unoh(H)dan sini(Em)silmiis kun(#F7)katsoa(Hm)saan Ylin(Em7) riemuni oot(A7)mitä(Hm)toivoisin(G) sä kun istut mun (Em7)rinnal(#F)lain Olet (Em7)kaikkeni(A7)aarteenikallehin(G) olet(D)onneni(A7) unel(D)main Löytyisköhän klassiselle power tab / guitar pro versiota keltään, toivelaulu 1:ssä pitäis nuotit olla mut eipä tuo meitin kirjasto omista kirjaa, löytyykö nuotit jostain muusta kirjasta jos ei muuta kitara, kahleet ja kermisvaahto ROK ROK |
Irwin Goodmanin häirikkö biisiin sointuja kaipailisin. Parempi pyy pivossa kuin kurki perseessä. |
marsu man 04.05.2009 20:21:03 (muokattu 04.05.2009 22:37:47) | |
---|
Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! |
jiihoo81 04.05.2009 20:57:53 | |
---|
edelleen kaipailen Happoradion Che Guevaran sointuja, jos joku joka kykenee voisi ne plokkailla olisin kovin kiitollinen! |
nasker 05.05.2009 01:49:35 | |
---|
Leevi and the Leavings - Mitä mä niillä teen Eli LATL-nikkareita kutsuisin paikalle auttamaan miestä mäessä! Tuohon kappaleeseen himoitsen sointuja, eikä internetin syövereistä tunnu löytyvän. Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa nähdä vaivaa auttaakseen. |
Stormis 05.05.2009 02:19:16 (muokattu 05.05.2009 03:05:58) | |
---|
|
poppamies 05.05.2009 09:53:32 | |
---|
nasker: Leevi and the Leavings - Mitä mä niillä teen Eli LATL-nikkareita kutsuisin paikalle auttamaan miestä mäessä! Tuohon kappaleeseen himoitsen sointuja, eikä internetin syövereistä tunnu löytyvän. Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa nähdä vaivaa auttaakseen.
MITÄ MÄ NIILLÄ TEEN C Laaa-aa laaa-aaa-aaa-aaa-aaa Em Laaa-aaa-aaa... G Hm Em Vaille viisautta, ilman rakkautta jäin, Am C D Enkä tiedä itsekään, tää onko elämää. Am C D Sitä vaikea on selittää. refrain: G D Em Mä miks en voi olla tyytyväinen, D G D Em Että saan olla yksinäinen? C Ja elää vailla rikkautta, (aaa...) Kuolla ilman omaisuutta. Em Mitä mä niillä teen? C Mitä mä täältä keräilisin? (aaa...) Mihin mä niitä tarvitsisin? Em Mitä mä niillä teen? Mä niin vähään tyydyn, Olen onnellinen näin, Miksi muuta vaatisin? Tänne jää ne kuitenkin, Kun täältä lähden myöhemmin. kerto: Mä miks en voi olla tyytyväinen, Että saan olla yksinäinen? Ja elää vailla rikkautta, (aaa...) Kuolla ilman omaisuutta. Mitä mä niillä teen? (mitä mä niillä teen) Mitä mä täältä keräilisin? (aaa...) Mihin mä niitä tarvitsisin? Mitä mä niillä teen? (mitä mä niillä teen) Moni kaunis nainen, moni sivistynyt mies, Jotain muuta esittää ja pettää itseään. Eikä elää ehdikkään. refrain Voin elää vailla rikkautta, (aaa...) Kuolla ilman omaisuutta, Mitä mä niillä teen, Mitä mä täältä keräilisin, (aaa...) Mihin mä niitä tarvitsisin Mitä mä niillä tekisin-tekisin Tekisin-tekisin-tekisin-tekisin-tekisin? Laaaaa-a-a-a-a.... Mitä mä niillä tekisin-tekisin (laaaaa-a-a-a-a....) Tekisin-tekisin-tekisin-tekisin? Laaaaa-a-a-a-a.... Mitä mä niillä teen? (laaaaa-a-a-a-a....) Mitä mä täältä keräilisin? (laaaaa-a-a-a-a....) Mihin mä niitä tarvitsisin? Mitä mä niillä teen? (laaaaa-a-a-a-a....) uuuuu.... Mitä mä niillä teen?
