Twinkle 30.04.2009 03:11:28 | |
---|
Semmoista tulin vaan kertomaan tänne, että kimppahuoneessa haetaan tällä kertaa edullisia pedaaleita, sekä idästä että lännestä. Kiinalaisia, kasassa olevia pedaaleita on tarjolla Biyangilta. Hinnat vaihtelee 25 - 60 euroon, tuotteita voi katsella http://www.biyang.com.cn/ -osoitteesta. Tarkemmat tiedot hinnoista ja muista löytyy kimppahuoneesta. Näiden vastapainoksi on myös pedaaleita jotka saa itse kyhätä kasaan, taattua butiikkia tulee niistä sitten. General Guitar Gadgetsin pedaalikiteistä saadaan siis sellainen -15 prossaa alennusta joten kittien hinnat vaihtelee noin 33 eurosta aina tuonne 67 euroon, sisältäen tullit, rahdit ja muut kivat. Näitä jälkimmäisiä voin myös kyhätä kasaan tarvittaessa jos omat rahkeet ei riitä, lisämaksusta tietysti. Kumpikin näistä on siis esillä kimppahuoneessa, jonne voit hakeutua linkistä alapuolella: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=611 |
sh1nk0 30.04.2009 14:21:11 (muokattu 30.04.2009 14:38:09) | |
---|
|
Juicy 30.04.2009 15:15:31 | |
---|
Onko nuo laadukkaitakin? Tuolle EQ-7:lle olis kyllä käyttöä... "I go where I please, and I please where I go" |
Jorte Kariko 30.04.2009 17:18:47 | |
---|
Meitsi on ainakin völjyssä jos tilausta tulee!!! kattelin/kuuntelin (youtubesta) nuita mainittuja pedaaleja ja INNOSTUIN!!! anomus huoneeseen laitettu, koskahan sinne pääsee? "Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin"
Avopuolisoni minusta, kun olimme lenkillä ja purnasin selkääni... |
Teppo2 30.04.2009 17:41:17 | |
---|
Tämäpä sattui, GGG:n Green Ringeriä olen jo suunnittellut jonkin aikaa. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
adretlan 30.04.2009 18:03:55 | |
---|
DIY-kimppaan vois lähtiäkkin, kun on ollu pitkän aikaa haaveena rakentaa jotaki. Kiteistä onki helppo aloittaa. Nuo kiinalaiset ei oikein houkuta. Soundista en tiedä, mutta ei ainakaan kestävyydestä ole paljon takeita, kun potikat, jakit ja kytkimet on suoraan piirilevyssä kiinni. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Twinkle 30.04.2009 20:16:03 | |
---|
Juicy: Onko nuo laadukkaitakin? Tuolle EQ-7:lle olis kyllä käyttöä... Vaikea sanoa, kokeilemalla selviää. Kelläänhän ei taida vielä olla mitään kokemusta näistä vehkeistä. Nuo kiinalaiset ei oikein houkuta. Soundista en tiedä, mutta ei ainakaan kestävyydestä ole paljon takeita, kun potikat, jakit ja kytkimet on suoraan piirilevyssä kiinni. Kestävyydestä on ihan yhtälailla takeita kuin monen muunkin kanssa, nykyaikana tehdään paljon rasituskeskeisempääkin elektroniikkaa suoraan piirilevylle ja piirilevylle kasattu tuote kestää taatusti sen mitä johdotettukin, jos vain on hyvin tehty. Huonosti tehty erilliskomponenteista kasattu vekotin hajoaa ihan yhtä suurella todennäköisyydellä, yhdistävä tekijä on se huonous eikä metodi millä tuote on tehty. |
Twinkle 02.05.2009 15:09:18 | |
---|
Tulin vielä kertomaan teille, että tilauksen koon puolesta tämä Biyang on nyt varmistunut. sen virallinen deadline on nyt asetettu 9.5.2009. |
Jamppa2 02.05.2009 18:28:39 | |
---|
Vai että kimppa kivaa pitäis olla? No antaa tulla. Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille. |
Jamppa2 02.05.2009 18:29:09 | |
---|
Jamppa2: Vai että kimppakivaa pitäis olla? No antaa tulla. edit. ää ny mä äkkäsin Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille. |
Joo, kimppakivaa... Toisille kiinalaisia, toiset on enemmän taas "Do-It-Yourself"-tyyppiä. Vielä kerkiää mukaan! :) "I go where I please, and I please where I go" |
