Moyhiss 15.03.2009 11:18:13 | |
---|
Itse olen huomannut että EZ Drummer toimii YLIVOIMASESTI parhaiten reaperin kanssa. Jostain syystä siellä niihin rumuihin tulee paremmat saundit. Siellä tallennan ne Wav. tiedostoks ja sitten avaan ne Acoustica Mixcraftiin joka on todella hyvä ohjelma tollaseen muokkaamiseen. Sieltä sitten reverbbiä, EQ:ta, Compressoria jnejne. ja sitten tuplataan muutamaan kertaan ja paneroidaan. AVOT! :D |
jannu 15.03.2009 22:40:03 | |
---|
ja sitten tuplataan muutamaan kertaan ja paneroidaan. AVOT! :D Mitä jauhoja sä käytät tohon panerointiin? Itte oon tykännyt vehnäjauhoista tai sitten joko murskatuista cornflakeseista tai perunalastuista. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
karkki 21.03.2009 09:39:23 (muokattu 21.03.2009 09:46:24) | |
---|
Onkos kokemuksia lisäaktivointien pyytämisestä & saamisesta? Näitä Ezdrummer-klaanin tuotteitahan sai aktivoida muistaakseni kolme kertaa eri koneille. Minulla on kertaalleen vaihtunut kokoonpano emo-Ezdummerin hankkimisen jälkeen ja kerran on mennyt Windowsin asennus muuten uusiksi. Nyt on ehkä edessä jonkun Windows 7:n esiversion asennus ja syksymmällä sitten sen päivittäminen valmiiseen. Eli keskenhän nuo aktivoinnit loppuu luultavasti. Onko niitä joku saanut järkipuheella lisää? Yhtään ei huvittaisi ostaa uuttaa softalisenssiä. Edit - Täsmennys: aktivointeja voi olla kaksi yhtaikaa ja tuotteen voi aktivoida neljä kertaa. Minulla on nyt menossa 2/4 eli periaatteessa riittäisivät tuohon Win7-kuvioon, mutta sitten olisivat ihan lopussa. Eli millekään koneen päivitykselle ei jäisi tilaa. Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki |
Kalmo 23.03.2009 20:57:10 | |
---|
Tom Raww: Itse olen huomannut että EZ Drummer toimii YLIVOIMASESTI parhaiten reaperin kanssa. Jostain syystä siellä niihin rumuihin tulee paremmat saundit. Siellä tallennan ne Wav. tiedostoks ja sitten avaan ne Acoustica Mixcraftiin joka on todella hyvä ohjelma tollaseen muokkaamiseen. Sieltä sitten reverbbiä, EQ:ta, Compressoria jnejne. ja sitten tuplataan muutamaan kertaan ja paneroidaan. AVOT! :D Kaikella kunnioituksella: työjärjestyksesi on minusta täysin käsitttämätön. Miksi ihmeessä et EQuta ym. Reaperissä? Miksi tehdä asiat vaikeiksi/hitaiksi ilman mitään syytä? Sitten haluat muuttaa jonkun kohdan rumpukompissa ja taas pitäisi exportata Acusticaan. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
M.i.k.key 24.03.2009 08:37:32 | |
---|
möllisty |
Torniojaws 24.03.2009 14:33:23 | |
---|
|
030550 27.04.2009 19:16:30 | |
---|
sain asennettua mutta äänet ei kuulu?? missä vika |
Klezberg 27.04.2009 20:13:59 | |
---|
karkki: Onkos kokemuksia lisäaktivointien pyytämisestä & saamisesta? Näitä Ezdrummer-klaanin tuotteitahan sai aktivoida muistaakseni kolme kertaa eri koneille. Minulla on kertaalleen vaihtunut kokoonpano emo-Ezdummerin hankkimisen jälkeen ja kerran on mennyt Windowsin asennus muuten uusiksi. Nyt on ehkä edessä jonkun Windows 7:n esiversion asennus ja syksymmällä sitten sen päivittäminen valmiiseen. Eli keskenhän nuo aktivoinnit loppuu luultavasti. Onko niitä joku saanut järkipuheella lisää? Yhtään ei huvittaisi ostaa uuttaa softalisenssiä. Edit - Täsmennys: aktivointeja voi olla kaksi yhtaikaa ja tuotteen voi aktivoida neljä kertaa. Minulla on nyt menossa 2/4 eli periaatteessa riittäisivät tuohon Win7-kuvioon, mutta sitten olisivat ihan lopussa. Eli millekään koneen päivitykselle ei jäisi tilaa. Itselläni katosi aktivointi tuntemattomasta syystä (koneeseen ei ollut tehty mitään merkittäviä muutoksia) ja kun oli kiire, piti käyttää toinen aktivointi. Lähetin sitten asiasta kyselyn valmistajalle, ei vastannut. Enkä itse muistanut/ehtinyt jatkaa yrityksiä, joten taitaa mennä omaan piikkiin. Eikös tuossa ole muuten mahdollisuutta poistaa aktivointia ennen päivityksiä? huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
030550 27.04.2009 22:27:02 | |
---|
tarvis hommata varmaan jonkunlainen asio soundcard että saan nämä saundit kuulumaan vai missä vika? |
badcompany 28.04.2009 14:47:57 | |
---|
