Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Sveitsi 2009
1 2 3 4 512 13 14 15 1645 46 47 48 49
Petrukki
29.04.2009 23:40:53 (muokattu 29.04.2009 23:42:21)
d3monilaama:Kyllä se on muuten niin, että jääkiekon katsomisesta taitaa menee maku kun Mertsi jää joskus eläkkeelle.

Ei hätää, apu on lähellä, onhan Ylellä Niki Juusela!

E: ja se oli siinä! Todella viihdyttävä matsi!
k1mm0
29.04.2009 23:42:30
Henkka370: Veikkaan, että Suomi tekee 4 maalia.

Aika paska veikkaus.
Aha, penis, esine paha!
mipi
29.04.2009 23:42:40
Ai ai ai kun oli hyvä peli! Jes!

Jaha Ruotsikin teki näköjään ruotsit USA:ta vastaan
G# maj Ab
SaukHo
29.04.2009 23:45:08
d3monilaama: Äläs nyt.

Kyllä se on muuten niin, että jääkiekon katsomisesta taitaa menee maku kun Mertsi jää joskus eläkkeelle.

Tämä muuten on totta, näin ainakin luulen. Paljon kotosampaa katsoa näitä pelejä kun tietää Anteron selostavan peliä.

Mutta loistavaa peliä Suomelta täsä lopussa!
Moimies
29.04.2009 23:46:46
Jumapleissön, olipa jännittävä peli. Rinteelle oli kyllä varmasti vittumainen peli, mutta ehkäpä tästä voitosta itseluottamus kertyy. Ykköskenttä + Ruutu vetää kyllä plussat kotiin tästä. Eikä edes Niinimaa turaillut ihan mahdottomasti. Tästä on hyvä jatkaa.
Moimies
29.04.2009 23:48:16
d3monilaama:Kyllä se on muuten niin, että jääkiekon katsomisesta taitaa menee maku kun Mertsi jää joskus eläkkeelle.

Harmillisen totta tämä. Siihen ääneen/sanavalintoihin kisojen yhteydessä on niin tottunut.
Henkka370
29.04.2009 23:51:13
Henkka370: Jännitän innolla Kuljetusliike Salmela&Koistinen edesottamuksia!

Veikkaan, että Suomi tekee 4 maalia.

Koistinen&Salmela, paremmalta näytti

Suomen maalimäärä meni oikein

Loistavaa pojat! Ylihuomenna Slovakia!
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus?
Hetfield
29.04.2009 23:56:54

Joo kyllä Mertsi on aina Mertsi vaikka välillä selittääkin mitä sattuu.

Huhhuh, pulssi nousi ja huusin päättömästi aina kun Suomi teki pörsän, vaikka yritin hillitä... Huomattavaa parannusta Suomen peliin, helpottaa kyllä jatkoa ajatellen. Perjantaina sitten kaadetaan Slovakia.
I quit the band... Now I just play with myself.
AP
30.04.2009 00:01:00
danny: Odotan jo, että Jalonen heittää alivoimalle Komarov-Ruutu-kaksikon kehiin Jagrin ketjua vastaan.

Ei se komarov sellainen pettymys ollut kuin mitä joku ehkä pelkäsi, kova oli vauhti.

Hyvä matsi, jännää katsoa. AInoa vaan, että onhan tuo nyt perin pahoin yhden ketjun ja ylivoimien varassa. Muut pitävät kyllä vauhtia päällä mutta tehot on vähän kapeilla harteilla.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Hetfield
30.04.2009 00:28:24

Jaha Ruotsikin teki näköjään ruotsit USA:ta vastaan

No justiinsa, näin juuri koosteen tuosta. USA:n pojat olivat ihmeissään, kun 5-2 johdosta hävisivät lopulta jatkoajalla 6-5 =D Ei pysty ymmärtämään.
I quit the band... Now I just play with myself.
tenkainen
30.04.2009 00:41:10

Tietääkö kukaan kuka on tehnyt tuon rallatuksen, tuon "voittamaton"-kappaleen...?
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Hargon
30.04.2009 08:17:39
Suomi on mitä todennäköisimmin jatkosarjalohkonsa kakkonen Kanadan jälkeen, joten puolivälierässä vastassa on toisen lohkon kolmonen...Ruotsi tai USA.
"Elämä ottaa ja elämä potkii"
losalvaros
30.04.2009 09:28:24
Hargon: Suomi on mitä todennäköisimmin jatkosarjalohkonsa kakkonen Kanadan jälkeen, joten puolivälierässä vastassa on toisen lohkon kolmonen...Ruotsi tai USA.

