Jinxed 30.04.2009 13:45:34 | |
---|
Itseltäni ei vielä nimmareita varmaan vähään aikaan pyydetä, mutta jokusen kerran on keikan jälkeen tullu tytöt juttelemaan ja kysymään lähtisinkö "kämpille". Tilanne oli helppo, väläytin vaan vihkisormusta (jota yksi sanoi "hidasteeksi") ja kieltäydyin kohteliaasti. Tuo on kuitenki todella selkeä tilanne jos ei ole pettävää sorttia, mutta se mitä olen viimeaikoina miettiny on seuraava: Mitä tehdä jos on varattu (ja uskollinen) ja keikan jälkeen vastakkaisen (tai miksei samankin) sukupuolen edustaja tulee pyytämään nimmaria ja ykskaks nostaa paidan ja haluaa, että kirjoitat tisseihin? Tai lerssiin? Entäs sitten jos nainen vaan vetää vähän paidan kaulusta alas, että kirjoitat rintaan? Tai pakaroihin? Entäs vatsaan? Alavatsaan? Ajeltuun mirriin? Toimisitteko samoin riippumatta siitä onko oma puoliso vieressä katsomassa tai kotona odottamassa? Tähän mennessä itse olen toiminut sen periaatteen mukaan, että toimin niin miten toimisin jos puoliso olisi vieressä. Rehellisesti sanottuna en ole varma mitä tekisin jos joku tyttö pyytäisi nimmaria vatsaan. Jos kirjoittaisin nimmarin tisseihin, vaimoke varmaan ensin kuristaisi minut ja sitten veisi signeeratut tissit kotiin matkamuistoksi. Kuuluuko tämä dilemma sarjaan "what happens on the road stays on the road" vai kirjoitatteko/kirjoittaisitteko vaan paperille/valokuviin? Tiedän, että suurin osa varmaan on kuten minäkin, eli vielä sen verta tuntematon, ettei moisesta tilanteesta ole vaaraa, mutta haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitänne ja ajatuksianne aiheesta. "What a tool!" |
Antti1 30.04.2009 14:19:23 | |
---|
No kerran on tullut tisseihin nimmari kirjoitettua, eikä sen aikainen tyttöystävä ainakaan kuristanut. Tiedä sit oliko se kenties eron pohjimmainen syy... :D Todennäköisesti kirjoittelisin tisseihin nimmareita, vaikka nykyinenkin tyttis vierellä olis. Voitais sit nauraa yhdessä asialle myöhemmin kotona. Ei kai nyt joku tussin heiluttaminen kovin vakavamielinen tapahtuma ole? "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Emmätiedä, mä joudun kirjottelemaan aina äijien perseisiin. |
Janus 30.04.2009 17:16:45 | |
---|
"what happens on the road stays ...in YouTube" |
Bonham 30.04.2009 20:54:51 | |
---|
Lennu: Emmätiedä, mä joudun kirjottelemaan aina äijien perseisiin. Eli oot homo... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
puusormi 30.04.2009 21:11:13 | |
---|
Bonham: Eli oot homo... Ei se oo homostelua jos kassit ei kosketa. Saapiko lähettää terveisiä? |
Sergei Fallinen 30.04.2009 21:37:07 | |
---|
puusormi: Ei se oo homostelua jos kassit ei kosketa. mut eihän siinä missään sanottu ettei ne olis koskettanu |
Henkka370 30.04.2009 22:25:35 | |
---|
hibernance: mut eihän siinä missään sanottu ettei ne olis koskettanu mut ei kerta viikos homoks tee Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
Lennu 30.04.2009 23:17:38 | |
---|
Bonham: Eli oot homo... Kaikkihan nyt vähän on. |
Bonham 01.05.2009 17:39:35 | |
---|
Lennu: Kaikkihan nyt vähän on. Ainakin miehet... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
MrsJones 01.05.2009 21:13:28 | |
---|