Tympee Huttunen 02.05.2009 22:17:34 (muokattu 02.05.2009 23:44:14) | |
---|
Juicy: Joo, kimppakivaa... Toisille kiinalaisia, toiset on enemmän taas "Do-It-Yourself"-tyyppiä. Vielä kerkiää mukaan! :) Itse hyppäsin molempiin kelkkoihin. Tuolta GGG:ltä minulla on lähes 100% positiivisia kokemuksia (vääränmalliset jakit tuli mukaan yhteen tilaukseen ja luultavasti väärin koottu optocoupler). Kytkimet, jakit ja potikat vaikuttavat laadukkailta ja kotelot ovat varsin hyvin suunniteltuja. GGG:n ovat oikeasti laadukkaampia, mitä monet kaupasta ostetut zvexit ja maxxonit - myös varsin edullisia. Tietenkin halvemmalla pääsee, kun itse kerää osat ja poraa kotelot, mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Biyangit eivät vaikuta miltään pomminkestäviltä pintaliitoskomponentteineen ja piirilevylle juotettuine jakkeineen ja kytkimineen. Toisaalta samoja ratkaisuja on 10x kalliimmissa pedaaleissa. Ihan mielenkiintoisia vekottimia toki. |
Juicy 03.05.2009 00:10:18 | |
---|
Biyangit eivät vaikuta miltään pomminkestäviltä pintaliitoskomponentteineen ja piirilevylle juotettuine jakkeineen ja kytkimineen. Toisaalta samoja ratkaisuja on 10x kalliimmissa pedaaleissa. Ihan mielenkiintoisia vekottimia toki. Ei niiden pommia tarvi kestääkään, vain mun poljennat + känniörvellykset. :P Sain muuten digitechin digidelaynkin rikki sillä, että (liian monen kaljan jälkeen) istuallaan soitellessa polkaisin vähän reippaammin kantapäällä pedaalin pois päältä. En nyt tarkemmin muista oireita, mutta sen jälkeen sitä ei meinannut saada enää päälle/pysymään päällä. "I go where I please, and I please where I go" |
Twinkle 07.05.2009 11:54:32 | |
---|
Tämä on vielä auki, Biyangeihin pääsee vielä parin päivän ajan mukaan. Mäkrö: Tietenkin halvemmalla pääsee, kun itse kerää osat ja poraa kotelot, mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Kannattaa toki huomata, että GGG:n kiteissä tulee mukana se äärimmäisen hyvälaatuinen piirilevy johon kelpaa juottaa. Se puoltaa noita kittejä todella paljon verrattuna täysin DIY-vehkeisiin. |
Tympee Huttunen 07.05.2009 16:29:00 | |
---|
Twinkle: Kannattaa toki huomata, että GGG:n kiteissä tulee mukana se äärimmäisen hyvälaatuinen piirilevy johon kelpaa juottaa. Se puoltaa noita kittejä todella paljon verrattuna täysin DIY-vehkeisiin. Totta. Jossain seteissä (kaikissa?) tulee jopa tinat mukana. |
Twinkle 08.05.2009 05:19:46 | |
---|
Mäkrö: Totta. Jossain seteissä (kaikissa?) tulee jopa tinat mukana. Kaikissa on tina mukana kyllä. Piirilevyjen laatu tosin vaihtelee setistä toiseen, osassa on kotona syövytetty levy mutta joissakin on teollinen levy jossa on silkkipaino päällä ja muutenkin ovat viimeisen päälle. |
Seba 09.05.2009 17:17:42 (muokattu 09.05.2009 17:18:14) | |
---|
Twinkle: Tämä on vielä auki, Biyangeihin pääsee vielä parin päivän ajan mukaan.
Kannattaa toki huomata, että GGG:n kiteissä tulee mukana se äärimmäisen hyvälaatuinen piirilevy johon kelpaa juottaa. Se puoltaa noita kittejä todella paljon verrattuna täysin DIY-vehkeisiin. Komppia tälle. Voin kokemuksesta kertoa että vaikka amatööri juottaisi lähes joka ikisen vastuksen väärään paikkaan, niin niiden purkaminen ja uudelleen juottaminen onnistui samalta amatööriltä ilman pienintäkään vauriota niin piirilevyyn kuin komponentteihinkaan :) Ja Biyang kimppa sulkeutuu tänään klo 23:59 (?) joten kaikki halukkaat mukaan vielä kun kerkee. |