Sittenhän se kannattaa melkeinpä Kanadalle hävitä, ettei vastaan tule ruotsinkaataja-Latviaa. Melkeinpä ihan sama kumpi tulee vastaan, Ruotsi tai jenkit, voitto on mahdollista aivan varmasti. Katellaas Kanada-Tshekki tänään ja sitten tietysti Kanada-Suomi. Nuo pelit kertovat aika paljon myös lopputuloksista jatkolohkossa, kuin myös itse pelin tasosta mihin se turnauksen loppua kohti etenee.
Blackmore Hendrix Malmsteen SRV Gilbert E. Johnson
Kulkunen
30.04.2009 09:36:46
tenkainen: Tietääkö kukaan kuka on tehnyt tuon rallatuksen, tuon "voittamaton"-kappaleen...?

Villieläin on bändin nimi. Kaveri tuota eilen ennen peliä soitti, mistä lie oli biisin löytänyt. Tuskallista kuultavaa.
The downward spiral never ends.
Heissi
30.04.2009 14:14:46
qlqnen: Tuskallista kuultavaa.

Njoo tää on parempi (ts. paras):
http://www.youtube.com/watch?v=y_q1UnRYKYE
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
DJKaaos
30.04.2009 15:30:06
Landola59: Tästä en ole samaa mieltä... mertaranta ei kyllä välillä tiedä yhtään mistä puhuu.

Fiiliksen takia Mertarantaa kuuntelen ainakin minä. En siksi, että kokisin hänen tarjoavan minulle pelistä mitään, mitä en itse tajuaisi.

Ja sellaista selostajaa ei ole olemassakaan, joka ei joskus olisi kujalla.
Minä olen minä.
Rhapa
30.04.2009 15:35:49
losalvaros: Sittenhän se kannattaa melkeinpä Kanadalle hävitä, ettei vastaan tule ruotsinkaataja-Latviaa. Melkeinpä ihan sama kumpi tulee vastaan, Ruotsi tai jenkit, voitto on mahdollista aivan varmasti. Katellaas Kanada-Tshekki tänään ja sitten tietysti Kanada-Suomi. Nuo pelit kertovat aika paljon myös lopputuloksista jatkolohkossa, kuin myös itse pelin tasosta mihin se turnauksen loppua kohti etenee.

Tällainen spekulointi ei vaadi ainakaan hirvittävän hyviä ennustajan lahjoja. =DD
Viheliäinen viitapiru
Landola59
30.04.2009 15:50:49
Ja sellaista selostajaa ei ole olemassakaan, joka ei joskus olisi kujalla.

Oon vähä eri mieltä tästä asiasta. Tuomas Virkkunen urheilukanavalla ei puhu mitään, jos ei ole perillä asioista.

Kyllähän sitä mertarantaa kuuntelee mieluummin kuin juuselaa tai suomista, se on totta. ja ainahan on se "silaans" toiminto.
Monologi voidaan käydä kahden ihmisen välillä. Esimerkiksi miehen ja vaimon - lasten suusta kuultua
masterhat
30.04.2009 16:19:25
Landola59: Oon vähä eri mieltä tästä asiasta. Tuomas Virkkunen urheilukanavalla ei puhu mitään, jos ei ole perillä asioista.

Kyllähän sitä mertarantaa kuuntelee mieluummin kuin juuselaa tai suomista, se on totta. ja ainahan on se "silaans" toiminto.

tuomas menee kyl välil hiljaseks, mut kiistatta paras suomalainen futisselostaja. Toisin kuin Pepe "käyhä" Jürgens, joka on melkeen yhtä huono ku Lindegren jäkikses. siis jäkiksen selostamises, pelatahan mies kyllä osa(si)a
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)