Rakkikoira 29.04.2009 07:13:42 | |
---|
Carolina sitten voitti, joten sieltä ei ketään ole tulossa. NY Rangers puolestaan hävisi, joten Korpikoski vapautui. |
Röntgen-Jeesus 29.04.2009 07:43:34 | |
---|
Korpikoskelle löytyisi kyllä käyttöä kakkos- tai kolmosketjuun. "Lets black some metal, shall we?" |
Hargon 29.04.2009 08:35:54 | |
---|
Rakkikoira:... Olli Jokisesta olen itsekkin miettinyt onko koskaan pelannut hyviä kisoja maajoukkueessa... Kyllä tuo ainakin Torinossa oli kovassa lyönnissä, tehot 6+2. Parhaiten on jäänyt mieleen Suomen täydellisessä välieräpelissä Venäjää vastaan tehty maali: "Jokinen siiiiiiiiiirtäääää, Jokinen siiiiiiiirtääää kiekon Venäjän maaliin" http://www.youtube.com/watch?v=iNb9hBljbZA&feature=related Finaalissa oli muutamasta sentistä kiinni, ettei OJ olisi tasoittanut peliä viimeisellä minuutilla. Tuota tappiota harmittelen varmasti vielä dementoituneena höyrypäänä vanhainkodissakin ja hoen "ei mahda mitään, ei mahda mitään, Ruotsi vie olympiakultaa, ei mahda mitään". "Elämä ottaa ja elämä potkii" |
Bonham 29.04.2009 09:31:46 | |
---|
Se niistä NHL ukoista, nyt näyttää TODELLA pahalta Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Simo78 29.04.2009 09:50:08 | |
---|
tox3: Korpikoskelle löytyisi kyllä käyttöä kakkos- tai kolmosketjuun. Joo Kerman veke kokoonpanosta!! Mutta siinnä se on sitten kokoonpano. Immosen nostettava tasoaan huimasti, jos meinataan pärjätä. |
sticky fingers 29.04.2009 12:36:58 | |
---|
Simo78: Joo Kerman veke kokoonpanosta!! Mutta siinnä se on sitten kokoonpano. Immosen nostettava tasoaan huimasti, jos meinataan pärjätä. Itsekin vähän ihmettelen Kermanin mukanaoloa. Mies ei mulle pelillisesti tuttu ole, joten en tiedä, onko kysymys jostain roolituksesta vai mistä. Treenipeleissähän tuo oli tehokas, mutta vielä toistaiseksi kisoissa ollut suomalaishyökkääjistön kehnoimpia. Jos Korpikoski haluaisi tulla, niin kyllähän sekin kävisi. Luultavasti näillä kuitenkin mennään, ja koko porukka nostaa profiiliaan. -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
myrtonen 29.04.2009 12:45:32 | |
---|
sticky fingers: Itsekin vähän ihmettelen Kermanin mukanaoloa. Mies ei mulle pelillisesti tuttu ole, joten en tiedä, onko kysymys jostain roolituksesta vai mistä. Treenipeleissähän tuo oli tehokas, mutta vielä toistaiseksi kisoissa ollut suomalaishyökkääjistön kehnoimpia. Pelaajanahan Kerman on maalintekijä, mutta ei Leijonissa vielä kamalasti ole toteutunut tuo. Korpikoski olis hyvä lisä ensinnäkin siks, että on vielä nuori kaveri ja voi tulevaisuudessa kuulua mm-vakiolaitureihin, toisaalta on nopea ja energinen (köyhän miehen Pihlström?).. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Bonham 29.04.2009 12:46:47 | |
---|
Jaa-a. Kenellä tuolla nyt sitten kovat porukat on; Kanada ja Ryssä... Tsekki ehkä ja tietty Ruatti aina... muut kai on voitettavissa... sijoitus siis 4-6... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Dunga 29.04.2009 13:10:32 (muokattu 29.04.2009 13:11:33) | |
---|
War... war never changes. |
masterhat 29.04.2009 13:21:49 | |
---|
Void: Nummelin sivussa tsekki-matsista. Niinimaa paikkaajaksi :/ Komarov 13. hyökkääjä, toivottavasti saa ajoittain peliaikaakin ja pääsee kuumentamaan tsekkitähtiä. e. Näköjään sähläkaksikko Koistinen - Salmela taas samassa parissa... http://yle.fi/urheilu/tapahtumat/ja … ekki-peli_vaakalaudalla_145104.html no voi vidu. mut Komarov ilman muuta rosteriin, kaverilla on liikettä vitun hyvin, ja ärsyttää pelaajaa kuin pelaajaa. Jo se kertoo kaverin meriiteistä, että veikkaajan sm-liigaseurojen kapteeneille (tjms.) tekemässä gallupissa jokainen taisi äänestää kiistatta komarovin ylivertaisesti ärsyttävimmäksi pelaajaksi sm-liigassa. Siihen yhdistettynä kova liike+taklaukset, niin alkaa tsekit kuumenemaan. Toki riskinä on ylipelaaminen, tyhmät jäähyt ja liian aktiivinen karvaus, mikä voi avata tsekeille ylivoimahyökkäyksiä yms. ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Hetfield 29.04.2009 13:55:13 | |
