Aihe: Perus Rock-rumpalit TOP 5
1 2 3 4 5 6 7 811 12 13 14 15
markkuliini
27.04.2009 22:06:54

Tunnustan: meitsistä Popeda on erittäin oukei!
Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ
Kailis
27.04.2009 22:13:32

markkuliini: Tunnustan: meitsistä Popeda on erittäin oukei!

Sä oot niin iso ja karvainen.

Närpiö; Onpas kapeat valikoimat teillä... Mutta pikaista paranemista flunssasta. :)

Oliko liian kiltti se aikaisempi versio? Maine menee =D
markkuliini
27.04.2009 22:16:34

Kailis: Sä oot niin iso ja karvainen.

:)
Siitä se varmaan johtuu
...mut miksi mä sitten tykkään Steely Danistakin. -confused-
Kailis:Mä oon just sytuitun kyllässytynut tät ja hän vitun perusrumpalu kunniaani ja nmuutama muu. Cope. Moonhan on paska mutta kova. Useinhanhan tai aina unohtuu se että bändirumpali. Ei tekniikka. Musiikki. Se miltä biisi kuulostaa.HEMMON EKAKSI LÖYTÄMÄ
Kailis
27.04.2009 22:51:03

markkuliini: :)
Siitä se varmaan johtuu
...mut miksi mä sitten tykkään Steely Danistakin. -confused-

=D =D =S Samasta syystä. Buahahahah!!!
markkuliini
27.04.2009 22:58:16

Kailis: =D =D =S Samasta syystä. Buahahahah!!!

Aika huono vastaus tuollaisesta syötöstä ja paikasta...
Pystyt parempaankin. Koetas nyt ryhdistäytyä hei!
Kailis
27.04.2009 23:06:05

markkuliini: Aika huono vastaus tuollaisesta syötöstä ja paikasta...
Pystyt parempaankin. Koetas nyt ryhdistäytyä hei!

Joo mä tiiän; siinä on paikka, miksi et laukea?
Cimble
28.04.2009 08:38:04 (muokattu 28.04.2009 08:55:16)
Kailis: Oliko liian kiltti se aikaisempi versio? Maine menee =D

Jos tarkoitat tuota minun viimeisimmän editoimista, niin aikuistuin pieneksi hetkeksi ja päätin editoida pois Egotripin ja muutaman muun dissaamisen, vaikka ne niipanaapa-huttua onkin. Sitä paitsi ei oikein lähteny sanan säiläkään. Olin taas huono... :) Kailis, meidän on ryhdistäydyttävä ja pysyttävä terässä, muuten nämä liian asiallisen ja helposti ymmärrettävän tyylin sepet pääsevät tekemään maaleja!!!!

markkuliini: meitsistä Popeda on erittäin oukei!

Aina kun Kailis kommentoi jotain, vastataan sille kaikki kuin yhdestä suusta noin! Sit se manipuloituu herkkänä taiteilijana haluten kuulua joukkoon. Se menee levyshoppiin ja ostaa kaikki Popedan levyt ja livepätkät. Lisäks se alkaa kiertää Popedan keikoilla ja heittelee Patelle pehmonalleja tai pikkuhousujaan. Sit ku se dallaa sporapysäkiltä Hagikseen ostaa mölöö, se sjungaa Stadin poluil vaan et "olen matkalla Alabamaan"! Tämä toimii varmasti!
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti...
Kailis
28.04.2009 18:13:49

Närpiö; Aina kun Kailis kommentoi jotain, vastataan sille kaikki kuin yhdestä suusta noin! Sit se manipuloituu herkkänä taiteilijana haluten kuulua joukkoon. Se menee levyshoppiin ja ostaa kaikki Popedan levyt ja livepätkät. Lisäks se alkaa kiertää Popedan keikoilla ja heittelee Patelle pehmonalleja tai pikkuhousujaan. Sit ku se dallaa sporapysäkiltä Hagikseen ostaa mölöö, se sjungaa Stadin poluil vaan et "olen matkalla Alabamaan"! Tämä toimii varmasti!

Word "kesäterä?" Anybody?
Nolte
28.04.2009 18:20:43
Pahus, kun on tämä sananviikate kesäterässä. Tä?
meiän bändin paras rumpali
Kailis
28.04.2009 18:26:41

Nolte: Pahus, kun on tämä sananviikate kesäterässä. Tä?