Minä keskustelisin asiasta puolison kanssa, että mihin hänen mielestään saa kirjoittaa. Itse naisena en mieltäisi julkisella paikalla tapahtuvaa rintojen vilautusta erityisen eroottiseksi tapahtumaksi kummallekaan osapuolelle. Vaikka olisihan se toki hienoa, jos oma musiikki vaikuttaisi niin voimakkaasti kuuntelijoihin. Eikä "yöpaikasta" kieltäytymiseen tarvitse mitään sormuksia vilautella. Kyllä mun mielestä riittää ihan vaan "kiitos ei, mulla on jo yöpaikka". |
rintapek 02.05.2009 18:18:19 | |
---|
MrsJones: Minä keskustelisin asiasta puolison kanssa, että mihin hänen mielestään saa kirjoittaa. Mä en. Jos joku ehdoin tahdoin sattuis nimmarin haluamaan, ni toki hää sen saa. Eikä "yöpaikasta" kieltäytymiseen tarvitse mitään sormuksia vilautella. Kyllä mun mielestä riittää ihan vaan "kiitos ei Noit bändäreitä sit on toisinaan ollu liikenteessä. Kiitos, mut ei kiitos on toiminu tähän mennessä. Oma ruma ulkomuoto toki asiassa auttaa huomattavassa määrin. One kind of music only - the good kind |
Kailis 02.05.2009 18:23:59 | |
---|
Mikä tapahtuu keikalla jää keikalle. Vanha viidakon sananlasku. |
rintapek 02.05.2009 22:20:56 | |
---|
Kailis: Mikä tapahtuu keikalla jää keikalle. Vanha viidakon sananlasku. Toi on aikas hyvä persperiaate. One kind of music only - the good kind |
arse 06.05.2009 00:35:54 | |
---|
Lähtekööt puoliso ihan rauhassa kävelemään, jos on mielenrauha jostain nimmarista kiinni. Kuka sellasta skitsoa kattelee? My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
rintapek 06.05.2009 03:12:55 | |
---|
arse: Lähtekööt puoliso ihan rauhassa kävelemään, jos on mielenrauha jostain nimmarista kiinni. Kuka sellasta skitsoa kattelee? Mut jos nimmarin kirjoitus sinne nimettömän sisäpintaan kestää tuntitolkulla? En minäkään pualisona semmoista skitsoa kattelis. Mitä ihmettä se ny tossa epäilee? One kind of music only - the good kind |
puusormi 06.05.2009 08:29:14 | |
---|
rintapek: Mut jos nimmarin kirjoitus sinne nimettömän sisäpintaan kestää tuntitolkulla? Kestäähän se jos nimmari täytyy antaa nahkakynällä. Saapiko lähettää terveisiä? |
poppamies 06.05.2009 08:45:43 | |
---|
G strings are for strippers! |
MrsJones 07.05.2009 12:24:42 | |
---|
rintapek: Mä en. Jos joku ehdoin tahdoin sattuis nimmarin haluamaan, ni toki hää sen saa. No mutta sittenhän ongelmaa ei ole, ainakaan samanlaista moraalista ongelmaa kuin aloittajalla ;-) Eihän sitä silloin tarvitse jutella, jos homma on itselle selvä, mutta minusta naisena olisi hiukan outoa, jos vapaa rokkitähti saa kirjoitella tisseihin, mutta varattu rokkitähti ei saisi... Mun ei ole tarvinnut miettiä fanikulttuurin etiikkaa ikinä, koska multa ei kukaan nimmareita pyytele, enkä ole keneltäkään niitä pyytänyt itsekään sen jälkeen kun kymmenen täytin :-D Mutta väittäisin, että ei kannata lyödä hynttyitä yhteen muusikon kanssa, jos ei kestä sitä, että joskus joku fani voi vähän innostua jotakin ehdottelemaankin. |
rintapek 07.05.2009 13:12:44 | |
---|
MrsJones: No mutta sittenhän ongelmaa ei ole, ainakaan samanlaista moraalista ongelmaa kuin aloittajalla ;-) Joo, en mä tossa näe moraalista ongelmaa. Sitä moraalia joko on, tai sit sitä ei ole, mut ei se nimmareista ny ainakaan ole kiinni. Tulee sitä keikalla ihan surutta flirttailtua yleisölle, etenkin naispuolisille minkä ehtii, mut ei siinäkään ole mitään moraalista ongelmaa. Muistaa vaan keikan jälkeen mennä kotiin. Siis omaan. One kind of music only - the good kind |