---|
Jaha, Nummelinille iski sikamainen tauti. No, mielummin tästä matsista on sitten pois, jos vaan jatkopeleissä on mukana. I quit the band... Now I just play with myself. |
ten 29.04.2009 14:56:18 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=xFhWGhcWcBU Ai helvetti että olikin pahan näköinen taklaus. En tuota kerennyt telkkarista näkemään, mutta ei liene ihme jos kaverilla on naama tuhannen päreinä. YLEn sivujen mukaan kasvoista löytyi röntgenissä kymmenen murtumaa. Nyt lähdenkin sitten lämmittelemään illan peliä varten. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Simo78 29.04.2009 14:57:34 (muokattu 29.04.2009 15:00:05) | |
---|
Bonham: Jaa-a. Kenellä tuolla nyt sitten kovat porukat on; Kanada ja Ryssä... Tsekki ehkä ja tietty Ruatti aina... muut kai on voitettavissa... sijoitus siis 4-6... Eipä toi Venäjä kovin kaksinen ollut Sveitsiä vastaan, ja eikä sillä ole viime vuoden tapaan superjoukkuetta kasassa. Washintonin tippumisen myötä ei taida enää apuja tulla lisää. Ruotsi ei kanssa ole saanut ihan parasta joukkuetta kehiin, mutta ainahan ne on vaarallisia. Yhdestä ottelusta kun on pudotuspelit kiinni, niin periaatteessa mikä tahansa huippumaista voi voittaa... e. Näköjään sähläkaksikko Koistinen - Salmela taas samassa parissa... On noi hyviä pakkeja, jos pelikuri on kunnossa. "Ryssämäinen NHL-statuksen" päähän nouseminen vaan vittuun... |
Bonham 29.04.2009 15:01:11 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
AP 29.04.2009 15:39:16 | |
---|
Hetfield: Jaha, Nummelinille iski sikamainen tauti. No, mielummin tästä matsista on sitten pois, jos vaan jatkopeleissä on mukana. Näinkin. Mutta olis varmaan ollut osansa tässäkin matsisa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
eino mutku 29.04.2009 15:43:55 | |
---|
AP: Mua jotenki häiritsi kun tamminen mainitsi, että "Meillä oli se ja se asia huonosti". Kellä helvetin meillä. Ei se Tamminen sitä joukkuetta valmenna eikä siinä pelaa. Puhuis vaan reilusti Suomen joukkueesta niin kuin muukin yleisö. "Montas liigapeliä sä oot pelannut? Mä olen ollut nostamassa Suomen jääkiekkoa maailmankartalle 42 vuotta" :) Jos ei yritä, ei voi epäonnistua |
Dunga 29.04.2009 15:50:14 | |
---|
On noi hyviä pakkeja, jos pelikuri on kunnossa. "Ryssämäinen NHL-statuksen" päähän nouseminen vaan vittuun... Toki, pojilla tuntui olevan vaan kikkailuhaluja ennalta heikompia vastaan. Eiköhän Jalosen viesti ole mennyt perille, tänään ei oo enää varaa moiseen. Onhan siellä Niskala reservissä jos sähläys jatkuu. War... war never changes. |
masterhat: no voi vidu. mut Komarov ilman muuta rosteriin, kaverilla on liikettä vitun hyvin, ja ärsyttää pelaajaa kuin pelaajaa. Jo se kertoo kaverin meriiteistä, että veikkaajan sm-liigaseurojen kapteeneille (tjms.) tekemässä gallupissa jokainen taisi äänestää kiistatta komarovin ylivertaisesti ärsyttävimmäksi pelaajaksi sm-liigassa. Siihen yhdistettynä kova liike+taklaukset, niin alkaa tsekit kuumenemaan. Toki riskinä on ylipelaaminen, tyhmät jäähyt ja liian aktiivinen karvaus, mikä voi avata tsekeille ylivoimahyökkäyksiä yms. Odotan jo, että Jalonen heittää alivoimalle Komarov-Ruutu-kaksikon kehiin Jagrin ketjua vastaan. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Bonham 29.04.2009 16:59:15 | |
---|
danny: Odotan jo, että Jalonen heittää alivoimalle Komarov-Ruutu-kaksikon kehiin Jagrin ketjua vastaan. Mää odotan, ettei hävittäis kovin nolosti Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Henkka370 29.04.2009 20:40:38 | |
---|
Jännitän innolla Kuljetusliike Salmela&Koistinen edesottamuksia! Veikkaan, että Suomi tekee 4 maalia. Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |