hollmi-5 22.04.2009 18:22:43 | |
---|
markkuliini: Kunnon jätkät ajaa tietty fillarilla. ;) On kai se varma! Rummut on kotona, treeniksellä, opetuskämpässä ja keikkabussissa, joten pyörällä kelpaa painaa paikasta toiseen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 22.04.2009 18:40:13 | |
---|
keikkabussissa, joten pyörällä kelpaa painaa paikasta toiseen. Kandee rakentaa se ilmanvastuksen rikkova levy bussin taakse niin polkeminen perässä helpottuu. |
markkuliini 22.04.2009 20:58:09 | |
---|
Kailis: Tossa viimeksi hankkimassani Slingyssä on levein (ja melko syvä) snarebed mitä olen kuunaan nähnyt, mutta sovittamani Puresound Super 30 ei siihen istunut. Resoinoi ilkeästi maton ylikiristämisestä huolimatta. Matto ei istunut toiselta puolelta kalvoa vasten. Vaihdoin kaposemman DW:n True-Tone maton, ja nyt on kyl hyvä. Sama 3o lankainen matto toimii kyllä toisessa Slingyssä moitteetta. Se syvyys on tuossa juurikin se ongelma. Kalvo menee vahvemmin kaarelle siellä missä maton päät ottaa kalvoon kiinni, joten tasaista kontaktia ei leveällä matolla pääse syntymään. Mutta leveät matot resonoi (mun makuun) muutenkin liikaa. Siinä titaanisessa Dunnetissa mikä mulla oli, oli 40-lankainen matto "tehtaalla laitettuna" ja se pärisi varsinkin pikkutomiin lyötäessä tosi lujaa. En tykännyt, vaihdoin 25 lankaiseen ja oli heti paljon parempi. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 23.04.2009 01:46:36 | |
---|
markkuliini: Se syvyys on tuossa juurikin se ongelma. Kalvo menee vahvemmin kaarelle siellä missä maton päät ottaa kalvoon kiinni, joten tasaista kontaktia ei leveällä matolla pääse syntymään. Mutta leveät matot resonoi (mun makuun) muutenkin liikaa. Siinä titaanisessa Dunnetissa mikä mulla oli, oli 40-lankainen matto "tehtaalla laitettuna" ja se pärisi varsinkin pikkutomiin lyötäessä tosi lujaa. En tykännyt, vaihdoin 25 lankaiseen ja oli heti paljon parempi. No mutku se peti on yli 15 senttii levee. Ja se mihin laitoin myöhemmin ja missä toimii on yhtä syvä mutta kaposempi. Hämärää... |
hansakemanelius 30.04.2009 14:21:13 | |
---|
Tänne virvelipalstalle tämä varmaan parhaiten sopii: Toivotan kaikille Hyvää vaappua........ Twistkompilla pärjää pitkälle... |
velipesonen 30.04.2009 16:40:18 | |
---|
hansakemanelius: Tänne virvelipalstalle tämä varmaan parhaiten sopii: Toivotan kaikille Hyvää vaappua........ Kohtahan tässä alkaakin jo pilkkiä. |
hollmi-5 30.04.2009 17:05:47 | |
---|
velipesonen: Kohtahan tässä alkaakin jo pilkkiä karvalammella? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 30.04.2009 17:31:51 | |
---|
hollmi-5: karvalammella? Wanha viidakon sanonta! Nykyäänhän pilkitään enimmäkseen kaljulammella. :) Joo, vappua. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 30.04.2009 18:10:57 | |
---|
Nolte: Wanha viidakon sanonta! Nykyäänhän pilkitään enimmäkseen kaljulammella. :) Joo, vappua. Ai posliini vai? Vappua! Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 30.04.2009 18:15:14 | |
---|
hollmi-5: Ai posliini vai? Joo, sitä sanaa hain, mutten löytänyt. :) meiän bändin paras rumpali |
Joskus keikalla mulla on olo kuin norsulla posliinikaupassa. Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
seppo i 30.04.2009 18:51:33 | |
---|
Hyvää vappua kaikille! Ja sitten takaisin hakkaamaan virveliä :D |
colosseum 30.04.2009 22:21:26 (muokattu 30.04.2009 22:31:40) | |
---|
markkuliini: Joskus keikalla mulla on olo kuin norsulla posliinikaupassa Sen siitä saa, kun ostaa liian hienot DW:t. :) "Voi vittu, taas hitain jono" |
markkuliini 01.05.2009 01:57:56 | |
---|
colosseum: Sen siitä saa, kun ostaa liian hienot DW:t. :) Ei, kun eturivin tytöt on se posliinikauppa. If you know what I mean... Buaha! Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ |
hansakemanelius 01.05.2009 14:04:39 | |
---|
markkuliini: Ei, kun eturivin tytöt on se posliinikauppa. If you know what I mean... Buaha! Kolahtaa kun kapulalla kopauttaa vai....? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Epämuusikko 01.05.2009 16:34:07 | |
---|
Onpa taas niin hyvät jutut. Aihetta kommentoidakseni: en osaisi kuvitella että pystyisin olemaan yhdellä virvelillä kaikissa tilanteissa. Kun ei lähde. Joku taitavampi varmaan pystyisi luovimaan jollain BB-versiolla. Itseäni en näkisi esim. teutaroimassa tilanteesta toiseen Supralla. Se on minulle liian äänekäs, jotta se olisi "loppuelämän ainoa". Toisaalta, hätätilanteessahan sitä voisi sitten dempata enemmän. Kepa Kettusellakin oli yksi BB pari vuotta takaperin yhdellä konserttikiertueella. kalvosta 1/3 oli semmoisen teippi-kangas-meren peitossa. Eikä ketään hävettänyt. "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
velipesonen 01.05.2009 16:57:06 | |
---|
hansakemanelius: Kolahtaa kun kapulalla kopauttaa vai....? Kalvot paukkuu, sitä se meinaa. |
colosseum 02.05.2009 20:20:05 (muokattu 02.05.2009 20:39:17) | |
---|
markkuliini: Ei, kun eturivin tytöt on se posliinikauppa. If you know what I mean... Buaha! Onneksi olkoon tuostakin - aika usein todellisuus on kuitenkin jotain muuta, eli lähinnä "Tarzan viidakossa"-osastoa: karvaisia gorilloja samaisessa rivissä ;) Ja siteeksi asiaa, oma ainoa virveli on Yamahan Steve Jordan Signature - rakkautta ensimmäisestä lyönnistä lähtien. "Voi vittu, taas hitain jono" |
hollmi-5 02.05.2009 20:59:42 | |
---|
colosseum: Onneksi olkoon tuostakin - aika usein todellisuus on kuitenkin jotain muuta, eli lähinnä "Tarzan viidakossa"-osastoa: karvaisia gorilloja samaisessa rivissä ;) Ja siteeksi asiaa, oma ainoa virveli on Yamahan Steve Jordan Signature - rakkautta ensimmäisestä lyönnistä lähtien. Omassa keikkagenressä on 90% eturivistä naisia. Soundit, piuhat ja kajarit. |
colosseum 02.05.2009 21:18:59 | |
---|
hollmi-5: Omassa keikkagenressä on 90% eturivistä naisia. No, korjataan: joskus, silloin tällöin ne mahdolliset posliinit eivät ole enemmistönä ekassa rivissä. Genreistä riippuen prosenttiosuudet varmaan heittelevät melko laajalla skaalalla. "Voi vittu, taas hitain jono" |