G strings are for strippers! |
vmp123 05.05.2009 13:39:05 | |
---|
- hhttp://users.jyu.fi/~vitapasa/ - |
4utssh 05.05.2009 15:21:36 | |
---|
voisko joku laittaa sointuja/tabeja popedan Kuuma kesä-biisistä? kiits! |
taago 06.05.2009 17:32:21 | |
---|
Jos joku tarvitsee yön deadline soinnut niin minulta löytyneepi ne. laita viestiä sähköpostiin: maketsu93@netti.fi niin laitan ne tulemaan. |
CostelloH 08.05.2009 00:37:09 | |
---|
Nyt tarvis apua pariin biisiin: 1. Juliet Jonesin Sydän - Rakkauslaulu 2. Marienhof -tunnari, biisi tais olla nimeltään jotain S.O.S - Es wird viel passieren Kiitos etukäteen Tuon 6-kielisen aseen vaarallinen haltija. |
jamppo 08.05.2009 15:51:23 | |
---|
|
johnnyhawaii 09.05.2009 10:53:18 (muokattu 09.05.2009 11:08:27) | |
---|
voisko joku laittaa sointuja/tabeja popedan Kuuma kesä-biisistä? kiits! Tapailin kuuma kesä biisuloista, tällä menisin mutta en takaa onko näin =P Nuotio kitaralla rämpyttäesä noita väli juoksuja tarvi soitella =D intro F_C_G_F_C_G_ x2 C_G G______C hän oli tosi upee näky C________________________G/H lyhyessä kesämekossaan __________Am mä hänet rantatiellä näin Am ajoin satamaan päin _____F____________C_G hän nousi satulaan G____C pojat rannalla kulkevat ylpeinä C_________________G/H se naisia naurattaa Am aurinko selkää polttaa Am__F_____________G_E/G# jään sisältä sulattaa G#_Am_____G______F on pitkä kuuma kesä F_____C___________Am ja mä aion elää sen Am_______G____F______G pitkä kuuma kesä, sen sain, se mullisti mun maailmain sydän lujaa lyö kun meidät ottaa yö mennään toiseen kaupunkiin sitten näytetään tori kierretään kyntes uppoo nivusiin on pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen pitkä kuuma kesä, sen sain, Am aamuyön raikas tuuli Am____F meren rantaan käveltiin Dm purista mua lujaa beibe G________________E/G# pistä silmäs kiinni Am huuda tyttö tää maa sun on Am_______F se päästä päähän ajetaan F___Dm mä tahdon nähdä kaiken __F_______________G_E/G# ja jokaista rakastaa on pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen pitkä kuuma kesä, sen sain, se mullisti mun maailmain F_G_Am_Dm_G_E/G# on pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen pitkä kuuma kesä, en jää, on pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen on pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen, en jää paikoilleni en nyt jää en jää... kitara, kahleet ja kermisvaahto ROK ROK |
Vesku_1 09.05.2009 17:57:18 | |
---|
Jaakko Teppo - Rakkaus & metsärahat soinnut hakusessa... |
Keppis 09.05.2009 18:03:13 | |
---|
Vesku_1: Jaakko Teppo - Rakkaus & metsärahat soinnut hakusessa... Am E7 Am kerran ja sit Dm Am E7 Am noilla kolmella soinnulla mennään niinkun monessa muussakin tepon biisissä. Sävellajista en oo ihan varma ja kannattaa kuunnella levyltä, ei oo paha. |
merevi 09.05.2009 20:27:37 | |
---|
Oiskos kellään heittää Paven "elämän nälkä" sointuja? |
Vesku_1 10.05.2009 04:00:27 (muokattu 10.05.2009 11:58:33) | |
---|
Löytyi... |
HeBeHu 10.05.2009 20:42:15 (muokattu 12.05.2009 08:57:15) | |
---|
Örri |
santturei 11.05.2009 14:34:25 | |
---|
Sointuja biisiin Neljän suora - Siipirikko. Kiitoksia jo etukäteen :) |