Ten points and parrot badge =D
Nolte
29.04.2009 11:12:00
Närpiö: Lopettakaa tuollainen raukkamainen laumassa kuittailu, tai minua alkaa vituttaa ja joudun vielä häpeämään kirjoittamaani bullshittiä. ;)

Laumassa on turvallisempaa. Eikäkun en mie kohdistanut sitä kehenkään, kunhan joutessani höpötin, kun sattui päähän pälkähtämään jotain mukamas. Sen verran harvoin sitä tapahtuu, että tapahtuma on lähes joka kerta dokumentoitava tänne foorumille. :)
Kailis
29.04.2009 11:23:34

Närpiö: Lopettakaa tuollainen raukkamainen laumassa kuittailu, tai minua alkaa vituttaa ja joudun vielä häpeämään kirjoittamaani bullshittiä. ;)

Älä ala kato miun kaa =D Lauma? Onko mun 6v. poika kiusannu sua? Odotas jos äiskä innostuu, sit on leikki kaukana...
hollmi-5
29.04.2009 11:41:01
Onko kukaan nähnyt Egotripin livenä? Minä olen monta kertaa. Se on erittäin oukei. Olisit Närpiö jättänyt sen oman dissauksesi näkyviin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Cimble
29.04.2009 11:57:20
hollmi-5: Onko kukaan nähnyt Egotripin livenä? Minä olen monta kertaa. Se on erittäin oukei. Olisit Närpiö jättänyt sen oman dissauksesi näkyviin.

En uskaltanu tällä kertaa. :) En oo nähny niitä livenä. Joskus tekkarista, mut se oli pelkkää keskinkertaista menoa ja musasta, biiseistä tai tulkinnasta en välitä. Se on jotenkin niin nynnyä. Diggaan kyllä rauhallisesta ja "kaunistelevasta" bändimusiikistakin, mut Egtrippi ei mielestäni ole millään tavoin upottavaa. Ja kun maku ja uppiniskainen asenne on tämä, en varmaan tule koskaan niiden keikoille eksymäänkään. Tsekkaan mieluummin vaikka Popedaa, siinon hyvä rokkibändirumpali ja bändi tarjoaakin loistopuitteet viljellä pätevää perusrock-kannutusta. Egotripillä ei ole mitään tekemistä rockin kanssa. (aasinsilta takaisin ketjun aiheeseen). :)
Niq
29.04.2009 12:05:10

Närpiö: Egotripillä ei ole mitään tekemistä rockin kanssa. (aasinsilta takaisin ketjun aiheeseen). :)

No niin no, miten sitä jokainen ne genrekehyksensä asettelee. Tinkimättömästi omalla tyylillään taaplaavat siinä missä Popedakin.

Egotripissä soittaa tämän maan parhaimmistoon kuuluva rumpali, mä ainakin oon festareilla menny katsomaan Egotrippiä melkein pelkästään sen takia. :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Kailis
29.04.2009 12:23:21

Minun tarinani dramaturginen kaari tarvitsi uhrikseen Egotripin, joka on mielestäni myös hyvä. Tosin Eggtrip hipoisi bändinimitaivaan lakipistettä.
Cimble
29.04.2009 12:53:44
Niq: No niin no, miten sitä jokainen ne genrekehyksensä asettelee. Tinkimättömästi omalla tyylillään taaplaavat siinä missä Popedakin.

Totta toki. Tiedän että luokittelu on monesti ja tässäkin tapuksessa kyseenalaista, mutta miellän kunnon rokin melko voimakkaaksi paahdoksi, missä on usein monia kriteerit täyttäviä tunnusmerkkejä. Tässä valossa Egotrippi on pop tai korkeintaan light rock. Ja esimerkiksi "suomirokin" ehkä menestynein bändi Eputkaan ei ole mielestäni enää kovin rock noin niinkun draiviltaan, ilmaisultaan, riffeiltään tai biiseiltään.

Egotripissä soittaa tämän maan parhaimmistoon kuuluva rumpali

En ole perehtynyt, mutta en keksi mitään mikä sotisi tätä väittämää vastaan. Egotripin kannuttaja lukeutuu varmasti erittäin hyviin perusrock-rumpaleihin, mut se ketjun otsikossa mainittu top 5 on jokaisen makuasia. Saattaa juontaa siitä, että listattaessa rock-rumpaleita huomiota saavat rokeimmat ja rokimpien bändien rumpalit. :) Ja jos puhutaan suomalaisesta perusrokista, niin vaikkapa Lacu on vahvoilla. Taitava ja vahva soittaja sekä showmies, jonka pari viimeistä bändiä kuuluvat kiistatta Suomen kaikkien aikojen rokkaavimpien bändien kärkeen. Lisäksi mies on ansioituneesti paukutellut legendaaristen ulkomaanelävienkin taustalla niiden Suomen keikoilla.
Nolte
29.04.2009 12:59:02
Närpiö: vahva soittaja

No en tiiä, aika luikkuhan se on. Egotripin Sampo kuulemma nostaa penkistä 145kg.
Kailis
29.04.2009 13:23:07

Nolte: No en tiiä, aika luikkuhan se on. Egotripin Sampo kuulemma nostaa penkistä 145kg.

Miksi??????
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)