kertokaa epätietoiselle että pystyykö ez-drummerin liittää sonariin? vai toimiiko se vaan cubasessa?. |
Kalmo 28.04.2009 15:02:19 | |
---|
Voi käyttää SONARissa ja missä hyvänsä VST:tä tukevassa softassa. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
030550 29.04.2009 16:26:30 | |
---|
nyt toimii kun latasin asio soundcardin. voiko päättää että mikä kosketin on mikäkin rummun osa midi kiipparissa koska lähinnä kiinnostaisi jos saisi käyttöön tuplapedaalit? |
karkki 29.04.2009 18:29:58 | |
---|
Klezberg: Itselläni katosi aktivointi tuntemattomasta syystä (koneeseen ei ollut tehty mitään merkittäviä muutoksia) ja kun oli kiire, piti käyttää toinen aktivointi. Lähetin sitten asiasta kyselyn valmistajalle, ei vastannut. Enkä itse muistanut/ehtinyt jatkaa yrityksiä, joten taitaa mennä omaan piikkiin. Eikös tuossa ole muuten mahdollisuutta poistaa aktivointia ennen päivityksiä? Tällä valmistajalla ei ole ilmeisesti tapana vastailla asiakkaiden kyselyihin. kerran kysyin jotain päivityksestä ja vieläkin odotan vastausta. Siksi olisi ollut kiva tietää, onko joku onnistuneesti hankkinut lisää aktivointeja. Tuo aktivoinnin poistaminen ei ratkaise pulmaa, niitä kun saisi olla yhtaikaa kaksi ja ikinä neljä. Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki |
Reaper, Guitar Rig ja EzDrummer, tämmönen mättöpätkä: www.kemosabe.fi/biisit/Juluma.mp3 Rummuissa joku Guitar Rigin bassosärö kanssa, tuplattu raita josta toinen säröllä ja toinen ilman. Ostappa basso: Peavey Cirrus Custom. |
julius82 12.06.2009 10:24:57 (muokattu 12.06.2009 11:20:04) | |
---|
Kysymys: miksi en löydä ezdrummeria Reaperin vst-listasta? Olen kyllä lisännyt oikean hakemiston... |
superfly 22.06.2009 18:04:06 | |
---|
julius82: Kysymys: miksi en löydä ezdrummeria Reaperin vst-listasta? Olen kyllä lisännyt oikean hakemiston... Törmäsin samaan ja tämä tulee sulle varmaan liian myöhään... Jostain kumman syystä se näkyy siellä nimellä Dfh Sampler (Toontrack). Toinen kysymys: Mitenkä nuo kannut saa Reaperissa omille raidoillensa miksailua varten? Killing internet dragons is serious business! |
diarrheavomit 23.06.2009 19:09:17 | |
---|
superfly: Törmäsin samaan ja tämä tulee sulle varmaan liian myöhään... Jostain kumman syystä se näkyy siellä nimellä Dfh Sampler (Toontrack). Toinen kysymys: Mitenkä nuo kannut saa Reaperissa omille raidoillensa miksailua varten? Muutamia sivuja taaksepäin kun selaat tätä ketjua niin löytyy vastaus. www.diarrheavomit.tk |
superfly 23.06.2009 19:52:52 | |
---|
diarrheavomit: Muutamia sivuja taaksepäin kun selaat tätä ketjua niin löytyy vastaus. Ah juu, kiitti. Sivulta 8 löytyikin. Killing internet dragons is serious business! |
doctrine 18.11.2009 12:23:02 | |
---|
Herätetääs vähän eloa tähänkin. Sorry, jos tää on jo käyty läpi, mutta en ehtinyt lukea kaikkia 14 sivua (töissä). Onko kellään käyttökokemuksia EZ Drummerista ja Adoben Auditista? Miten toimii yhteen? Mulla on perustaidot Reaperista mutta ajattelin että jos se softa pitää ostaa, niin miksei sitten etsisi jotain kunnon softaa (Onhan se Reaperkin ihan bueno). Adoben Audit on listalla yhtenä vaihtoehtona ja haluaisinkin nyt kuulla, että toimiiko nää drummerkitit sen kanssa ylipäänsä ja jos joo, niin toimiiko hyvin / sulavasti? http://www.payloadband.info/ |
superfly 18.11.2009 14:10:09 | |
---|
doctrine: Herätetääs vähän eloa tähänkin. Sorry, jos tää on jo käyty läpi, mutta en ehtinyt lukea kaikkia 14 sivua (töissä). Onko kellään käyttökokemuksia EZ Drummerista ja Adoben Auditista? Miten toimii yhteen? Mulla on perustaidot Reaperista mutta ajattelin että jos se softa pitää ostaa, niin miksei sitten etsisi jotain kunnon softaa (Onhan se Reaperkin ihan bueno). Adoben Audit on listalla yhtenä vaihtoehtona ja haluaisinkin nyt kuulla, että toimiiko nää drummerkitit sen kanssa ylipäänsä ja jos joo, niin toimiiko hyvin / sulavasti? En ole kauhean paljon Auditionia käyttänyt mutta ihan äkkiä ei tule kyllä mieleen tilannetta missä Reaper jäisi kakkoseksi Auditionille. Päinvastoin. Killing internet dragons is serious business! |